برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

آیا به امام زمان نزدیک میشویم؟...

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

هر روزی که می گذرد
یک روز به ظهور امام زمان نزدیک تر می شویم
اما به خود امام زمان چطور؟؟؟!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۹
تـــ ـارا

نظرات  (۱۲)

۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۲ تـــ ـارا
یا ابا صالح المهدی (عج)
تنها آرزو نمی کنم بیایی
چون همه میدادنند میایی
آرزو می کنم وقتی می آیی، چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نباشد...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۵۱ ... خادم الزهرا
سلام
اللهم عرفنی حجتک...
اللهم عرفنی نفسک
پاسخ:
سلام
آمیـــن
سلام

آگاهی....
منتشر شد.


http://zareh.blog.ir/post/141
پاسخ:
سلام
سپاس

در اولین فرصت می آیم
سلام

تقویم، روی فصل خزان ایستاده است
مصراعی از مرتضی آخرتی

چقدر فاصله داریم تا او...
پاسخ:
سلام بزرگوار
تشکر از حضورتان

چقــــــــدر...
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۸:۴۶ سید مهدی حاجی آبادی
سلام و رحمت...
حقیقتی که به آن باور دارم؛

زندگی، نوشیدن زهر دغدغه های مقدس، تا سرحد مرگ است.

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی!


پاسخ:
سلام
سپاس از حضور سبزتان
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۱ بی نشون ...

با یاری ملائکه در هیئت خدا

از چادر سیاه تو پرچم درست شد

پاسخ:
سپاس
۲۰ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۸ محمد کیوان
سلام بزرگوار

دلنشین و درد آور بود...

در پناه حق برقرار باشید
پاسخ:
سلام بزرگوار

حقیقتی بود...

پایدار باشید
سلام
آری..............یکروز به ظهور نزدیک میشویم
ولی
کاش درک میکردم که اگر بیایی چه دگرگون میشود زندگی......................کاش
پاسخ:
سلام

کــــاش...............
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۳ سجاد عبدی
امام باقر (ع) : خداوند دوست ندارد که مردم 
در خواهش از یکدیگر اصرار ورزند 
ولی اصرار در خواهش از خودش را دوست دارد.
شهادت امام باقر بر شما تسلیت....

▌║█║HOO ALI HEYDAR MADAD ©sajjadabdi ▌║█║


پاسخ:
تشکر از حدیث زیبا

شهادتش برشما نیز تسلیت...
فکر نمی کنم....منظورم خودم هستم....

ولی....

مهمانید ومیزبانیم با...

http://zareh.blog.ir/post/143

پاسخ:
سلام

در اسرع وقت خدمت می رسیم
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۸:۲۲ بی نشون ...

ه اشک چشم علمدار کاروان سوگــند

حسین بود که دلداده خدایم کـــــرد

همان حسین که با جلوه کرامت خــود

کرم نمود و صدا سوی خیمه هایم کرد

بدون اذن خودش کربلا نمی آیـــــم

ز درد با که بگویم که کربلایم کـــرد

خوشم از آنکه بگویم به دوستان شهید

حسین عاقبت از عشق خود فنایم کرد

پاسخ:
ســـپاس
زیبا بود...
اصل همینه...همینکه به اقا نزدیک شیم تا ظهور اتفاق بیفته
پاسخ:
به امید ظهور...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی