برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

مهری دیگر از راه رسید...

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ

امروز اول مهر بود و باز عطر خاطرات روزهای مدرسه در خاطرم جان گرفته بود... خاطرات اولین روز مدرسه و رفتن به کلاس اول و معلم دلسوز و مهربان، همه و همه خاطرم را نوازش میکرد و در حالیکه خودم سر کلاس و در حال تدریس بودم این خاطرات دور حال و هوایم را جور دیگر کرده بود...

امسال اول مهر برایم رنگ و بوی دیگری داشت، و طعم شیرین دیدار معلم کلاس اولم بعد از سالها و رسیدن به آرزویی دیرین مرا مست کرده بود، و تماس و شنیدن صدای آرام بخش و مهربانش، این شیرینی را برایم صدچندان کرد....

الان می فهمم که چقدر دوست میدارمش و چقدر این سالها دلتنگ دیدن چهره مهربانش بودم...

معلمم دستانت را می بوسم و آرزوی سلامتی و شادیت را از صمیم قلب آرزومندم...




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۲
تـــ ـارا

نظرات  (۱۵)

۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۴ بی نشون ...
چقدر دلم تنگ شد!!!
پاسخ:
ببخشید!
۰۲ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۴ سید مهدی حاجی آبادی
دلمون تنگ میشه برای معلم ها...اما دعا میکنم که شهید شیم و زحمات اون معلم ها هدر نره...
پاسخ:
بله
انشالله...
۰۳ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۵ گرفتِ یار

ما درون نیمکتی جا می شدیم!

ما پر از تصمیم کبری می شدیم!

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود!

جمع بودن بود و تفریقی نبود!

کاش می شد باز کوچک می شدیم!

لااقل یک روز کودک می شدیم!

ماهتون پی مهر...

پاسخ:
با تشکر از شما
ا سلام
دعوتید به 

*زنان هم جنگیدند... *

http://zareh.blog.ir/post/113

یا علی.
پاسخ:
سلام

خدمت میرسیم
خیلی جالبه بعد از مدت ها
یهو معلم کلاس اول رو ببینیم
پاسخ:
اونقدر ها هم یهویی نبود مدتی بود دنبال نشونی از ایشون بودم
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۵ ماوای قلم
از صمیم قلب دوست داشتم دبیر بشم ....خیلی هم واسش تلاش کردم ....اما

اول مهر یادآور تمام حال و هوای کودکیمه بدون اغراق
پاسخ:
انشالله هرجا هستید موفق باشید
اول مهر برای همه حال و هوایی شیرین داره

هیییییییییییییییییییییییییی

 

 

پاسخ:
هعییییییییی...
یادش بخیر...
روزهایی که دیگه برام تکرار نشد...
پاسخ:
روزهایی که دیگر تکرار نمیشود... برای هیچکس
با سلام...

با مطالب زیر بروزیم...

روح الله ، مردی از قم

و

پایان مدارا با یهود


پاسخ:
سلام

می آیم...
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۵۶ محمدصادق برجیان

اولــیـــن روز دبـــســـتــان، بــــاز گـــرد
کــــودکــی ها، شــاد و خـندان باز گرد

بــــاز گـــرد ای خـــاطــرات کــودکــــی
بــــر ســـوار اســب هـــای چــوبـــکی

خــــــاطــــرات کــودکـــی زیــبـــا تــرند
یـــــادگـــــاران کــــهــــن مــــانــــا ترند

درس هــــای ســـال اول ســــــاده بود
آب را بـــــابــــــا بــــه ســـــارا داده بود

درس پـــنـــد آمــــوز روبـــــاه و خروس
روبــه مـــکـــــار و دزد و چـــاپــلـــوس

روز مــهــمـــانــی کـوکـب خانــم است
ســفــــره پر، از بـوی نـان گندم اسـت...

پاسخ:
سپاس از شعر زیبایتان
همشاگردی سلام
اولاً آغاز سال تحصیلی جدید را به محضرتان تبریک عرض می کنم و عرض خدا قوت دارم.
ثانیاً از ته دل میگم خوش به حالتون........... منم عاشق معلمی بودم و .........هستم.
ثالثاً از ته ته ته قلبم خوشحال شدم که موفق شدید معلم اول ابتدایی تان را پیدا کنید....
البته اگر ایشان را نیز می شناختم، شایسته بود به خاطر یافتن شما به ایشان نیز تبریک بگویم....
امیدوارم در سنگر آموزگاری توفیقات روزافزون داشته باشید و عالم اهل بیت (ثامن الحجج علیه السلام) پشت و پناهتان باشند....بدرود خانم معلم
پاسخ:
سلام
اولاًسپاس... منهم متقابلا تبریک میگم
ثانیاً انشالله به آرزویتان برسید... معلم دانشگاه بشید (منظورم همون استاده)
ثالثاً ممنون از لطفتان
بازهم تشکر از دعایتان...
و شما نیز در تمام مراحل زندگیتان اعم از درسی و شغلی و... موفق و پیروز باشید
بدرود

۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۰ ... خادم الزهرا
سلام
40 روز مانده تا ایام محرم
تا ایام عزای ارباب ...
ای کـــــشتی نجـــــات مــن و یاورم حسین
لطفــــــی که کـرده ای تو به من مـادرم نکرد
ای مهـــــــربان تـــر از پدر و مـــــادرم حسین


طرح اربعین قرائت زیارت عاشورا

هر که دارد هوس کرب و بلا
بسم الله...
لطفا انتشار دهید...
التماس دعا


پاسخ:
تشکر از پیامتان...

التماس دعا
اخ چقدر دلم تنگ شده برای اونروزها
کاشکی دوباره برگرده
پاسخ:
آخی... الهی
برنمیگرده... ولی خاطرات شیرینش از یاد نمیره هیچوقت
سلام مهربان
پاییز رنگ به رنگتان گرم و مبارک!
مهرتان افزون...
------------
حرم حضرت رئوف نایب الزیاره خواهم بود...
پاسخ:
سلام
برشما نیز مبارک...
مهربانیتان پایدار

سپاس فراوان... زیارتتان مقبول...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۲ خانم چادری
با تاخیر پاییزتون مبارک :)
نمیدونم میدونستم شمام خانم معلمید یا نه!!!
ببخشید :) سال تحصیلی جدید بر شما مبارک
پاسخ:
مبارک شما هم :)
فکر نمیکنم میدونستید...
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی