برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

غرق مستی سحر

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ


وقت سحر است خیز ای مایه ناز

  نرمک نرمک باده خور و چنگ نواز*



سحر بعد از شب قدر، بعد از دعا و استغفار،

می چسبد سبکی و آرامشش،

گویی خالی از هر سنگینی گناهی،

تولدی دوباره ...

به خود قول میدهی این تازگی  و سبکی را هر طور شده حفظ کنی

قول میدهی گناهان گذشته را دیگر تکرار نکنی و...

خدا کند یادمان نرود... و مثل سالهای پیش بعداز ماه رمضان همه این ساعات و لحظات ملکوتی را فراموش نکنیم...

.

.

.

این سحرم به یادماندنی ترین سحر شش سال اخیرم بود

چون تو بودی... آمدی و نشستی... و من خیره در نگاهت،  هوایی که نفس کشیدی را نفس کشیدم، و غرق مستی این سحر زیبای فراموش ناشدنی، خدا را شکر گفتم و در دل  آرزو کردم تکرار سحرهای  سالهای دور را...

سحرهای با تو را.... چقدر دوست میداشتم...




* خیام


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
تـــ ـارا

نظرات  (۱۴)

احسنت
پاسخ:
ممنون
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
زیبا بود.
التماس دعا...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام
زیبا میبینید...
التماس دعای متقابل
میگن یه هفته بعد ماه رمضان خودتو حفظ کن فقط ...باقیش حله ..فقط یه هفته...

پاسخ:
ای کاش بتوانیم یکروز فقط...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۰ محمدصادق برجیان

پیامبر می فرماید: پس هر گاه مؤمن عملى انجام دهد، در دلش نورى تابیدن مى گیرد.

این شیرینی ها حتما از خوبی اعمالتان هست!

پاسخ:
نه! اینطوریام نیست... ما و خوبی اعمال؟

ای کاش بتوانیم عملی برای رضای خدا انجام دهیم... نه برای خود
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۰ محمدصادق برجیان

پس هر گاه مؤمن عملى انجام دهد، در دلش نورى تابیدن مى گیرد.

این شیرینی ها حتما از خوبی اعمالتان هست!

۱۱ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۲ رها پاک سرشت
این کوفه به ابلیس ارادت داد                                                                           با مکروفریب وحیله بیعت دارد

                                       یک روز علی وروزگاری زینب

                                                        این شهر به سرشکستن عادت دارد

پاسخ:
سلام

بسیار زیباست...
خوش به حال هرکه حلاوتی در دل دارد.....مانا باشد ان شاالله
پاسخ:
خوش ب حال هرکه حلاوتی مانا در دل دارد...

دلتان سرشار از حلاوتهای الهی...
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۳۷ ✜خـادم المهدی✜
مرحبا
ممنونم از حضورتون
پاسخ:
سلام
تشکر
خوش آمدید
فوری!      فوری!
سلام.
با مطلب جدیدی در پاسخ به یکی از برادران بلاگی به روز هستم.
+ مرگ بر اسرائیل + تحلیل پیرامون این رژیم جعلی و غاصب
......
به جهت ترویج این مطلب و همچنین محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین یاری به کودکان و مظلومان فلسطینی ما را در انتشار ان یاری دهید.
یا علی...
www.labeik.blog.ir
پاسخ:
سلام

خدمت میرسیم
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۱ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " تقلید عوامانه " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . بحثی که تقلید بدون دلیل را در شریعت نفی می کند .

پاسخ:
سلام
سلام بزرگوار
بروزم ، با توضیحاتی در رابطه با نام وبلاگم .
حضور شما باعث خوشحالیم میشه .
التماس دعا دارم .
پاسخ:
سلام بزرگوار
خدمت میرسیم...

ملتمس دعا
آه که تمام شد این ماه....:(
پاسخ:
بله میگذرد.... و ما قدر نمیدانیم...:(
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۳ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " تحلیل ماجرای فدک " بروز هستم . بحثی تاریخی و عقلی در زمینه فدک . فدک زمینی بود که پیامبر به حضرت زهرا س بخشید و خلیفه دوم آن را غصب کرد .

پاسخ:
سلام
این روزا دعای 45 صحیفه خیلی میچسبه ...مخصوصا خوندن ترجمه ش....
پاسخ:
ممنون از یادآوریتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی