برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

غم عشق علی (ع)

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ


کو، آن که بردوشش کشاند در دل شب
قوت یتیم و دردمند و زار و مضطر
از ماتم جانکاه او هر رادمردى
دست مصیبت مى زند بر سینه و سر . . .




> وای بر ما اگر استغفارمان برای سبک شدن بار گناه و کم شدن عذاب وجدان برای ادامه دادن گناهانمان باشد نه برای توبه و ترک آن...

شب قدر شب بیدار شدن است... نه بیدار ماندن...دعا کنیم بیدارشویم...
    اگر یادتان بود و دلتان را باران گرفت دعایی به حال بیابان دل منم کنید
    التماس دعا




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

۰۷ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۶ پرستوی کانال کمیل
او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را می‌خواند
اگر هیچکس نیست، خدا که هست . . .

سلام در شبهای پر برکت قدر برای روسیاهی من گنه کار دعا کنید....
یا زهرا
پاسخ:
سلام
همواره خدا یارتان باد
التماس دعا
یازهرا

یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را
یک بار به نام من محتاج بینداز...

"التماس دعا"
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۹ خانم چادری
ایام تسلیت باد
التماس دعا
پاسخ:
بر شماهم تسلیت بانو
التماس دعا
سلام بزرگوار

بیادتان بودم و به یاد تمام خوب های حقیقی دنیای مجازی

امیدوارم گرم خورشید ولایت امیر المومنین، تقدیری روشن و زیبا مقدر بشه برای سال آینده و سالهای پیش روتون
التماس دعا

در پناه حق...
پاسخ:
سلام دوست گرانقدر

لطف دارید... بنده حقیر هم بیادتان بودم و دعاگو

دلتان پراز مهر علی (ع)، لحظاتتان پراز نور ایمان
ملتمس دعایتان
سلام
خدا قوت...
شهادت مولا رو تسلیت میگم.
با سه طرح برای حضرت امیر (ع) بروزیم.

التماس دعا
پاسخ:
سلام
تسلیت...

موفق باشید
التماس دعا

با سلام و آرزوی بیداری تان و صد البته....... مان

به قول ظریفی امیدوارم خواب باشیم و خودمان را به خواب نزده باشیم..........

کسی را که خواب باشد شاید بتوان بیدار کرد........... اما کسی را که خود را به خواب زده است............

محال است که بتوان بیدار کرد............. خوشا به حالتان که از شجره ی بیداران هستید......

التماس دعای ویژه از شما و مهمانان محترم کلبه ی مجازی تان در این شب ویژه.........

بخواهید که بیدارم کنند................ راستی امشب شب تولدم هم هست، پس فراموشم نکنید...... بدرود

پاسخ:
سلام

همواره بیدار باشید... و باشیم...
محتاجیم به دعا

تولدتان مبارک... سالیان سال با بیداری و حضور قلب و ایمان... سلامت و خوشبخت باشید

التماس دعا
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۶ یاسین کوچک
سلام...
انشالله امام علی در زندگی بهت کمک کنه....الهی آمین..
پاسخ:
سلام

تشکر... به همچنین...
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۰ محمدصادق برجیان
یا نُورَ النّوُرِ
یا مُنَوِّرَ النّوُرِ
یا خالِقَ النّوُرِ
یا مُدَبِّرَ النّوُر ...
یا نوُرَ کُلّ النوُر...

ای نور روشنی ها،
ای روشنی بخش نورها،
ای آفریننده ی نور،
ای نظام بخشنده نور،
ای روشنی هر نور...

دعاء جوشن کبیر، بند 48
.
.
.
التماس نور!
پاسخ:
سلام بزرگوار

تشکر...
من این فراز رو چقدر دوست دارم

التماس دعا
سلام.عالی بود.بروزم تشریف بیارین
پاسخ:
سلام
ممنون... می آیم

بعدا نوشت: من تو بلاگفا نمیتونم پیام بذارم... خدمت رسیدیم اما....
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۴۹ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " سه مسئله نوین " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . مسائلی از قبیل : 1. حجاب 2. ائمه معصوم 3. نماز مسافر . منتظر نظر یا انتقاد شما هستم .

پاسخ:
سلام
می آیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی