برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

میهمـــانی خـــدا

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۵ ق.ظ

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت





بارها گناه...
تکرار خطا...
و باز به امید بخشش ات...
دوماه گذشت از بارش رحمتت
اما...
باز هم غفلت...

به خودم که نگاه می کنم،
از اختیار خودم خجالت می کشم...
پای سفره ی میهمانی ات





>  امام صادق-علیه السلام-:  خواب روزه دار عبادت، خاموشی او تسبیح، عمل وی پذیرفته شده و دعای او مستجاب است."
>  شاید حاجت من در بند کلامی از جانب تو به خدا باشد.. در خلوت دلت با خدا دعایم کن...
> التماس دعــــا


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۹
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۰ صابر قاضی خانی

شب اول رمضان شد و

دستهای من هنوزم باز!

مگر نگفته بودند

بسته می شود

دست شیطانها!


التماس دعا

پاسخ:
سلام بزرگوار

امید که دستهایتان از رحمت الهی خالی نماند در این ماه عزیز...

محتاجیم به دعایتان
ماه خدا عیان شد؛
آن ماهِ ماهِ خدا کی عیان می‌شود؟
.
.
حلول رمضان کریم مبارک باد.
.
.
.
التماس نور!
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان

برشما نیز مبارک...


ملتمس دعایتان
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۱ رها پاک سرشت

دلم کمی محرم میخواست..

خدا گفت:

قدر زود تر

می آید آمده باش!

تا شب قدر وقت داری....

ضامن پیدا کنی برای دلت...

پاسخ:
سلام

تشکر بانو...

الهی ائمه ضامن دلتان باشند

ملنمس دعا
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۵ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
سلام همسنگری
خوش آمدید...

می آیم

حضرت زهرا (سلام الله علیها) مرحم دلتان باشد...

ملتمس دعایتان
مبارکا.
پاسخ:
سلام

برشما هم مبارک بانو...
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۴:۳۳ سید سعید باباییان
بنده لینکتون میکنم
شما هم اگر صلاح دیدید لینک بفرمایید
التماس دعا
یا حق
پاسخ:
سلام سید بزرگوار
تشــــــکر
با افتخار لینک میشوید...
ملتمس دعا
یاحق
سلام آبجی تارا خوبی ؟منو می شناسی؟فکر نکنم بشناسی من زهرام دلتنگی نیلوفرمرداب حالا شناختی؟

رمضان شهر عشق و عرفان است / رمضان بحر فیض و احسان است

رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن / گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است


روزه ات مبارک آبجی گلم التماس دعا...
پاسخ:
سلام آبجــــــــــی
بـَــــح بـَــــح چه عجب یادی از ما کردی؟!! خوبی؟

این ماه عزیز برشماهم مبارک
طاعات و عباداتت قبول...
بار گناه... امید بخشش...الحق که ماه دردانۀ خداست....
پاسخ:
سلام
تشکر

سلام
رمضان ریشه در رمض دارد و رمض یعنی شدت تابش خورشید بر سنگریزه.
میسوزاند گناهان را...
در پناهش...
پاسخ:
سلام

تشــــــکر


سلام
بر شماهم مبارک باشه
طاعتها قبول التماس دعا
پاسخ:
سلام
تشکر بانو
قبول حق
برای شماهم قبول باشه

ملتمس دعااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی