برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

و باز نیامدی...

جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ

یکی یکی جمعه هایم را با یادت غروب میکنم و باز نیامدی...

و باز منتظریم...





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

>      روزی بیاد ماندنی با دودوست؛ دوستی که اولین بار بود دیدمش و دوستی که رحمتی ست برایم...

>      بهاری  به لطافت گلبرگها، غنچه ای با عطر بهشت... بوییدنش و در آغوش کشیدنش چه زیبا بود برایم.

>    الحق که دیروز بهار را در اولین ماه تابستان با تمام وجودم حس کردم.

>  نگرانی...



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۴
تـــ ـارا

نظرات  (۸)

۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۲ مامان عاطفه
سلام تارا جوون.مرسی که زود زود سر میزنی.من واقعیتش زیاد نمیتونم بیام نت.انشالله بعدا اگه فرشته کوچولوم بذاره میام و جبران میکنم.
برای فرشته کوچولوم حتما دعا کن.
ممنون
پاسخ:
سلام عزیز

عزیزم فرشته کوچولو که قدم رنجه کنن، دیگه وقتی نمیمونه برات...

حتما دعاگو هستیم اگر قابل باشیم بانو...

تشکر که آمدی
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۳ مامان عاطفه
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللـــــهم عجـــــــــل لـــــولیـــــــک الـــفــــــــرج
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است رسم دوست داشتن نمیداند ...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
تشکر از حضورتان بانو...

آمیــــــــن

با افتخار لینک شدید...
سلام
این جمعها مستدام باد انشالله : )
هر روزتان به سبزی بهار!
بهار کوچولو هم یقینا بهانه تان را میگیرد! : ))
اما نگرانی چرا؟!
خیر است انشالله...
پاسخ:
سلام مهربان
 کاش جمعه هایمان را لایق باشیم و منتظر واقعی باشیم...
تشکر
دلمان را پیش بهار جاگذاشته ایم...
... :|
انشالله که خیر باشد...

لحظه لحظه تان معطر به نام امام زمان(عج)...
از یاران ایشان باشید...
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۶ بـــ ا ر و ن

خدایا به روی درخشان مهدی،به زلف سیاه و پریشان مهدی

به قلب رئوفش که دریای داغ است،به چشمان از غصه گریان مهدی

به لب های گرم علی یاعلیش،به ذکر حسین و حسن جان مهدی...

.

.

.

.

پاسخ:
سلام بزرگوار
به خانه دلم خوش آمدید

تشکر از حضورتان...

۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۵۵ رها پاک سرشت

درویش شعر میگویید شما؟!زندگی ام بهم ریخنه است....

به جر این دو انگشتر و گوشه و ی مسجد شما جایی ندارم‘کسی را ندارم!

-کسی نداری؟!...خیالت بی کس است که کس ندارد؟ نه.....

کس بی کسان علی است...یا علی مددی! این ناکس است که کس ندارد...فهمت بیجیک گرفت؟؟

بروزم!

پاسخ:
سلام

تشکر

می آیم....
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
امسال روزه می گیری؟
اگر خدا بخواهد...
من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
.
سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام بزرگوار

حتما می آیم...
دوستی ک اولین بار بود میدیدینش چقد ب تصورتون نزدیک بود؟؟؟:دی
پاسخ:
اونقدر نزدیک بود که تا او را با نگاه جستجوگرش در میان در دیدم شناختمش...!!! ;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی