برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

شعبان به نیمه رسید... نیامدی...

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

السلام علیک یا صاحب الزمان


ای دل شیدای ما گرم تمنای تو

کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو

نیمه شعبان بود روز امید بشر

شادی امروز ماست نهضت فردای تو




> کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۳
تـــ ـارا

نظرات  (۷)

سلام سادات عزیز
ایام نورانی مبارک دلتان!
و عیدی تان باشد رقم خوردن نام زیباتان در کنار نام یارانشان...

در پناهش...
پاسخ:
سلام بزرگوار

مبارک بادتان این عید...

تشکر از دعای زیبایتان... اگر لایق باشیم.. که نیستیم

امامان، سرورمان، پشتیبانتان... و همراه دلتان...

یاحق
ای التماس وخواهش بالا دوازده
ظهر اذان عقربه ما دوازده

من حقم است هشت گرفتم چرا که من
یک جمله هم نساختم با دوازده

باچند نمره باشد اگر رد نمی شوی
یک دو سه ...هفت هشت نه آقا دوازده

بی تو تمام اهل قیامت رفوزه اند
ای نمره قبولی دنیا دوازده

ثانیه های کند توسل می آورند
یا صاحب الزمان خدا یا دوازده

حالا که ساعت تو وچشم خدا یکی است
آقا چقدر زمان مانده تا دوازده

امروز اگر نشد ولی یکروز می شود
ساعت به وقت شرعی زهرا دوازده

شعر از علی اکبر لطیفیان
پاسخ:
تشکر...

همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات ‏
کاش این هفته بگویند به تبریک حضورش صلوات
سلام

همیشه در روشنایی الهی،غرق نور باشید ان شاءالله

در پناه حق...
پاسخ:
سلام

منور فرمودید... بزرگوار!

در پناه آقا امام زمان(عج) باشید... لحظاتتان متبرک به یاد ایشان...

یاحق


۰۷ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۴ مامان عاطفه
سلام تارا جون خوبی؟چه عجب به من و پسرم سر زدی
من ادرستو نداشتم ولی به یادت بودم عزیزم.
امیررضا هم خوبه.
وبلاگ جدید هم مبارک
پاسخ:
سلام عزیزم
به یادتان بودم...
اما اصلا فرصت نبود...

ممنوووووووون... دیگه کهنه شده... ;)
مرسی
پاسخ:
خواهش...
سلام
نمیدونم چرا؟
ولی انگار فراموش نشدی هست
پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتان
همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات
کاش این هفته بگویند به تبریک حظورش صلوات
پاسخ:
ای کــــــــــاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی