برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

ماهی دگر...

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۴ ق.ظ


یک ماه از سال جدید هم گذشت، یک ماه دیگر از عمرمان، از مجالی برای زندگی، گویی همین دیروز بود کنار سفره هفت سین سال را نو کردیم و از خدا سالی پربرکت خواستیم، چه زود گذشت این روزها... روزها از پی هم چه باشتاب میگذرد... چه ساده میگذریم از کنار این روزها و لحظات، لحظه لحظه های زندگیمان را چه راحت از دست میدهیم، روزهای تلخ، روزهای شیرین، روزهایی تاریک و غمین، و روزهای سپیدمان یکی پس از دیگری میگذرند، اما مهم نیست که چگونه گذشته است، مهم آن است که چه یادگرفته ایم و چه در توشه مان میگذاریم برای گذران زندگیمان، برای ماههای پیش رویمان، برای آینده، و این مجال باقیمانده از عمرمان بهتر و پربارتر سپری کنیم...
واین محقق نمی شود جز یاری جستن از خدا، که یاری دهد ما را در بکار بستن توشه تجربیاتمان... باید از خدا بخواهیم در هیچ کجای این زندگی، و این روزها و شبها ما را بحال خود نگذارد... باید سعی کنیم در مسیر زندگی لغزش هایمان کمتر و کمتر از پیش شود


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۲
تـــ ـارا

نظرات  (۴)

سلام ..خیلی وقته نیستی

به تازگی تصمیمی گرفتم برای مدتی نباشم...

منتظر حضور شما برا ی خداحافظی هستم

پاسخ:
سلام
مدتی است درگیر درس و مشقیم...
خیلی ناراحت شدم امیدوارم این نبودنت کوتاه کوتاه باشد

سلام

رضایت الهی توشه ی مسیر بودن و لحظه های حضورتون باشه ان شاءالله

سلامت و عاقبت بخیر باشید

بهارتون دور باد از گزند خزان

در پناه حق...
پاسخ:
سلام
تشکر حضور گرمتان و دعاهای نابتان...
دلتان پرنور باد از یاد او

سلام
روزها از پی هم آمدند و رفتند...
یکماه هم گذشت!
شاید هدر رفته باشد و شاید هم مفید بوده باشد!
باید کمی بیشتر از قبل کنکاش کرد در تاروپود لحظه های از دست رفته...
آنی که گذشت دیگر نمی آید!...
انشالله تا بحال به خیر گذشته باشد و در آینده نیز برکت در ثانیه هاتان موج زند...
در پناهش...
پاسخ:
سلام
برایتان آینده ای سرشار از لحظه های پر برکت و الهی آرزو میکنم
سلام
از خدا میخواهم آینده روششن با کلی خبرهای خوب رو براتون رقم بزنه.
آمین
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون عزیزم...
متقابلا از خدا هرچه خیر و خوبی برایتان میخواهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی