برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

اینک بهـــار شــــد...

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲ ق.ظ

یا مقلب القلوب و الابصار

سال نو آمد و نیامد یار

یا مدبر اللیل و النهار

بی حضورش چه اشتیاق بهار 

یا محول الحول و الاحوال

منتهی کن فراق را به وصال

حول حالنا الی احسن الحال

به امید فرج همین امسال




> مولایم! میدانم امسال دلت در سوگ مادر است... باشد که توفیق همدردی با شما را داشته باشیم...

> عید مان امسال متبرک به نام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیهآ)  شده است... قدرش را بدانیم و غنیمتش شماریم...

> آرزوی سلامت، شادابی، خوشبختی، و دلی مملو از ایمان را برای تک تک دوستانم دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۱
تـــ ـارا

نظرات  (۲)

سلام

دلداده ز حال بی قرارش پیداست
لیلا زده از چشم خمارش پیداست
امسال بهار بوی زهــــــــــــــــرا دارد
سالی که نکوست از بهارش پیداست

بهار فاطمی مبارکتان!

این نرگسهای مست دل می برد!!! :)

پاسخ:
سلام

مبارک شما هم باشد بزرگوار


سلام
سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک.
من هم آرزوی سلامتی و شادی را از خدا برای شما میخواهم.
شاد شاد شاد باشید.
یا حق
پاسخ:
سلام گل نرگسم
سال نو بر شما هم مبارک
شاد باشی و زیر سایه مهر مادرمان حضرت زهرا باشید...
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی