برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

...

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۵۸ ب.ظ

از امروز به بعد هر وقت به گذشته ام نگاه کنم لبخند زده و باخود میگویم:

"هرگز فکر نمیکردم بتوانم از پسش برآیم اما توانستم....

من بر تمام آنهایی که سعی کرده اند مرا از پا در آورند چیره شده ام"



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
تـــ ـارا

نظرات  (۷)

سلام.
گر نگهدار من آن است که من می دانم، شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد.....
امیدوارم همواره بر تمام مشکلات و مشکل سازان چیره و غالب باشید. انشاءالله


پاسخ:
سلام
سلام بزرگوار
ممنون از دعای خیرتان...
شما هم همواره موفق و مؤید باشید...

یاحق
شرمنده دسته گلتون رو فراموش کردم، بفرمایید ... اگه گفتی چند شاخه گل توشه؟


پاسخ:
تشکر...
آ م م م م ... فکر کنم 8 شاخه گل...
سلام

مرحبا...
آفرین بر این همت...
و واقعا هم توانستید!
ب گذشته ای ک گذشت لبخند بزنید.
رو ب آینده پیش روید.
رو ب آینده ای روشن...
رو ب افقی روشن...

با آرزوی بهترینها...
در پناهش...

پاسخ:
سلام
ممنوووووون...

برای دلم دعا کنید

همواره در پناه او...

یاحق
ما می توانیم :)

پاسخ:
بعله... خواستن توانستن است:)
سلام

این نگاه مثبت تحسین برانگیزه

غنچه های لبخند، گل همیشه بهار باغچه ی زتدگیتون

در پناه حق...

پاسخ:
سلام
تشکر....
به همچنین...
همواره دلتان بهاری باد...
دعایم کنید...

یاحق
۰۱ بهمن ۹۱ ، ۱۸:۰۰ دخترک تنها
برفــــــ باشد !


باران ..


یا آفتاب ..


چتر نمی خواهمــــــــ !


بگو معنی لغاتــــــ را ...


از نــ و بنویسنـــــ ــد ..!


" امنیتـــــــ "


حصار دستــــــ های تــ و ستـــــــ


وقتی یه آدم میگه

هیچکس منو دوست نداره ،

منظورش از هیچکس

یک نفر بیشتر نیست . . .

همون یه نفری که واسه اون همـــه کسه
بمنم سرزن خوشحال میشم


پاسخ:
سلام و تشکر...
میام
سلام
آفرین آفرین آفرین به این تصمیم
آفرین بر چیره شدن به مشکلات


پاسخ:
سلام
تشکر...
دعایم کنید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی