برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

پـُــل

جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۵۶ ب.ظ

 

همه پل ها کاش روی جریان پر از آبی بود

همه پل ها کاش سوی سرسبزی جنگل می رفت

همه پل ها کاش وصل می کرد دو آبادی را در عرض زمین

و دو انسان

اصلا همه دل ها را در طول زمان

و گذرگاه دل خسته آدم ها بود

کاش ما پل بودیم


مجتبی کاشانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۹
تـــ ـارا

نظرات  (۸)

سلام

پلها گاهی همین دست های مهربان و صمیمی است...این مسیر ساده ی دل من تا دل تو!

لحظه لحظه هاتون غرق آرامش یاد خدا

در پناه حق...


پاسخ:
سلام

پل ها گاهی می توانند نگاهی باشند دوستانه، که راه به دل من و تو دارند...

هر چند این نگاه نوازشگر به صفحات مجازی خانه دلمان باشد...

همواره میان دلتان و خداوند پلی باشد...

یاحق
سلام

خدا کند باران ببارد...
برایت پلی از رنگین کمان تا خدا، تا نهایت عشق آرزو دارم!




پاسخ:
سلام نازنینم

عبور از این پل را با تو آرزو دارم.....

۲۰ آبان ۹۱ ، ۱۳:۲۹ شیشه ی عطر
سلام
همیشه پل ها تو داستان ما آدمها نقش خاصی برای خودشون داشتن !
زیبا بود



پاسخ:

سلام
پل ها نقششان عبور و رساندن است...

ممنون

همواره لحظه هاتان خدایی باد
بی پل قدمی به انتهایی نرسد

آواز کسی به آشنایی نرسد

بی پل نه شکفتنی نه علمی نه سخن

بی پل که تمدنی به جایی نرسد.

(مرحوم مجتبی کاشانی)
افسوس که ای کاش ها زیادند ...


پاسخ:
ای کاش ها حاصل کوتاهی های خودمان است...
۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۸:۴۶ رُزا جـ ـ ـــــ ـ ـون
بی پل نرسد جهان به آزادی و عشق
بی پل نشود جهان پر از شادی و عشق
پل راه عبور هنر و علم و کمال
بی پل نرسد جهان به آبادی و عشق


پاسخ:
ممنونم عزیزم از شعر زیبات
سلااااااااااااااااااااام
ای کاش ای کاشی وجود نداشت
کاش آب روان بودیم

کاش این گلها به دستتون میرسیدی

پاسخ:
سلام گل نرگس من
ای کاش بتوانیم ای کاش ها را به حقیقت بپیوندیم و انجامش دهیم

اگر روان باشیم می توانیم بگذریم...

مطمئن باش این گلها در دلم جوانه خواهد زد...
سلام..شعر زیبایی بود..


پاسخ:
تشکر از حضورتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی