برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

متفاوت

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۵۵ ق.ظ

روزهایی هستند که برخلاف تصور روزمرگی شان خیلی خاص می شوند، و این خاص بودنشان برایت خاطره ای می شود فراموش ناشدنی...

و اما اشخاصی نیز هستند که در کمال ناباوری این روز های خاص را برایت رقم می زنند، اما با فروتنی تمام می گویند که این کوچکترین کاری بود که می توانستند بکنند...

هفته پیش چنین ساعتی............

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۷
تـــ ـارا

نظرات  (۵)

سلام

بعضی از آدمها باد نیستند که فقط بگذرند، یادند..آنقدر عمیق که همیشه عطر مهرشان، ماندگار است..رایحه ای از بهشت انگار!
بعضی از آدمها، نشانه و آیتی محکمند از رحمت خدا و سایه ی لطفش!

حضورشان مستدام باد بر لحظه هایتان

در پناه حق...

پاسخ:
سلام
آری..... بعضی آدمها یادند، عطرند، عطری از بهشت، عطرشان ماندگار است و آرامش بخش.... و رحمت الهی اند.... این آدمها دوستانی هستند چون شما...

مهرتان مستدام ...

یاحق
سلام تارا جان
حیاتت پر از این روزها...
پر از لحظات ناب و پرخاطره...
پر از حس وجود کسی که از جنس محبت است!



پاسخ:
سلام سمیرای نازنینم
ممنون از دعاهای خوبت
لحظه هایت پراز مهر و عطوفت الهی....

روزمرررررررررررررگی!!!!!!
میمردروزهایم بدون پاره ی تنم/ کاش آرزوهایمان درشکستن نوک مدادمان این بودکه خدایا دلمان نشکند!


پاسخ:
سلام
کاش.....
دلت همواره شاد
روزهایی هست که تنها با وجود او خاص میشوند ...


پاسخ:
وجود خداست که لحطه ها را خاص میکند...
لحظه هایتان خدایی
۰۹ آبان ۹۱ ، ۱۷:۲۳ رُزا جـ ـ ـــــ ـ ـون
سلام عزیزم.
دلم خیلی خیلی برات تنگ شده بوووووووووووووود.

چه میکنی با درس و مخش؟
به دوس جونیه بی مهرفتم هم سلام برسون
دوست دارم ،مراقب خوبی هات باش


پاسخ:
سلام مهربانم
منم همینطور عزیزم خیلی دلتنگت بودم و بیادت...
ای میسازیم خواهر... تمام وقتمو پر کرده

دوست جونیتون سلام دارن... بی مهرفت نیستا فقط سرش یکمی شلوغه

ما بیشتر... لحظه هات شاد شاد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی