برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خوب نیستم!

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۳۲ ق.ظ
وقــتـی ازم مــی پـرسی که خوبـی و من میگم: ای بد نیستم..
یعنی بدم !
خیلی هم بدم !!
پس نگو خدا رو شکر !...

✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿

پی نگاشت:

الهی، از من آهی و از تو نگاهی. (آیت الله حسن زاده آملی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۰
تـــ ـارا

نظرات  (۴)

الهی، از من آهی و از تو نگاهی.
چه جمله زیبایی بود!
و آه نامیست از نامهای او!

پاسخ:
"آه" که می گویی

خدا

سر بر می گرداند.

آه

نام کوچک خداست.
سلام تارا جونم
راستی این حرفو کی بهت زده؟
خداروشکر که من نگفتم
چون هر بارم یه مدلی بگی خوبی باز میگم نخیرم مهلومه که خوف نیستی
اگه بد خواه مدخواه داری بگو
نه یه کم داری مشکوک میزنی!!!
آخ که چه مزه ای میده برات حرف دربیارم

پاسخ:
سلام سمیرای عزیزم
تو که همیشه میگی "میدونم خوب نیستی"........
و تنها کسی که نمی تونم ازش پنهان کنم خوب نبودنمو تویی و بس
حالا هرکه گفته مگه مهمه؟؟؟
اگه روحت شاد میشه حرفی درآری، در بیار، شاد میشوم با شاد شدن دل کودکی.....
سلاااااااااااااام
یک دنیا بوس

شما به من یاد دادین اگر بکم خدارو شکر همه چیز بهتر میشه
پس حالا چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
سلام عزیز دلم
منم دنیا دنیا بوووووس
خب الانم میگم "خـــــــــدا رو شُـــــــــــــــکر"
چیزی نشده، فقط تو دعاهات منو فراموش نکن...
دوسْتـَتـ دارمْ

هدیـﮧ ایستْـ ڪﮧ هـر قـَلبے فـَـهم ِ گرفتنشْ را نـَدارد

قیـمتے دارد ڪﮧ هـر ڪسے تــَواטּ ِ پرداختشْ را نـَدارد

جملـﮧ ے ڪوتاهیستـْ ڪﮧ هـر ڪسے لــــیاقـتـِ شنیدنشْ را نـَدارد. . .! -




خوشحال میشم بهم سر بزنی

پاسخ:
سلام
ممنون
حتما در اسرع وقت میام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی