برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

حیرانی...

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ
آمدنت را حیران بنگرم یا رفتنت را مات بمانم...؟؟؟

باد آورده را باد میبرد قبول....

دلم را که باد نیاورده بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۳
تـــ ـارا

نظرات  (۱۲)

۰۳ تیر ۹۱ ، ۰۰:۲۸ غریب زندگی
خوبه برگ برگش کنی..بدونی چی مینویسی..


پاسخ:
سلام
ممنون
من دآآآآآآآآآآآآآآآلم بل میگلدم : )))))))))))))))))))))))))))))))


پاسخ:
چه خووووووووووب..... خوش اومدی عزیزم...
۰۳ تیر ۹۱ ، ۰۰:۵۴ غریب زندگی
منظورم برگ برگ زندگی ات است


پاسخ:
زندگی برگ برگ هست... یه برگ سپید... یه برگ سیاه و یه برگم خاکستری...
۰۳ تیر ۹۱ ، ۰۱:۰۳ غریب زندگی
من حکم برگ سفید میبینم که مینویسن در برگه ها

پاسخ:
گاهی وقتا وقتی مینوسی برگه ها سیاه میشن... خط خطی میکنی...
گاهی وقتا نوشته ها اونقد خوبن که به سپیدی برگه خدشه وارد نکنن ولی گاهی حتی یه کلمه سیاهیش رو کل دفتر تاثیر میذاره...
۰۳ تیر ۹۱ ، ۰۱:۴۴ غریب زندگی
خوبه برگه ها را هی نگاه کنیم...بدونیم چرا سیاه شد چرا سفید شد....

پاسخ:

واقعا...
باید حواسمون باشه
ای خدای حسین !

آستان حسین تو بر پابرهنگان و گمنامان و از قلم افتادگان و مهر باطل خوردگان ، گشاده تر است ؛ ما را از این آستان کرامت محروم مکن .

ای خدای سجاد !

چه بزرگی تو که با وجود سجاد ، دیگران را نیز بنده می شماری . عبادتمان را به حساب می آری و بر سرشان سایه خدایی می گستری . ما هر چه بندگان بدیم ، تو خدای خوبی ! به ما لیاقت بندگی ات را عنایت کن !

ای خدای عباس !
تنها تویی که می‌توانی عشق را با جنگاوری و ادب را با دلاوری در وجود کسی متجلی کنی . ما را بدست ساقی ابوفاضل ، از این فضائل ، سیراب کن .

(برگرفته از کتاب مناجات اثر سیدمهدی شجاعی)

سلام و درود
اعیاد شعبانیه گلباران !


پاسخ:
اعیاد بر شما هم مبارک....
سلام تارا جونم
قالب نو مبارک
یه چیز بگم؟
از قبلی قشنگتره
چرخش بچرخه


پاسخ:
سلام عزیزدلم
ممنون...مرسی
امدنت را دوست دارم
ولی
رفتنت را نه
بس بمان عزیزم



پاسخ:
ممنون گل نرگسم
همیشه باش...
سلام تارا ی عزیز
خیلی زیبا بود ؛ دیگه تعریف کاملی از من بود ؛ حیــــــــــران ...
اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک می گم
شاد باشی




پاسخ:
سلام حیران جان
ایشالا هیچوقت تو زندگیت حیران نمونی...
این اعیاد مبارکت....
مـُحکــم باش . . . . .
وقتی خیلی نرم شوی ،
همه خـَمـَت می کنند ...
حتی کسی که انتظار نداری

پاسخ:
واقعا... راست میگی...
سلام...مرسی که اومدی
بله با لینک موافقم
خوشحال میشم
من شما رو با اسم وبلاگتون لینک میکنم

پاسخ:
با افتخار لینک شدید...
حق با شماست آپم
مرسی که اومدی سر فراز(چی میگن)فرمودین

پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی