برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

دکتر شریعتی

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۴۰ ب.ظ

 

امروز سالروز شهادت مردیست که اندیشه اش، سخنانش و نوشته هایش، در بند زمان و مکان نبود بلکه اگر روزها، ماه ها، و حتی سالیان دراز نیز بگذرد، سخنانش به روز است و راهنمای رفتار و کردار و اخلاقیات بشریت است. 

 

او رفت و سخنانش چراغ زندگی ماست

                                       تسلیت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۹
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

سلام تارا
مرحوم دکتر شریعتی رو خیلی دوست دارم ! گاهی موقع ها بعضی از حرف ها و عقیده هاش رو که می خونم آتیش می گرم ؛ دوستش دارم ...




^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
سلام حیران عزیز
دکتر شریعتی بی نظیره...
… نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد … نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت … ولی بسیار مشتاقم … که از خاک گلویم سوتکی سازد … گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش … تا که پی در پی دم گرم خویش را بر گلویم سخت بفشارد …. و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد … تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را ….


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
ممنون عزیزم
سلام گلم.اون دوستم به اسم دلتنگی های تارا لینکه.منم تو رو به اسم وبت می لینکم.
بووووووووووووووووووووووس


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
منم با افتخار لینکت کردم... با نام وبت لینکیدمت
برای بعضـــی دردـهـآ نهــ میتوان گریــــــه کَــرد
نهــ میتوان فریــــــآد زد
برای بعضـــی دردـهآ
فقـــط میتوان
نگــــآه کَرد و
بی صـــــدا شکست ..
+ آپم : (


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
ممنون عزیزم........
قطار میرود
تو میروی
تمام ایستگاه میرود
ومن چقدر ساده ام
که سال های سال
در انتظار تو
کنار این قطار ایستاده ام
و همچنان به نرده های
ایستگاه رفته تکیه داده ام


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
ممنون عزیزم
حقیقت داره یا خوابه!؟ که دستات تووی دستاشه.....................

.
.
.
سلام دوست عزیز واقعا در سوگ مردی مثله شریعتی هیچ چیز نمی توان گفت جز لحظه ای سکوت!!!
آپم

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
سلام عزیزم
سکوت...........
و این گونه همه ما تنهاییم...
این است رسم و آیین زندگانی...
دکتر شریعتی


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
ممنون عزیزم
خدایا!
به من زیستنی عطا کن،که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم .
دکتر شریعتی
یادش گرامی...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
ممنون عزیزم
یادشان گرامیباد
کاش میتوانستم از زندگی ایشون عبرت بگیرم


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
کاش...............
خدایش بیامرزاد.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
پاسخ:
آمین....
خدا رفتگان شما هم بیامرزد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی