برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

دلیل عشــــق!

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۱۸ ب.ظ

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش پرسید:
: چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟
- دلیلشو نمیدونم …اما واقعأ ”‌دوست دارم“
: تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی… پس چطور دوستم داری؟
چطور میتونی بگی عاشقمی؟
- من جدا”دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم.
: ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی
- باشه.. باشه!!! میگم… چون تو خوشگلی،
  صدات گرم و خواستنیه،
  همیشه بهم اهمیت میدی،
  دوست داشتنی هستی،
  با ملاحظه هستی،
  بخاطر لبخندت،
دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد؛
متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به حالت کما رفت.
پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون:

عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟
نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم.
گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی،
پس منم نمیتونم دوست داشته باشم.
گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت عاشقتم،
اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم.
اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره
عشق دلیل میخواد؟
نه!معلومه که نه!!
پس من هنوز هم عاشقتم!
عشق واقعی هیچوقت نمی میره.
این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میره.
عشق خام و ناقص میگه: ”من دوسِت دارم چون بهت نیاز دارم“
ولی عشق کامل و پخته میگه: ”بهت نیاز دارم چون دوسِت دارم“
“سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب
حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه. “

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۵
تـــ ـارا

نظرات  (۸)

"عشق ماندگار" هرگز بر جاذبه های جسمانی شما و معشوق که دائما در حال تغییر است، متکی نیست...
سلام تارا جانم
امیدوارم اگر عاشق میشویم عشق زمینیمان هم رنگ خدا بگیرد که او وصلمان کند و او ضمانتمان را بکند...
آمین...

پاسخ:
سلام سمیرای خوبم
آمــیـــــــــــن...
سلام دوس جونیه سمی جونی.
چه عجب ازین ورا؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم.برات نظر گذاشتم،ولی همون موقع نتم قطع شد و فک کنم برات نیومد...(همه ی نوشته های قبلی رو دوباره نوشتم ،)
منظورم از تو ،شوشوم بود...گرچه به نت هم دارم اعتیاد پیدا میکنم.
بازم ازین کارا بکن گلم.
بای تا های

پاسخ:
سلااااااااااام رُزا جونی
خوش اومدیییییی به به صفا آوردین..... من چند بار قبلا اومده بودم اما سیستمم با نت شما لج بود نمی تونستم کامنت بذارم...
خیلی خوبه که به شوشوتون اعتیاد دارینا.... تا باشه ازین اعتیادا
آخه خواهر اعتیاد به نت بد دردیه... یه کمپ سراغ ندارین؟
خوش اومدی در وب من همیشه به روی همه بازه.
حتی ایین موقع

اگه پیدا کردی منم خبر کن.

پاسخ:
فدای تو مهمون نواز....

چشم
آنقدر به مردم این زمونه بی اعتمادم که می ترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پایم بکشند.

پاسخ:
تشکر از حضورتون
فوق العاده بود عزیزم.

پاسخ:
فدای تو خاتوووووون!...
عزیزم سلام
ای کاش اطمینان بین دو رابطه بیشتر میشد
تارا جان دوست دارم


پاسخ:
سلام عزیز دلم
ای کاش......
منم خیییییلی دوست دارم
فوق العاده بود تارا جون


پاسخ:
ممنون عزییییییزم
۱۷ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۵۱ من عاشق (ستاره)
خیلی مطلبت زیبا بود
این گلا تقدیم به تو و تمام عاشقان واقعی


پاسخ:
خیلی ممنون
از گلها هم باز ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی