برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

میدونم خوب نیستی...

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۰ ق.ظ
امشب این مطلبو جایی خوندم:

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟"

و تو جواب میدی "خوبم!"،

کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه:

 "میدونم خوب نیستی..."

من اون شخصو تو زندگیم دارم،... اون حتی با اس ام اس هم که حالمو می پرسه، اگه خوب نباشم می فهمه و دلداریم میده...

دوستی که مدت زیادی نیست می شناسمش، اون همیشه با حرفاش میشه مایۀ آرامشم و دیدنش و در کنارش بودن، چنان انرژی مثبتی بهم میده که قابل وصف نیست....

دوست خوبم، مهربونم، خیلی دوستت دارم، برای همیشه باش...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۳
تـــ ـارا

نظرات  (۱۳)

سلام تارا جون
دوست خوب یه نعمته .
انشالله دوستیتون همیشه پا برجا باقی بمونه

پاسخ:
سلام مهربونم
واقعا نعمته.... مخصوصا این دوستم رحمت الهیه به نظرم
ممنون از دعای خوبت... انشالله...
خوش بحالتون...
حسودیم شد

پاسخ:

آرررررررررره واقعا خوش بحالموووووووون
نمی دونی چقدر ماهه، ...
تو که حسووووود نبودی سمیرا؟!!......
خبـــــر بــــــه دورترین نقطه ی جهان برسد

نخواست او به منِ خسته بی گمان برسد

شکنجه بیشتر از این؟ که پیش چشمِ خودت

کسی کــــــه سهم تو باشد به دیگران برسد

چه می کنی؟ اگر او را که خواستی یک عمر

بـــه راحتی کسی از راه نـاگهـــــــان برسد،...

رهــــــا کنی بــــــرود از دلت جــدا بـــــاشد

به آن که دوست تَرَش داشته به آن برسد

رهـــــــا کنی بروند و دو تا پرنده شوند

خبر به دورترین نقطه ی جهان برسد

گلایـــه ای نکنی بغض خـویش را بخــــــوری

که هق! هق!... تو مبادا به گوششان برسد

خدا کند که... نه! نفرین نمی کنم... نکند

به او کـــــــه عاشق او بوده ام زیان برسد

خدا کند فقط این عشق از سرم برود

خدا کند که فقط زود آن زمان برسد

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از شعر خیلی زیبات....
به به چه دوست خوبی. تارا جان ممنون که بهم سر زدی دوستان خوب کم نیستن فقط کافیست خوب بودن را برای خودت معنا کنی

پاسخ:

سلام عزیزم
خواهش میکنم... بله واقعا... من خیلی دوستای خوب دارم... هر گلی یه بویی داره
تو هم یکی از دوستای گلمی عزیزم
سلام
خدا براتون نگهش داره

پاسخ:
سلام عزیزدلم
ممنون گل نرگس... خدا تورو هم برام نگه داره
سلام فقط خواستم بگم تو این دنیا به هیچ چیز دل نبند که همین دوست یه روز تو رو هم فراموش می کنه مثل خیلی ها .خدا کنه که اینجور نباشه


پاسخ:
سلام
درسته توی این دنیا هیچ چیز موندگار نیست، ولی چیزی که تا ابد میمونه حتی بعد از مرگ، محبت و دوستیه....
چیزهای مادی پایدار نیستن اما معنویات ماندگارند
شما خیلی بدبینید... مطمئن باشید محبتی که تعاملی باشه هیچوقت از بین نمیره، ماندگار میمونه تا سالیان دراز....
سلام
دیدی من امروز به همکارا میگفتم حواستون به این تارا جون باشه!!!
بد مشکوک میزنیا
زیر درخت...
حرفات...
چه مزه ای میده برات حرف درست کردن

پاسخ:
سلاااام
عجب!... من مشکوک میزنم؟؟؟ ازکجا به این نتیجه رسیدی جیگر؟
خوب بلدی الکی الکی واسمون پرونده سازی کنیا...
برو مزه مزه کن امیدوارم خوشت بیاد.... چون شاید آخرین بارت باشه ازین مزه ها زیر دندونت بیاااااااااااد
خعلی خوشمزس

پاسخ:
واقعا که..........
دعا می کنم همیشه باشه... تا همیشه آروم باشی.


پاسخ:
ممنون از دعای خوبت خاتون عزیزم
دعا میکنم تو هم باشی برای همیشه....
اجی منم حسودی کردم.


پاسخ:

آخخخخخی عزیزم فدات بشم
رابطه دو تا آجی از اینم میتونه نزدیکتر باشه
منم باز حسودی کردم
خوش بحالتون که اینقدر همدیگرو دوس دارید.
خوش بحال این دوستت که تو رو داره

پاسخ:
نفرمایید سمیرا بانو
تو که بهتر از هرکسی میشناسیش...
واقعا خوش بحال من....
چقدر من اذیتش میکنم و چقدر از دست من حرص می خوره... چقدر دلداریم میده و چقدر آروم می گیرم با حرفاش....
آخی...
ینی کی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دیدمش؟
آخه چرا اذیتش میکنی؟حیف نیس ؟چرا حرصش میدی؟

پاسخ:
ولی مث اینکه ایشون الان داره منو حرص میده
خب همیشه تو اونو حرص میدی یه بارم بذار اون تو رو حرص بده.
از قدیم ندیما گفتن همیشه شعبون یه بارم رمضون

پاسخ:
عجب!!!.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی