برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

معــــنا...

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۱۲ ب.ظ

جملگی در حکم سه پروانه‌ایم
در جهان عاشقان، افسانه‌ایم


اولی خود را به شمع نزدیک کرد
گفت: آی،

من یافتم معنای عشق


دومی نزدیک شعله بال زد
گفت: حال،

من سوختم در سوز عشق

سومی خود داخل آتش فکند


آری آری این بود معنای عشق ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۹
تـــ ـارا

نظرات  (۹)

این حقیقت داره..
واقعا اینجوریه..


پاسخ:
واقعیتی بیش نیست....
زندگی یعنی:
بخند هرچند که غمگینی،
ببخش هرچند که مسکینی،
فراموش کن هر چند که دلگیری.
اینگونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست

اپم و منتظر حضورتون.

پاسخ:
ممنونم عزییییزم
دعوی شمعی مکن پروانه باش
بر درم ساکن شو و بی خانه باش
مولانا


پاسخ:

شمع دیدم گرد او پروانه‌ها چون جمع‌ها
شمع کی دیدم که گردد گرد نورش شمع‌ها
شمع را چون برفروزی اشک ریزد بر رخان
او چو بفروزد رخ عاشق بریزد دمع‌ها
(مولوی)
سلام تارای عزیزم
چقدر پر بود این پستت...
و بسیار جای تامل داره...
ممنون.عالی بود

پاسخ:
سلام مهربونم
مرسی
سکوتم را به باران هدیه کردم

تمام زندگی را گریه کردم.

نبودی در فراق شانه هایت.

به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

پاسخ:
ســــــــکــوت............

ممنون از شعرتون...
سوختم... آتش بیاور!!!!!!!!!!!

پاسخ:
فدای تو...
حالا آب بیارم یا آتیش؟؟؟ سوختی یا میخوای بسوزی؟
زیر شمشیر غمش رقص کنان باید رفت...

پاسخ:
باید رفت...
سلام تارا جونم
عکست که خیلی نازه نمیگم خودت بهتر میدونیمث خودته مگه نه؟
این متن جدیدی که نوشتی مال خودته؟

پاسخ:
سلام عزیز
مرسی...
کدوم متنو میگی؟
اگه این پستو میگی... نه ... منبعشو نمی دونستم وگرنه مینوشتم
سلام نه درباره وبلاگ منظورمه عزیزم

پاسخ:
آهــــــا.... خسته ام! رو میگی؟.... آره مال خودمه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی