برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

میلاد شمس الشموس

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ب.ظ




دل من گم شد، اگر پیدا شد
بسپارید امانات رضا (ع)
واگراز تپش افتاد دلم
ببریدش به ملاقات رضا (ع)
از رضا (ع) خواسته ام تا شاید
بگذارد که غلامش بشوم
همه گفتند محال است اما
دلخوشم من به محالات رضا
(ع)

میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس

شاه انیس النفوس، تبریک و تهنیت . . .



> چقدر دلم تنگ است... آقا!

> دلم برای گوشه صحن انقلاب، آنجایی که گنبد طلا، پنجره فولاد، سقاخانه، همه در حجم دید من جمع است، تنگ است...


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
تـــ ـارا

نظرات  (۲۳)

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۷ محمدصادق برجیان

از عرش سلام سرمدی آوردند

آیینه ی حُسن سرمدی آوردند

با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت

یک دسته گل محمدی آوردند!

.

.

.

میلاد نور بر شما مبارک باد!

پاسخ:
چون گل به بیابان خراســـان آمد
با لطف و کرم شـــاه غریـبان آمد
ای کاش منم خاک خراســـان بودم
آن لحظه که چون فصل بهاران آمد . . .

بر شما نیز مبارک

میلاد امام رضا (ع) برشما مبارک :)

پاسخ:
بر شما نیز... خواهر خوبم
ما شاعریم و دست به گیسو نمی زنیم
فالی به غیر گوشه ی ابرو نمی زنیم
باید اذان شعر بگویم برای تو
ما سالهاست نعره ی یاهو نمی زنیم
شغل شریف و محترم ما گدایی است
ما رو به غیر ضامن آهو نمی زنیم
ما را غلام حلقه به گوش آفریده اند
جایی به غیر صحن تو جارو نمی زنیم
حتی اگر که خلق سر از ما جدا کنند
جز رو به روی صحن تو زانو نمی زنیم

سلام و صد سلام و هزاران تبریک : )
زیارت بهشت نصیبتان...
در پناه نگاه مهربانش...
پاسخ:
میان این همه غوغا، میان صحن و سرایت
بگو که می رسد آیا صدای من به صدایت؟
منی که باز برآنم که دعبلانه برایت
غزل ترانه بخوانم در آرزوی عبایت
من و عبای شما؟ نه من از خودم گله دارم
من از خودم که شمایی چقدر فاصله دارم
هنوز شعر نگفته توقع صله دارم
منی که شعر نگفتم مگر به لطف دعایت
چقدر خوب شد آری، نگاهتان به من افتاد
همان دقیقه که چشمم درست کنج گهرشاد
بدون وقفه به باران امان گریه نمی داد
هزار تکه شد این من به لطف آینه هایت
چنان که باید و شاید غزل غزل نشدم مست
که دست من به ضریحت در این سفر نرسیده است
من این نگاه عوامانه را نمی دهم از دست
اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت؟
دوباره اشک خداحافظی رسیده به دامن
دوباره لحظهء تردید بین ماندن و رفتن
و باز مثل همیشه در آستانهء در من ـ
کبوترانه زمین گیر می شوم به هوایت

***
سکوت کرده دوباره جهان برای من و تو
نبود و نیست صدایی به جز صدای من و تو
و می روم به امید دوباره های من و تو
میان این همه غوغا میان صحن و سرایت

سید حمیدرضا برقعی

سلام بزرگوار
ممنون
نصیبتان استشمام عطر بهشت
التماس دعا
سلام
مبارک باشه. امسال همه ی جورایی خوشحال ترند در میلاد آقا!
شعر از خودتان است؟
مؤید باشید.
پاسخ:
سلام
تبریک... خداکند همه خوشحالتر از همیشه باشند
نه از من نیست... نمیدونم از کیست

مانا باشید
دستم به روی سینه برای ارادت است
این بارگاه قدس امام کرامت است
فرقی نمی کند ز کجا میدهی سلام
او می دهد جواب تو را،اصل نیت است
فرقی نمی کند که کجای حرم روی
حتی نگاه کردن گنبد عبادت است

میلاد ولی نعمتمون، مولا و سرورمون مبارک...
پاسخ:
یاد او در عمق دلها می شکوفد همچو نور
نام او در کام جانها می تراود همچو قند
ای حضور هشتمین، افتادگان غربتیم
دست ما را هم بگیر از لطف، ای بالابلند

میلاد آقای رئوفمان بر شما هم مبارک
سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


حکومت دینی به زبانی ساده

راز های قرآن - بخش دوم

از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

پاسخ:
سلام
می آییم
سلام
عیدتون مبارک...
پاسخ:
سلام
عید شماهم مبارک
سلام خیلی ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش
غم های زمانه ام که بی حد باشد
یا آب و هوای دل من بد باشد
در تَق تَقِ این قطار حل خواهد شد
وقتی حرکت به سمت “مشهد” باشد !
و هفته ای ست که ظرف نباتمان خالی ست و چای میخورم و حسرت خراســـان را …
پاسخ:
به شیشه های اتاقم دوباره ها کردم
و از نوشتن اسمت بر آن حیا کردم
به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد
به پای شیشه نشستم رضا رضا کردم

آقا ظرف نبات دلتان را پرکند انشالله...
این دل ز جنس پنجره فولاد تو نبود! یعنی که زود می شکند از فراق...زود
عیدتون فرخنده.....
پاسخ:
همیشه دلتان لبریز از عشق آقا...

خجسته باد عیدتان

سلام

عیدتان مبارک. انشاءالله به زودی زائر آقا شوید. بدرود

پاسخ:
سلام
عید شما نیز مبارک باشد
ممنون از دعای تان
حریم حرم عشق نصیبتان 

از قلب من یه پنجره واکن
تا پنجره فولاد
من دلدادم دل منو پیدا کن
تو صحن گوهرشاد
پاسخ:
اقا.............
دلم برای میهمانی خانه ات تنگ شده......
برای گوهر شاد..........
بازم مرا دعوتم کن.......
ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) بر شما مبارک باد.
میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
پاسخ:
میلاد سبز هشتمین لاله مبارکتان
میلاد بر شما مبارک
پاسخ:
بر شما نیز...بزرگوار
هو الرئــــوف

باید تو رت جان جوادت قسم دهم

یعنی که همیشه هشت زائر تو پیش نه گروست

ولادت امام مهربانی ها ، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مبــــــــــــــــــارک
پاسخ:
دلی که جز تو در آن خانه می کند دل نیست

شبیه دل بُـوَد و غیر تکه ای گل نیست

ولادت آقای رئوفمان بر شما نیز مبارک بادا
با سلام
 امشب مورخ 1392/6/27ساعت 12:15 با مطلب برگزیده میزبان تشریف فرمایی نگاهتان هستیم.

یا علی
پاسخ:
سلام

تشکر از خبرتان
سلام
ممنون از قبول دعوت
ان شاله برگزیده بعدی یه مطلب از شما منتشر خواهد شد.
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتان... بزرگوار

یاعلی

ما هم دلتنگیم.به وسعت...

سقف حرم..

التماس دعا.

شعر بسیار خوبی بود..لذت بردیم.

پاسخ:
دلتنگی شده جزئی از وجود ما

نصیبتان سرزمین بهشت

التماس دعا
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۵۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

خورشید در این حرم وضو می گیرد

گل در حرم تو آبرو می گیرد

مهتاب به پابوسی تو چون آید

با دیدن گنبد تو رو می گیرد


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
می شود دل به امید تو تمنا نکند

روح برگشته به ایوان تو غوغا نکند

بعد چندی که میسر نشده دیدارت

چشم در صحن تو و سیر تماشا نکند


زیر سایه مهر امام رضا(ع) و امام زمانمان باشید...
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۱ کوله پشتی انتظار
خدا را شکر که در شهر ماندید و نرفتید ببینید... و هرکه غمــــــــــــــش بیشــــــــــــــــتر دردش بیشــــــــــــــتر...
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتان
سلام بزرگوار
تبریکم را با یک بغل شرمندگی از تاخیر پذیرا باشید لطفا!
کنارخاطره ی همه ی خوب های حقیقی دنیای مجازی،بیادتون بودم!
و ازاینکه هنوز گرمای وجود و نور واژه هاتون رو از من دریغ نفرموده اید سپاس گزارم!

و نیز باید عرض کنم به نیت مقصدی که باهم داریم، می بالم!

امیدوارم امضای رضایت حضرت رضا(ع) بر پرونده ی اعمالتون زینت باشه و زیارتشون نصیب دل مهرربان شما بشه!
در پناه حق...
پاسخ:
سلام سید بزرگوار
دشمنتان شرمنده... مرا شرمنده تر میکنید...
خاطر و یاد شما از یادم نمیرود هیچوقت... خوب ترین دوست مجازی ام

من هم به شما تبریک میگم این ایام عزیز را...

همواره زیر چتر مهر امام رئوفمان غرق در آرامشی جاودان باشید
حق نگهدارتان

خاطرم هست گریه ی مادر

حال و روز مرا به هم می ریخت

قطره قطره نمای گنبدتان

از دو چشمان مادرم می ریخت

 

منم آن کودکی که صدها بار

گم شدم در میان زائرها

کاش پیدا نمی شدم هرگز

مثل قافیه های شاعرها

 

یادتان هست اولین دفعه

ذوق کردم برای گلدسته؟

من همان کودکم که با لطفت

قد کشیدم به پای گلدسته

 

پایِ بستِ حرم شدم پابست

دل خود را به پنجره بستم

آنقدر از شرابخانه ی تو

آب انگو خورده ام مستم

 

تا میان حرم رسیدم از -

قید و بند جهان شدم آزاد

آدم احساس می کند شاه است

بعد سجده میان گوهرشاد

 

تو و ایل و تبار تو سلطان

بنده ی بنده زاده ات هم من

سرور خانواده ی من تو

نوکر خانواده ات هم من

 

هرکجا خورده ام زمین گفتم

"یار بی دستی ام امام رضاست"

بارها گفته ام فقیرم من

"همه ی هستی ام امام رضاست"


گردنم زیر دین لطف شماست

من نمک گیر این حرم هستم

جای دیگر ندارم آقاجان

من که زنجیر این حرم هستم

 

سروَری که در این حرم دیدم

با گداها کنار می آید

دل ما را ببند یک گوشه

گاه این دل به کار می آید

 

تو به ما لطف کرده ای دائم

ولی از ما همیشه لجبازی

این گدا هم گدا نشد آخر

نکند دورمان بیندازی؟!



داود رحیمی

پاسخ:
بسیار متشکرم
چه شعر زیبایی...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ خادم شهدا
سلام
با مطالب دفاع مقدس بروزیم
زیبا ست وبلاگتان
به ما سر بزنید
پاسخ:
سلام
تشکر از شما
می آیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی