برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

ح س ی ن

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ


ح س ی ن


اینها حروف مقطعه نیست
این آقایی است که قطعه قطعه شده
قطعه قطعه شد... تا بگوید: تفسیر حروفه مقطعه آیه
قرآن ناطقی است که مقطعه شده...



چندروزیست دلم را گم کرده ام،
دلم کجاست؟
دلم بهانه می گیرد...

بهانه صحرای کربلا را...

چه کنم با دلم... یا حسین!؟

چند روزیست عزیزی راهی کربلا شده و روز عرفه، دعایش را در جوار آقای عاشقان، زمزمه می کند...
دلم را با خود برده است انگار...



> در این روز عزیز، همراه با زمزمه دعای عرفه برای من هم دعا کنید...

> و نیز دعایی برای سلامتی مادر بزرگ دوستی عزیز...

> پیشاپیش عید سعید قربان را به شما تبریک می گویم...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳
تـــ ـارا

نظرات  (۲۶)

۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۸ گرفتِ یار

کربلا...

اللهم الرزقنا... آمین.

اللهم اشف کل مرضا... آمین.

توفیق نصیبتان.

التماس دعا.

پاسخ:
سلام
تشکر از دعا... و حضور...

التماس دعای متقابل
۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۲ محمدصادق برجیان
به مسلخ کشیدن نفس و به معراج بردن عشق بر شما مبارک باد!
امیدوارم فردا، غم هایتان قربان شادی هایتان گردد.
.
.
.
عید قربان مبارک!
التماس نور!
پاسخ:
عید بر شما نیز مبارک
همواره دلتان عید بادا


التماس دعا
انشاالله به زودی روزی شما هم کربلا بشود.


عیدتون مبارک
پاسخ:
تشکر از دعا یتان

به همچنین قسمت شما

عید شما نیز مبارک
سلام

سفر به قبله است...

http://zareh.blog.ir/post/149

پاسخ:
سلام
 خدمت می رسیم
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۵۰ خادم الحسین (علیه السلام)

این روزهـــــا عجب روزهـــــای با عظمتی است...

موســــی به طور می رود و فاطــــــمه(س) به خانه علـــــــی(ع)...

ابراهیــــــــم با اسماعــــــــیل به قربانگاه ... محمــــــد (ص) با علــــــــی(ع) به غدیر...

و حسیـــــــــــن با همه هستی اش به کربــــــــــــــ لا...!

ـ
به روزمـ
پاسخ:
این روزهای عزیز مبارک دلتان باد

می آیم حتما
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۰:۵۸ طلبه امروزی

سلام

با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .

پاسخ:
سلام
.
.
.
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۰ سجاد عبدی

امروز امتحان ابراهیم...

امتحان اسماعیل ...

دیروز پرواز مسلم بر فراز دارالاماره ...

و اما امروز به بعد سه نقطه ( . . .)      !


عید قربان بر شما مبارک...
▌║█║Copyright ©sajjadabdi ▌║█║

پاسخ:
و اما...

عید بر شما نیز مبارک
سلام عزیزدل
عید مبارک دلتان!
این بهانه گیریها مستدام باشد برایت...
خوب بهانه ای دارد دلت!
بکُشد و بکِشدت تا دوست...
سفرشان بی خطر و انشالله نصیب دل پاک شما...
هزار بار ممنونم که بیاد مادربزرگم هستید و دعاگویش. واقعا زبانم الکن مانده و قدرت تشکر ندارد...
مهرتان را سپاس!
ممنونم که هستی یار خوب و باوفای من...
پاسخ:
سلام عزیزتر از جان
بر شما نیز مبارک باشد این عید!
دعا کنید دوست مرحمی بر بهانه دلم بگذارد...
تشکر از شما...
مادربزگتان چون مادربزرگ خودم عزیز است، مگر می شود بیادشان نباشم؟...
انشالله هرچه زودتر سلامتیشان را ببینیم
به پای مهر شما نمی رسد
تشکر از بودنتان مهربان...

می کشی مرا ح س ی ن...
پاسخ:
...
ز کودکی دلم شده،
اسیر و مبتلای تو،
خدا کند که جان دهم،
به یاد کربلای تو،
ذکر تو عبادتم،
تشنه ی شهادتم،
شاه کربلا حسین،
می کشی مرا ح س ی ن،
...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۲ بی نشون ...
پرسید: چرا پسرای دختر باز جذاب ترن؟! 

چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال ترن؟!

چرا با اونایی که دیگران رو مسخره می کنن بیشتر به آدم خوش میگذره؟! 

چرا اونایی که خیانت می کنن، تهمت میزنن، غیبت می کنن، دروغ میگن موفق ترن؟! 

چرا همیشه بدا بهترن؟!

پرسیدم:پیش خدا یا مردم؟ 

 إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاکُمْ …

بى گمان گرامى ترین شما در نزد خداوند پرهیزگارترین شماست.
(حجرات ۱۳)
پاسخ:
بسیار زیبا
سپاس...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۴ سیدعلی میرباباپور
باعنوان
جلیلی بیش‌تر از من توان این را داشت که به محور اتحاد تبدیل شود
بروزیم
دعوتین
پاسخ:
خدمت می رسیم
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام

خیلی خیلی دوس داشتنی گفتی ...
مخصوصا اون حروف مقطعه
احساساتم قطعه قطعه شد
یا الله
چه دلتنگی های نابی

کربلا نصیبت ان شالله

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
اللهم اشف کل مریض
پاسخ:
سلام
از خودم نبود هدیه عزیزی بود...

دعا کنید دل تنگم را مرحمی باشد

نصیب شما نیز...

یا علی
اللهم صل علی محمد و آل محمد
آمین
۲۷ مهر ۹۲ ، ۰۴:۱۳ محمد کیوان

هوالحکیم

نماز گره زدن دامن خاک است بر افلاک و پرواز در آبی بی نهایت...

هر روز با "آیات نورانی وحی" میهمان راز و نیاز عاشقانه سحرگاهتان هستیم

پاسخ:
حسرتش به دلم مونده،

که یکبار نمازی قسمتم بشه،

بدون یادی از دنیا ؛ پر از یاد خدا!

دلم به دو رکعتش هم راضیست...

۲۷ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۰ محمد کیوان
*هوالغفور*

وقتی کسی به شما نیاز دارد گفتن:"گرفتارم" آسان است اما وقتی شما به کسی نیاز دازید شنیدن:"گرفتارم" دردناک است

"وباید عفو کنند و گذشت نمایند.مگر دوست ندارید که خدا بر شما ببخشاید؟(نور/22)"
پاسخ:

با تشکر از شما
 سلام

ادامه مطلب...

پاسخ:
سلام
سپاس
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۲ محمد کیوان

هوالحکیم

نماز گره زدن دامن خاک است بر افلاک و پرواز در آبی بی نهایت...

هر روز با "آیات نورانی وحی" میهمان راز و نیاز عاشقانه سحرگاهتان هستیم

پاسخ:
ما در نماز سجده به دیدار میبریم

بیچاره آنکه سجده به دیوار میبرد

با سپاس
۲۸ مهر ۹۲ ، ۰۴:۲۴ محمد کیوان

*هوالجواد*

یک ترانه می تواند لحظه ای را تغییر دهد،یک ایده می تواند دنیایی را عوض کند،یک قدم می تواند سفری را آغاز کند اما یک دعا و توکل به خدا می تواند هر نا ممکنی را ممکن کند.

" وَ مَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ"(طلاق/3)

پاسخ:
پروردگارا!

مرا ببخش که فقط دعا کردم...
۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۲ بی نشون ...
دل من عاشق و شیفته ی کرب و بلاست
لظف تو بیشتر از آنست جوابم بکنی
التماس دعا
زیارت
شهادت
پاسخ:

دلم کجا ؟ پی ِ کدام نخود سیاه بفرستم
وقتی خدا فقط، بهانه ی شش گوشه ی ح س ی ن را گرفته است...

مرا هم دعا کنید به این دو...
 باسلام.میزبانیم ...

آشتی با صحیفه سجادیه...

http://zareh.blog.ir/post/155
پاسخ:
سلام

در اولین فرصت مهمان می شویم
ای شهیدان ، عشق مدیون شماست
هرچه ما داریم از خون شماست
ای شقایق ها و ای آلاله ها
 دیدگانم دشت مفتون شماست

با سلام
ممنون از حضورتون در وبلاگ بنده.
زیبا نگار باشید.
پاسخ:

خوشا آنان که جانان می شناسند

طریق عشق و ایمان می شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان

شهیدان را شهیدان می شناسند


سلام

و سپاس از حضور شما

تشکر

۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۲۳ سرباز طلوع
***سلام همسنگری...
با مسابقه اینترنتی « نسیم غدیر » ..................................
« همراه با اهدای 1 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ده ها جوایز نفیس دیگر »
www.bonyad-toloo.ir
...***

+ یا زهرا(سلام الله علیکِ)
پاسخ:
سلام
تشکر از اطلاع رسانی

یازهرا
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۴:۴۷ محمد کیوان

*هوالرزاق*

در پس هر نعمتی،زمزمه ای هست که خبر می دهد از اینکه نباید بگذاری زندگی برات روزمره شود.اینکه روز دیگری شروع شده یعنی باید از نو شروع کنی و جور دیگر ببینی. (فصلت/3 و مومنون/80)

معصوم (ع) می فرماید این تدبیر و هماهنگی امور و این تداوم شب و روز و...ما را به این حقیقت هدایت می کند که مدبر جهان یکی است.

پاسخ:
حضرت صادق (ع ) فرمود: همانا على بن الحسین علیهماالسلام چنین بود که چون بامداد مـى کرد مى فرمود: (((ابتداء یومى هذا بین یدى نسیانى و عجلتى بسم اللّه و ماشاءاللّه))) (یـعنى من روز خود را پیش از آنکه خدا را فراموش کنم و از یاد او بچیز دیگرى شتاب کـنم بنام او آغاز مى کنم، بنام خدا و آنچه خدا خواهد) حضرت فرمود: و چون بنده چنین کند او را از آنـچـه در آن روز فـراموش کند بس باشد (یعنى تا آخر روز ذکر خدا را فراموش کـرد هـمـیـن ذکـر کـه اول بامداد خوانده او را کفایت کند زیرا روز خود را بنام خدا آغاز کرده است).
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۴:۲۵ محمد کیوان
*هوالفتّاح*
براستی کدام برترند؟
دستی که گره ای را  باز کند یا چشمی که فقط ببیند و دلسوزی کند؟
وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى‏ وَ لا تَعاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ(مائده/2)
ودر نیکوکاری و پرهیزگاری با یکدیگر همکاری کنید،ودر گناه و تعدی دستیار هم نشوید


*هوالعزیز*
غدیر، یک تاریخ است؛تاریخى سرخ که اولش مدینه است،میانش کربلا و سرانجامش ظهور

عید ولایت و امامت مبارک
پاسخ:
صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند
کز کار خلق یک گره بسته وا کند


عید بر شما نیز مبارک بادا
۰۳ آبان ۹۲ ، ۲۱:۳۵ خانم چادری
چه زیبا نوشته شد...
قطعه قطعه...
پاسخ:
ممنون...
سلام
ظهور در کلام بوتراب....

http://zareh.blog.ir/post/184

نوازش دهیم گوش هایمان رابا صدایی دلنشین

یا علی
پاسخ:
سلام

با تاخیر خدمت میرسیم...
۲۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۵۱ علیــــ ـرضا
سلام
ممنون از وبتون
قشنگ بود
به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
تبادل لینک ؟
پاسخ:
سلام
خواهش
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی