برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

انتخاب با تو ست!

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ق.ظ

بانوی شهر من! ...
بعید می دانم مقابل نگاه مردم شهر و میان کوچه و بازار و محله‌هایش
کسی با پوشیدن «ساپورت» در روز رستاخیز نیز «support» شود!!! ...
انتخاب با تو است!!!!



موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۸
تـــ ـارا

نظرات  (۳۳)

۲۸ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۲ محمدصادق برجیان

عجب مردمی!!

پیامبر اکرم می فرمایند:

در آخرالزمان زنان لباس هایی می پوشند که در عین پوشیدگی برهنه اند.

پاسخ:
تشکر بزرگوار
چقدم زشتن این ساپورتا...اه
پاسخ:
واقعن...
دخترجان!
 
لقمه حرام پدر ساپورت کرده پای تو!
پاسخ:
شاید...
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
وقتی نماز را رو به شیطان اقامه کرد
چادر جای خود را به ساپورت داد..

سلام
زیبا نوشتین بزرگوار
احسنت..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام
خواهش

ای کاش دخترانمان به خود بیایند...
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۴ محمد باقر کمالی
سلام 
خسته نباشی 
بسیار زیبا و عالی
بروزیم 
یاعلی
پاسخ:
سلام
تشکر
سری میزنم

یاعلی
سلام
زیبا نوشتید.
انشالله خدا عاقبت ما را ختم بخیر کند.

یازهرا
پاسخ:
سلام

انشالله...

یازهرا
this is not support
پاسخ:
...
در جواب به اون خانمی که نوشتن:
دخترجان!
لقمه حرام پدر ساپورت کرده پای تو!

شاید...... ولی کارهایی رو که انجام شده تا چنین کارهایی انجام نشه رو میشه لطفا بگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدااااااااااااا

خدایا اون موقع هایی که رو نظرمون محکم میمونیم رو بهمون کمک کن شاید عقیدمون اونطوری که فکر میکنیم درست نباشه.....
نمیخوام دیگه ادامه بدم
همین!!!
حق(حیدر)


پاسخ:
تشکر از نطرتان
اون دوستانی که اینجا فقط گلایه و زاری کردن و  بگن تو خانواده خودشون چند نفر حجاب کامل دارند.......

پاسخ:
اونهایی که ناراضی اند از این وضع معمولا خود و خانواده حجاب دارند...
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۱۴ *** رک و راست ***
دقیقا من هم بعید بدونم چنین چیزی رخ بده...
پاسخ:
تشکر از نظرتان
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم 

بسیار زیبا و البته تلنگری گفتید!
اِی کاش با خودمون فکر میکردیم فقط کمی!

در جواب رحیل :
خانواده درجه یک یک همه حجابشون کامله 
توی کُل فامیل تعداد قلیلی اند که حجاب شون کامل نیست!

خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)


پاسخ:
علیک سلام
تشکر از حضورتان...

و نظر باارزشتان...

یا علی
اللهم صل علی محمد و آل محمد
چی بگم والله !!!
پاسخ:
هیچ نمی توان گفت خواهر
سلام

سکوت
سکوت
سکوت

پاسخ:
سلام

سـکــــوتــــــــــــــ
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۳۸ محمدصادق برجیان
او برای شما !
پاسخ:
او برای همه است...
واقعا چقدم زشتن این ساپورتا


پاسخ:
دقیقن...
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۳۴ ... خادم الزهرا
سلام
ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب...

مراقب باشیم مادرمان را سیلی نزنیم...
پاسخ:
سلام
تشکر
این بیت شعرو از کودکی دوست داشتم...

خدا کند شرمنده مادرمان نشویم
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۴۹ حسام محرابیان
سلام.
بروزم٬ با طرحی از حضرت آقا...
عشقی به نام شما.
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید.

http://www.hesam8.nasle4.com/
پاسخ:
سلام
می آیم...

تشکر

ساپورت پوشان قوی سبقت را از چشم مسئولین  ربوده اند.

خیلی ناراحت کننده سا به خدا..

من سوالماینه که اصلن پسرا خودشون خوششون میاد؟

برا چی؟

برا کی؟

گذینه ی بعدی چیه فکر میکنید؟

من نگران گزینه های بعدی هستم بیشتر....

پاسخ:
فقط برای جلب توجه...
من هم نگرانم...

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۹ روح الله فاضل
چه عجب یه وبلاگ دیدیم تصویر ساپورت پوشان رو شطرنجی گذاشته!
پاسخ:
خب باید میشد... ما که نمی خواهیم تبلیغ کنیم

من با علی آقا مخالفم.اصلا هم زشت نیستن این ساپورتا.حالا جاشون تو خیابونا نیست رو قبول دارم.اما خداییش زشت نیستن..

امیدوارم حواسمون به تموم روزا باشه...هم این دنبا و هم اون دنیا.یا علی...

پاسخ:
زشت بودن یا نبودن اینها ایتجا مورد بحث نیست... مهم اینه که هر چیزی جا و مکانی داره و ما که ادعا داریم مسلمانیم باید حواسمون به خیلی چیزها باشه از جمله نوع پوششمان
باید اطاعت از امر الهی از هرچیزی برامون مهمتر باشه...

یاعلی
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۲ خادم الحسین (علیه السلام)
...
موفق باشی
پاسخ:
تشکر بزرگوار

سلام

خداوند رو شاکرم که حجاب همسرم چادره و با تمام وجودش به اون اعتقاد داره، حتی چادر ملی و ... رو هم قبول نداره که البته قدری با هم اختلاف نظر داریم. من میگم برای بعضی ها به دلیل شغلشان و ... که به دست ها نیاز کامل دارد شاید واقعا مقدور نباشه از چادر سنتی و اصیل استفاده کنند و در این صورت چادرهای دیگر هم غنیمت هستند. البته این موضوع نیاز به بحث مفصل دارد...........

امان از دست دختران نوجوان و جوان فامیل که وقتی می بینم یا می شنوم که چله‏ی زیارت عاشورا می گیرند و خودم و همسرم به آنها می گوییم اول و دوم و ... حجابتان، بعد زیارت عاشورا و ... به ظاهر گوش می کنند ولی در عمل امان از حجابشان و متأسفانه گاهی اوقات امان از آرایش شان .......

البته امان اول از خودمان که اعمالمان خاصیت اثرگذاری اش را از دست داده است.... اما هنوز ایستاده ایم.

پاسخ:
سلام
خداوند دختران و جوانان را هدایت کند تا خوب و بد را بتوانند از هم تشخیص دهند...
و در این میان وظیفه بزرگترهاست که در راه تشخیص خوب و بد کمکشان کنند.. با دلایل محکم و به بهترین نحو...

خدایا یاریمان ده...
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۶ محمد باقر کمالی
سلام خسته نباشید
بروزم 
یاعلی
پاسخ:
سلام
می آیم

یاعلی

نگاهش

ارزش بیشتری از

"نگاه او" دارد..

نگاه خدا کجا

و

نگاه مریضان....

پاسخ:
انشالله فقط لایق نگاه خدا باشیم.. نه غیر...
خیلی خوب گفتید
احسنت
پاسخ:
با تشکر از شما
چه خوب واژه ها رو کناره هم چیدید ...
خدا آخر عاقبتمونو ختم به خیر کنه .
پاسخ:
تشکر

بخیر کند انشالله...
سلام بزرگوار
الان نباید تو محافل و سایتها و بلاگها از نوع پوشش حرف زد و خوب و بد رو نشون داد. الان باید از مسائل عمیقی صحبت کرد که باید دغدغه می شد و نشده!!! این خیلی بده که گیر کردیم تو نازلترین مسائل!!!
چه میشه کرد که خیلیهامون حرکت که نمیکنیم، عقب گرد میریم. حتی درجا هم نمیزنیم!!!
این میشه که تارا و تاراها وظیفه میدونند که بی تفاوت از کنارش نگذرند!
به امید نیل به  جامعه ای آرمانی..

پاسخ:
سلام
دغدغه ها بسیار است... و مسئله حجاب هم داره به همان دغدغه های مهمتر تبدیل میشه... دارم احساس خطر میکنم...
ولی چه کنم که فکر کردم در حد بضاعت باید به این مساله هم اشاره بشه.. تا شاید حتی یک نفر هم که شده به فکر نوع پوشش خودش بیفته
شاید اشتباه کنم...
اما فکر کردم قدمی هر چند کوچیک شاید رو به جلو باشه... یا اینکه شایدم بقول شما رو به عقب باشه و من متوجه نیستم...
دعا کنید حرکت کنم...
امید...

این روزها همه از حجاب می گویند...!

کاش گوش شنوایی هم بود...

اجرکم عندالله.

پاسخ:
کاش...
سپاس
سلام
متنتون واقعا زیبا بود
آپم و منتظر حضور گرمتون

در پناه حق
پاسخ:
سلام
تشکر
خدمت میرسیم

یاحق

احسنت بر شما.قشنگ گفتین:هر چیزی جا و مکانی داره...

 

 

خیابان ها را بنام شهداء کردیم

 

 تا هر وقت نشانی منزل را می دهیم

 

بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید با آرامش به منزل می رسیم!

 

پاسخ:
ممنون
تشکر از متن بسیار زیباتون...

تا ابد مدیون شهدا هستیم
سلام
البته حرف بنده رو سوء برداشت نکنید!
منظور این بود که چرا برخی افراد باید طوری رفتار کنن که شما یا امثال شما مجبور بشید وقتتون رو صرف این مسائل ساده بکنید. کار اونها اشتباهه نه کار شما. این از اهمیت کار شما هیچی کم نمی کنه! خدا خیرتون هم بده. غرض از عرایضم اشاره ای بود به عقل کوته بین افرادی که همچین اعمالی ازشون صادر میشه.
همین و بس...
 و باز تکرار میکنم ممنونم که بی تفاوت نیسید دوست خوبم : )
پاسخ:
سلام بزرگوار
نه سوء برداشت نشد
تشکر از نظرتان و لطف بی پایانتان دوست بزرگوار :)


۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ غریبه غریب
مرسی تاراجان
پاسخ:
خواهش می کنم

اما بابت چی؟
سلام
این متن و متن در مورد حضرت رقیه مال اقای سید علی در اینستاگرامه ، درسته؟
پاسخ:
سلام
شاعر شعر را نوشته ام

نمیدانم من از پیج اینستاگرام برنداشته ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی