برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

دانه تسبیح...

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ب.ظ

 

ای کاش که یک دانه تسبیح تو بودم
تا دست کشی بر سـر ســودا زده من
(یا صاحب الزمان)





موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
تـــ ـارا

نظرات  (۲۵)

۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۱۸ سید مهدی حاجی آبادی

من که تسبیح نبودم،تو مرا چرخاندی                                                

مشت بر مهره تنهایی من پیچاندی

                                              مهر دستان تو دنبال دعایی میگشت

                                              بارها دور زدی ذهن مرا گرداندی

سلام...

با افتخار لینک شدید.

پاسخ:
سلام
ممنون از شعر زیبا...

و شما نیز...
سلام
لینک شدید
یاعلی
پاسخ:
سلام
شما نیز...

یاعلی
آمین....
پاسخ:
آمین یا رب العالمین
هوای کوی تو از سرنمیرود ...آری
الهنا عجل لفرج مولانا
پاسخ:
آمین
خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند: نشد...

یا صاحب الزمان أدرکنی
پاسخ:
هیچ کس هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

یا صاحب الزمان أدرکنی
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۴ محمدصادق برجیان
آدم بشوم،
سه شنبه هم میایی...
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج!
پاسخ:
اگر با آمدن آفتاب از خواب بیدار شویم نمازمان قضاست......
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام

انشاءالله یاد اهل بیت (ع) مثل نخ تسبیح همه‏ی اجزای زندگی ما رو به هم وصل کنه.........

اون وقت هر چیزی سر جای خودشه...... بدرود

پاسخ:
سلام
انشاءالله...


۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۵ محمد حسین خانی کوثرخیزی
از دانه ی انگور سبحه ای سازم
برای رفتن میخانه استخاره کنم

ممنون
پاسخ:
در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست...

خدا رحمت کند اماممان را
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۹ ... خادم الزهرا
لینک شدید...
پاسخ:
شما نیز با افتخار لینک شدید
سلام ولادت اقا امام رضا مبارک
+با طرحی ا امام رضا و دلنوشتی در خدمتیم
منتظر نظرات شما
یا حق
پاسخ:
ولادت آقای رئوفمان مبارک

خدمت میرسیم
یاحق
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۲۸ خادم الحسین (علیه السلام)
سلام
.::ولادت اقا علی بن موسی الرضا (ع)مبارک::.
پاسخ:
سلام
بر شما نیز مبارک...
اباصالح ای همه ی هستی من...

***سلام عمسنگری...
یادش بخیر...چقدر تو سال اول طلبگی این شعرو گوش می دادم...
خدا خیرت بده...یاد اون روزها افتادم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
سلام همسنگری

قابل نداشت


یا زهرا
 سلام
شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود

با تشکر
.: پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری :.
 
پاسخ:
سلام
می آیم
سلام دلاور
ممنون از قبول دعوت
باز مهمانید به 
درد دل های امام علی  علیه السلام یا همان شقشقیه


یا علی
پاسخ:
سلام
خواهش...
خدمت میرسیم
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
ای کاش
پاسخ:
ای کاش...
سلام 
امروز عصرمطلبی با عنوان تعلق منتشر خواهد شد.
امیدوارم  از اولین افرادی باشید که میخونید ونظر میذارید وچه بهتر انتقاد.
منتظر شما هستم.

 با علی.
پاسخ:
سلام
حتمن خدمت می رسیم

یاعلی
کاش ...


ایام بر شما تبریک ....

ـــــــــــــــــــــــــــــ
هشت مقدس ....
پاسخ:
بر شما نیز...
الغوث یا صاحب الزمان..........
پاسخ:
الغوث...
سلام
مثل همیشه دعوتید به....گوهرانه...آفتاب هشتم
http://zareh.blog.ir/post/91
امروز ساعت 15.پالپ کتاب3...تقدیم به شما.
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون از دعوتتان

یا علی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۴۲ سید مهدی حاجی آبادی
سلام و رحمت
عازم بهشت مولایم...
دعاگوی شما...
نیت فرمائید...
یا زهرا
پاسخ:
سلام بزرگوار
چه خوب... این روزها دوستان در سرزمین بهشت یادم میکنند و دعاگویند
تشکر از شما

یازهرا

ای کاش...

 

پاسخ:
کـــــــــاش
قرارگاه غزالها...
عرض ارادتی به آستان ملکوتی شمس الشموس.
در خدمتم.
التماس دعا


یکی از زیباترین تک بیتی هایی که شنیدم. خدا خیرتون بده
پاسخ:
می آیــــــم
حضرت شمس الشموس نگهدارتان

التماس دعا
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۵ ... خادم الزهرا
سلام

میدونم روسیام
من اگه بی وفام
ولی عشقم اینه
عاشق این آقام

هنوز دو هفته نیست از حرم اقا اومدم اما عجب آقای ست .
چه میکند با دل عاشقش...

آقا جان !
میشه شاهی کنی
منو راهی کنی
چی میشه به منم یه نگاهی کنی

میلاد امام رئوف رو به مادرمون حضرت زهرا (س) و حضرت صاحب الزمان تبریک میگم...
مطلبی از امام مهربانی ها نمیزنید>>>
پاسخ:
من هم تبریک میگم
سلام

با اینکه روضه‌ خوانم و می‌خوانم از «شما»
فهمیده‌ام که "هیچ" نمی‌دانم از «شما»

یا ایها‌ العزیز! ذلیل معاصی‌ام؛
باید ز شرم چهره بپوشانم از «شما»

می‌ترسم از رسیدن آن جمعه‌ای که "من"
قبل از سلام روی بگردانم از «شما»

رویی نمانده‌است به چشمت نظر کنم؛
پس بی‌دلیل نیست، گریزانم از «شما»

"من" اصل "انتظار" تو را برده‌ام ز یاد؛
با انتظارهای فراوانم از «شما»

"من" نان، به نرخ نام "تو" خوردم حلال کن!
محض رضای ذائقه می‌خوانم از «شما»

پاسخ:
دل گفت وصالش به دعا باز توان یافت
عمریست که کارم همه در حال دعا رفت


انشالله از یاران خالص ایشان باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی