برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

روز دختر

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ق.ظ




سالروز میلاد خانم فاطمه معصومه علیها السلام و روز دختر بر شما مبارک



بانویم معصومه علیهاالسلام!
میلادت، نور به چشم‏ها می‏پاشد و سرور به دل‏ها؛
و رایحه بهشتی‏ ات، مشام دل را با عطر خوش حضور می‏نوازد؛ میلادت مبارک!






                            پرودگارا

  این دختران زلالتر از  باران را از سربازان و مادران سربازان آقایمان قرار ده . . .

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۶
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

سلام سلام این عید بر شما مبارک :)
پاسخ:
سلام
عید برشما هم مبارک... :)
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۶ محمدصادق برجیان

در چشم خویش ذوق خدا را نگاه کن!

گلخنده امام رضا را نگاه کن!

از آن زمان که خواهر سلطان ما شدی،
بانو! شما ملیکه ایران ما شدی...

. . .

روزتــان مــبــارک!

پاسخ:
با تشکر از شما...
سلام...

با مطلب:

راز های قرآن بخش اول

http://iran1414.blog.ir/post/8

و

افراطیون اعتدال گرا

http://iran1414.blog.ir/post/6

در خدمتیم....
پاسخ:
سلام
خدمت میرسیم در اولین فرصت
سلام

عجب دعایی کردید بانو

آمین!

این عید و عیدهای پیش رو مبارک باشد بر شما و تبرک باشد بر برگ برگ دفتر زندگیتون!

التماس دعا

در پناه حق...
پاسخ:
سلام

منور فرمودید... 
چه عجب یاد این حقیر کردید بزرگوار

تشکر... هرروزتان عید بادا

محتاجیم ب دعا

یاحق

سلام.....

شرمنده که این پیام با تأخیر است                دانم که دعای بنده بی تأثیر است

عیدتان مبارک و روزتان مبارک بانو                  در پناه خدا و اهل بیت (ع) باشید 

شرمنده، الان سرکارم و فرصت سرودن بیت دوم را نداشتم.............. بدرود

پاسخ:
سلام
با تشکر از شما...
دشمنتان شرمنده باشد
بدرورد
سلام خواهر
خبر فوری

طرح 120 روز انس با قرآن کریم تا سالروز به امامت رسیدن مهدی موعود عج، نذرمهدی موعود عج.
پاسخ:
سلام
ممنون از خبرتان

یامهدی
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۰ رها پاک سرشت
خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
ز دام خال سیاهش کسی رها نشود

خدا کند که نیفتد کسی ز چشم نگار
به نزد یار چو ما پست و بی بها نشود

جواب ناله ی ما را نمی دهد "دلبر"
خدا کند که کسی تحبس الدعا نشود

شنیده ام که از این حرف، یار خسته شده
خدا کند که به اخراج ما رضا نشود

مریض عشقم و من را طبیب لازم نیست
خدا کند که مریضی من دوا نشود

ز روزگار غریبم گشته است معلوم
شفای ما به قیامت بجز رضا نشود...
برای سلامتی شاعر این شعر امام خامنه ای سه صلوات بفرست ....
پاسخ:
تشکر از شعر زیبایتان

اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
سلام همسنگری
تشکر از دعایتان و یادآوریتان در سرزمین آفتاب...
خوشا بسعادتتان
دلم هوای حرم کرد ب یکباره...
سلام
ایام بر شما تبریک
پاسخ:
سلام و تشکرفراوان
سلام
تبریک میگم
[گل]
پاسخ:
سلام
تشکر از لطفتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی