برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

شب قدر است و طی شد نامه هجر

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ب.ظ

تشنه ام این رمضان تشنه تر ازهر رمضانی

شـب قــــدر آمده تا قــدر دل خویش بدانی
لیلة القـــدر عزیزی است بیــا دل بتکانیـم
سهم ما چیست از این روز همین خانه تکانی







> خدایا قدر ما را به قدر مولاعلی(علیه السلام) نزدیک فرما.

> یا صاحب الزمان
  ما بی سلیقه ایم تو حاجات ما بخواه
  ورنه گدا طلب آب و نان کند






موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۵
تـــ ـارا

نظرات  (۱۵)

۰۵ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۵ العبد التائب
سلام.
همینطوره.....
اومدیم از دنیا دل بکنیم اما دعاهامون همش دنیایی هستن...
یاعلی(ع)
پاسخ:
سلام
دلتان خدایی باد...

یا علی(ع)
ما بی سلیقه ایم...

سلام
عشق بازیهاتون قبول و یا رب یا رب گفتناتون برسه به عرش...
در پناهش...
پاسخ:
سلام

خیلی هم بی سلیقه ایم!
انشالله امام زمان حاجات زیبایی برایتان بخواهد... به حق او برآورده شود!

دلتان همواره به زیور ذکر خدا مزین باشد
التماس دعا

ایام تسلیت

یا حیـــــــــــــــــــــدر (ع)


بروزیم
پاسخ:
سلام

تسلیت...

یا حیـــــــــــــــــــــدر (ع)


۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۵ رها پاک سرشت

باز امشب عشق تنها میشود...

زخم سهم فرق مولا میشود...

آفتاب عشق گاگون میشود...

سینه سجاد پر خون میشود...

پشت نخل آرزو خم میشود...

داغ صورت سهم آدم میشود...

جاده می ماند غریب و بی سوار...

ذوالفقار عدل میگیرد غبار...

پاسخ:
شد کشته بمحراب عبادت حیدر
هر دیده بحال مرتضی می گرید

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۱ المرأة الریحانه
دعای آخرتان عالی بود!
آمیــــــــــــن
پاسخ:
آمـــیـــــــــــــــــن
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۶ صابر قاضی خانی
سلام بزرگوار
از خداوند در این شب ها می خواهیم که همه ی ما را عاقبت به خیر بکند ...
الهی آمین ...
پاسخ:
سلام برادر
آمیـــــــــــن
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۹ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
التماس دعا..


اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام

می آیم...
سلام
با سه طرح برای حضرت امیر (ع) بروزیم.

التماس دعا در این شبهای عزیز
پاسخ:
سلام

می آیم
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۶ امیررضا دره باغی
خدایا اگر ما اصلا بخوایم جبرگرا باشیم باید کیو ببنیم/؟
با این اختیار که آدم نشدیم
لااقل یه لطفی کنو با جبر آدممون کن
پاسخ:
ما آدم هستیم اما غافلیم...
خدا مارا آدم آفرید ولی خودمان... خرابش کردیم
تشکر از حضورتان
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۰ ابراهیـم علی پور
رضا برضائک!
پاسخ:
احسنت
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۴ مصطفی طالبیـ

گفتم: هر رمضان ،که می آید، میگید ، دریای رحمته ، خواب وبیداریش عبادته، فرشته ها گروه گروه بین زمین و اسمون دررفت و امدن، شبای قدر که میشه ، زمین آماجِ نزول فرشته ها وملائکه است ،کو؟؟ پس چرا چشمای من نمیبینه ؟ چرا حس نمیکنم ؟؟

لبخند زد...

گفتم بایدم بخندی! سر کاریم دیگه، نه ؟؟

دستشو گذاشت رو دستش و باز لبخند زد...

نگاهش، مثل نگاه یه آدم بزرگ بود به یه بچه نق نقو، لجم گرفت ...گفتم: پس کو.... چرا من فرشته های شب قدرو ندیدم؟! چرا  از ماه رمضان جز گرسنگی و تشنگی و سحرهای چرب وچیلی و افطارهای لذیذ ندیدم ؟؟ چرا ...

گفت: یه بطری شیشه ای، اگه دربش، محکم پلمپ بشه، بندازیش تو دریا! تو اقیانوس! سهمش از اقیانوس و دریا چیه؟ جز انعکاس تصویر دریا ؟ شاید یه قطره، بعد سالها غلط خوردن تو آب، نصیبش بشه، شایدم همونم نشه....

برادر! ما روحمونو، تو این بطری دنیا اسیر کردیم... درشو هم، محکم با نفس پرستی ودنیاپرستی و شهوت پرستی و دنیا طلبی و غرور و تکبر و حسد و... گذاشتیم ....این روح را اگه تو دریای روزه داری.... اقیانوس شب قدر.... هفت دریای رمضان هم  بیندازند.....، سهمش از همه این معارف الهی و بشری، بعد یه عمر شیعه بودن ... چیه؟ هنر کنیم، انعکاس ماه رمضان و یک قطره کوچیک از این ماه ، را با خودمون از این دنیا ببریم...یا نبریم  ...گفت...گفت...و گفت

گفتم: هوم...!

گفت: بشکن و بچش....همین

رفت.... و (من) رو با خودش، برا همیشه برد .....حالا سالهاست، به این بطری دنیا سنگ و لگد می زنم ... تا بشکنه... هر چی سنم بالاتر میره ...اون محکمتر و من بی دست و پاتر میشم ... یعنی می شکنه تا بچشم ...خدا؟

پاسخ:
بسیار زیبا
تشکر
سهمتان از اقیانوس رحمت الهی، به وسعت دریا...
هر شب شب فدر است اگر قدر بدانیم


به روزم
پاسخ:
شب قدر، لاله‌ای شکفته در کویر شب‌های عادی سال است.

تشکر از حضورتان
می آیم
تشکر. عالی بود. خصوصا آخرش.
التماس دعا
پاسخ:
خواهش میکنم بزرگوار
ممنون از حضورتان...

من هم ب همچنین التماس دعا دارم
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۱۱ سیّدمیلاد موسوی
یاعلے♥
پاسخ:
یاعلی.........
سلام علیکم.
متشکر از حضورتان.
التماس دعای فراوان تو شبهای قدر.
پاسخ:
علیک سلام
خواهش

التماس دعای متقابل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی