برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

نمازی بدون یــادی از دنیـا...

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۲۵ ب.ظ

حسـرت یک چیـز به دلم مانده است
آن هم نمازیــ ـست که قسمتــم شود
بدون یــادی از دنیـا، پر از یــاد خدا
دلم به دو رکعتش هم راضیست...!








------------------------------------------

>  ماه عسلِ امروز منو به یاد چیزهایی انداخت که مدتها بود فراموشش کرده بودم...

> خدایا شکرت!... به خاطر چیزهایی که نداشتم اما به جاش خیلی چیزهای دیگه رو بهم دادی...




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۴
تـــ ـارا

نظرات  (۱۴)

به یک رکعتش هم راضیم!!!

پاسخ:
انشالله هم رکعتهای نمازهای عمرتان پر از یاد خدا...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۳۱ خانم چادری
ما هم از این نمازها میخواییم...
:((
پاسخ:
انشالله از همین نمازها نصیبتان...
خدا قسمت ماهم بکنه ازین نمازا ...
واقعا خدارو شکر ...
پاسخ:
قسمتتان...
سلام
زیبا بود...اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سلام
تشکر
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۵ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۱ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
قلمتان مستدام.
بسیار زیبا نوشتین.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام و تشکر
شما زیبا میبینید...
امام صادق (ع) میفرماید : برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام میگیرد و تصویب آن در شب بیست ویکم و تنفیذ آن در شب بیست‏ و سوم .

(وسائل الشیعه، ج 7 ص 259) .


سلام بر شما..

در این روز های با عظمت دعا برای ما فراموش نشود . محتاجیم به دعای خیرتان بزرگوار .

پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنون از شما
اگر قابل باشیم دعاگوییم
شما نیز مارا فراموش نفرمایید... التماس دعا داریم

با سلام و آرزوی قبولی طاعات..............

یکی از دوستان (رئیس سابقم) که از رزمندگان دوران دفاع مقدس است یه بار با حسرت از همچین نمازی می گفت که در دوران جوانی اش و در جزیره مجنون خوانده بود. ته چشماش آرزویی موج می زد که ..............

میشه یه بار دیگه مثل اون نماز نصیب و قسمتم بشه........... می گفت واقعا انقطاع الی الله برام رخ داده بود..

التماس دعا در لیالی قدر از شما و خوانندگان محترم وبلاگ وزینتان...........بدرود

پاسخ:
سلام
طاعات و عباداتتان قبول
خوشا به سعادتشان... خدا نصیب شما هم کند از این نمازها
اگر قابل باشیم دعاگوییم
ملتمس دعایتان

امشب این دل یاد مولا می کند
لیلة القـدر است و احیا می کند
بشنو ای گـوش دلها بی صدا
نغمه ی فـزت و رب الکعبه را...
___
به قلبم سوره کوثر نوشتند،
دلم را بنده قنبر نوشتند؛
به کوی عاشقی،
در لوح سینه
صد و ده مرتبه حیـــدر نوشتند...
___
گر نهادی تاج قرآنی به سر، یا نهادی سر به سجده تا سحر؛
دل شکست و آمد اشک بصر،
زیر لب آهسته نامم را ببر!
التماس دعا!
پاسخ:
تشکر از شعر زیبایتان

التماس دعا
قسمت خودتون تا حالا شده آیا؟!
پاسخ:
نه!... اگر قسمتم شده بود که حسرتش به دلم نمانده بود...
سلام
بروزیم
پاسخ:
سلام و تشکر
آخ گفتین!!!!!!!
خیلی دلم تنگ شده.برای یه نماز دو نفری <من و خدا>
خدا قسمت شما کنه من که لیاقت ندارم
منم توی اون نماز دعا کنید...

پاسخ:
انشالله خدا نصیبتان کند... یه نماز دو نفری!
 و من رو هم دعا کنید

لیاقت دارید بانوووووووووو

نماز دو نفره هم حتی نه!!!
فقط تو باشی...
ه م ی ن...
------------------
ماهت عسل!
همون قسمت رو بارها ببین!!!
پاسخ:
یعنی میشود؟

-------
تشکر... به همچنین!
چشم!
کدوم قسمتش بانو؟
پاسخ:
کدوم قسمت چی؟
سلام وبلاگ جالبی بود با اجازتون میخوام لینکتون کنم ممنون میشم به وب من هم سر بزنین ولینکم کنین
پاسخ:
سلام
خوش آمدید
نظر لطفتان است
خدمت میرسیم حتمن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی