برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

دلم گرفته...

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹ ق.ظ

دلم گرفته
بیا برای دلتنگی ام دعا کن!
چیزی در سینه ام دارد غروب می کند
بیا برای غروب های تنهایی ام دعا کن!
مرا که از عشق شکسته ام
برای آبادانی ام
با عشق دعا کن!



> باز جمعه ای دیگر... گذشت....

>> آقا بیا...

>>> مایه آرامش این روزهای من، شما هم دعوت میکنم به شنیدنش:


دریافت




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۸
تـــ ـارا

نظرات  (۵)

سلام

بهر ظهور امروز هم روز بدی نیست
ای تکسوار جاده های رو به فردا...

به امید آنروز...

پاسخ:
سلام

به امید آنروز...
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۲ صابر قاضی خانی
سلام
بسیار دل نوشته ای زیبایی بود

اللهم عجل الولیک الفرج ...
پاسخ:
سلام بزرگوار

تشکر از حضورتان...

اللهم عجل الولیک الفرج
سلام
واقعاً مایه آرامش بود.
اللهم عجل الولیک فرج

پاسخ:
سلام مهربانم

تشکر

اللهم عجل الولیک فرج

زیبا بود
پاسخ:
سلام

تشکر بزرگوار...
سلام
برشما
آپـــیـم
پاسخ:
سلام
ممنون از خبرتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی