برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

آقا! به داد دلم برس...

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۲۸ ب.ظ

امروز سر کلاس درس نشسته بودم که لرزش ویبره موبایلم مرا بخود آورد، بی اختیار دستم رفت و بازش کردم، اس.ام.اسی از دوستی گرانقدر بود، نوشته بود: "سلام مراسم رونمایی از ضریح حرم امام حسین (علیه السلام) از کانال 8 هم اکنون التماس دعا"،... دلم پرکشید و بغض در گلویم، در دل گفتم ای کاش خانه بودم و چشمانم را روانه حرم آقا میکردم... دلم گرفت، یعنی من حتی آنقدر لیاقت و سعادت  نداشتم که چشمانم آن ضریح مقدس را از پشت شیشه تلویزیون هم نوازش کند؟... دستانم سالهاست دور مانده، حال چشمانم نیز...


                       






------------------------------------------------------------------

امروز روز درختکاری بود... ای کاش در این روزهای پایانی سال، که دغدغه نو شدن و پاکیزگی داریم، که باغچه هایمان را صفا می دهیم و ب فکر کاشتن نهال هستیم، در دلهایمان  نیز درختِ دوستی و محبت بکاریم... درختِ گذشت، درختِ صبر و بردباری،... و درختِ عشق و مهر به ائمه بکاریم... و از خدا بخواهیم درخت ایمانمان را در آستانه سال نو تنومندتر... و ریشه آن را در بند بند وجودمان رشد دهد... بفکر آبیاری باشیم و دلهایمان را آماده ظهور آقایمان کینم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۱۵
تـــ ـارا

نظرات  (۱۲)

سلام تارا جان ممنون که بعد از بازگشتت بهم سر زدی منو خبر کردی و ببخشید که دیر اومدم. وب جدیدت مبارک باشه مطمینم مثل سابق مطلبهای زیبایی توی وبت میخونم و ازشومن لذت میبرم... موفق باشی

پاسخ:
سلام سمانه جان
خوش آمدی... تشکر... لطف دارید شما...
سلام
ایشالا میرید از نزدیک زیارت میکنید.

پاسخ:
سلام
انشـــــالله باهم بانو...
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۲۵ الـهه ی آرامــش ...
سلام تارای عزیز

خوشحالم کردی که به خلوتگاهم اومدی و خوشحال تر این که از وب دوستمون Goddess با شما آشنا شدم .

دعا میکنم زیارت امام حسین (ع) رو از خداوند هدیه بگیری . همین طور برای شما بهترین هایی از خیر و برکت الهی رو در زندگی آرزو دارم .

بازم میام به دلنوشته هات سر میزنم . به دل قشنگت
پاسخ:
سلام
خوش آمدید... روشن کردید اینجا را...
 تشکر از دعایتان... متقابلا دعاگویم

ممنون خوشحالم میکنید...



دوست عزیز برایت دعا میکنم هرچه زودتر شرفیاب شوی.ما که لیاقتمان نمیرسد هرچند آرزو به دلیم.شما دعا کن آرزو به دل نمیریم...

حسینیه دلت پرتلاطم باد.

یا علی.

پاسخ:
سلام
ممنون از دعایتان بانو...
سعادت زیارت یار نصیبتان...
اگر قابل باشیم دعاگوییم...

یاعلی
۱۷ اسفند ۹۱ ، ۲۱:۴۰ زینب سادات
ان شاالله قسمت همه مون بشه بریم از نزدیک ببینیم ضریح رو و زیارت کنیم امام رو
پاسخ:
سلام
خوش آمدید بانو...

ان شـــــاالله...
سلام

من هم سعادت نداشتم.. نو شدن ضریح را می گویم!

این چهار خط آخر را کِیف کردم ممنونم!

درختهای پاکتان دور از گزند خزان!

التماس دعا

در پناه حق...

پاسخ:
سلام

انشالله سعادت دیـــــــــــدار از نزدیک را داشته باشید به زودی...

لطف دارید...

دلتان حرم امن الهی...

یاحق
خـــدا نکنـــد که بـه داد دلمـــــان نـرسنـــد!
خـــدا نکنــد!

آمین!
پاسخ:
آمیــــــــن!
اینجا دل تمام گدایان بنای توست
قلب همه مجاور صحن و سرای توست
چیزی هنوز عوض نشده، این ضریح نو
تصویر زرگرفته ای از بوریای توست

سلام
چ فرقی میکند وقتی دلت حرمش باشد!
زیارت دلت قبول دوست آسمانی من...
التماس نور...
پاسخ:
ای کاش دلم حرمش باشد... افسوس لایق نیست دلم...
دعایم کنید...
امیدوارم درخت ایمانت ریشه بدواند در بهشت مولا...
بهترینها نصیبت...
پاسخ:
تشکر ب همیچنین دوست عزیز...

سلام

من هم مثل دوستان دیگر برای شما که واقعا شایسته و لایق شرفیابی به محضر اهل بیت (ع) هستید، آرزوی زیارت یار را دارم........ و آرزویی بزرگتر و البته خواستنی تر نیز همواره و اکنون دارم.....به گمانم که این حاجت، خواسته ی امامان ما نیز باشد و مقدمه و مسبب ظهورشان...........

آرزویم آزادی شیعیان مظلوم عراق و عربستان و بحرین و پاکستان و ... از شرّ مستکبرین و متجاوزین است. به گمانم سرورمان حسین (ع) نیز بیشتر چشم به راه و مشتاق این واقعه اند............ آخر ذخیره ی خدا برای ظهورش به انصار نیاز دارند، کاش ما نیز توفیق حضور در اجتماع جهانی منتظر و لیاقت جهاد در آن کارزار را داشته باشیم.......... خصوصا نبرد با صهیونیست ها و آمریکایی ها و انگلیسی ها و ....... لا مذهب ها چقدر هم زیادند! اما ما کم نمیاریم........ إنشاءالله.

پاسخ:
سلام
ممنون بزرگوار... ای کاش لایق باشم...
آرزویتان مقبول درگاه الهی... که این آرزوی بزرگ شما، آرزوی همه ماست... کاش توفیق و لیاقت یاری آقا امام زمان(عج) را داشته باشیم...
انشاءالله...

مابرگشتیم...جایتان خالی بود...یادتان بودیم و دعایتان کردیم...

پاسخ:
خوش اومدین
ممنون دوستان ب جای ما
ممنون که ب یادم بودید...
۲۱ اسفند ۹۱ ، ۰۲:۳۲ آهسته عاشق می شوم
خدا گوید: تو إی زیباتر از خورشید زیبایم...
تو إی والاترین مهمان دنیایم...
بدان آغوش من باز است...
شروع کن یک قدم با تو؛ تمام گامهای مانده اش با من...
.
.
.
التماس نور[گل]
پاسخ:
سلام
تشکر از حضورتان...

قلبتان پر از مهر خداوند..

یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی