برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خــدایا...

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ق.ظ




خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم،

تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم،

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم،

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم،

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی...؟؟




---------------------

> چطور می توانم با تمام نشانه هایت، باز آنچه را بخواهم که تو نمی خواهی...




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۶
تـــ ـارا

نظرات  (۱۴)

سلام

خداست و دارد خدایی میکند...

وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ 
غریب است و قریب!

در پناه غریب قریب...
پاسخ:
سلام

شماهم در پناهش...

با سلام و خدا قوت و دست مریزاد........

شااااااااااااید خدا در پاسخ چنین سؤالی که بعضی وقتا خیلی از ماها ازش می پرسیم، فرموده باشد :

اصلاً قرار نبود که غریب باشی و  گنهکار و بی وفا.......... آره، قرارمون نبود.

روزی که خَلقِت کردم و به خودم آفرین گفتم رو یادته......... به خاطر داری فرشته ها می گفتند خدایا چرا آدم رو خلق کردی؟!!! این فسق و فجور می کنه و خونریز میشه!!!!!........ قرار بود تو فردوس برین نزدیک خودم باشی.... جایی که نه احساس تنهایی بکنی، نه غربت، نه گناه، نه بی وفا شدن و بی وفایی دیدن و ......

خودت خواستی و خود کرده را تدبیر نیست! هیچ میدونی الان خیلی هاتون تو اون یه ذره جا (أرض) با وجود چند میلیارد جمعیت، از شدت احساس یأس و افسردگی و ... دست به خودکشی می زنید!

میدونی چوب خط گناهان خیلی هاتون پُر شد و نگذاشتم خیلی از بچه های بالا! (مثلاً همون فرشته های معترض به آفرینش شما آدمها) بفهمند...........

میدونی که میشه این حساب ها رو سفید نگهداشت، جوری که نیاز به پاک کردن نداشته باشه؟..........

باور کن که میشه! حتی تو این دوره و زمونه!......... عزیز خوشوقت رو میشناختی؟ مجتبی تهرانی رو چطور؟ احمد مجتهدی تهرانی رو چطور؟ و دیگرانی که الان همه در درجات والایی و در نزدیکی من هستند......

من هیچ وقت شما رو فراموش نکردم و نخواهم کرد!....... پس شما هم من رو فراموش نکنید............

شادی ارواح طیبه ی علما صلوات.............

 

 

 

 

پاسخ:
سلام بزرگوار
تشکر از زیبا نوشتتان...
 
الحق که خودکرده را تدبیر نیست...

خداوند بزرگتر و مهربانتر از هر چیزی ست

اَللّهمَ صَلّّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ محمد وَ عَجّل فَرَجَهُم

یاحق
سلام

مبین حقیر گدایان عشق را کاین قوم
شهان بی کمر و خسروان بی کلهند
«حضرت حافظ»

امیدوارم عاشقانه های الهی تان مستدام و متعالی، بر لحظه لحظه های زندگیتون سایه افکن باشند!

دلتون گرم یاد خدا

در پناه حق...
پاسخ:
سلام

تشکر بزرگوار

دلتان حرم امن الهی...
التماس ذعا
یاحق

سلام تارا خانوم

خونه ی جدید رو بهتون تبریک می گم ، امیدوارم دیگه به بلاگفا برنگردید :))

شعر زیبای هم بود ، امیدوارم خداوند پنجره ای رو به اتاقتون باشه

مواظب خوبی هاتون باشید

یا حق

پاسخ:
سلام
خوش آمدید...
تشکر...

در پناه خداوند باشید
یاحق

سلام عزیزم

خوشحالم کردی که باز می نویسی ، نگران شده بودم که واقعا میخوای بری !!! نگو که خونه هم خریده !!!

آفــــــــــــــــــــــــــرین ، دلم برات تنگ شده بود ، راستی این نظراتتو هم خصوصی نذار ، بذار بچه ها ببین ...

پاسخ:
سلام
خوش آمدید...
گفته بودم نگران نباشید... چه کنیم دیگر...
من هم دلتنگتان بودم
به روی دیده

پایدار باشید
یاحق
سلام عزیز دلــــم، خوبی خانمی؟
خوشحالم که دوباره هستی...
این متن بسیار بسیار زیبا بود....
پاسخ:
سلام عزیزم
خوش آمدید...
تشکر بانو...
روشن کردید اینجارا...

در پناه آقا...
یاحق

تبریکات...

پاسخ:
سلام
خوش آمدید...
تشکرات بانو...

موفق باشید
یاحق
سلام
مرسی که بهم سرزدی
پاسخ:
سلام
خوش آمدید...
خواهش میکنم انجام وظیفه بود

به آرامش برسید
یاحق
سلام
و این است خدای مهربان
به قول خودتون یا حق

پاسخ:
سلام گل نرگسم

در پناه خدای مهربون...

یاحق
 اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
ممنونم از حضورتون من با افتخار لینک کردم شمارو و 
 در قسمت تبادل لینک در قسمت منو ابی قرار گرفتید
واگر مقدور هست لوگو مارو هم در و یتون قرار دهید
موفق باشی
http://abi021.blogfa.com
پاسخ:
 اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

سلام
تشکر بزرگوار...

سلام همسایه.مدتی بود سایمان را سنگین میپنداشتند و در حالی که اینگونه نبود.راستش حال و هوای نت را نداشتیم وگرنه شما دوستان در دل ما جای دارید.از کوچه های وبگردی گذشتید سری به نمایشگاه دل ما هم بزنید.یا علی

پاسخ:
علیک سلام همسایه
لطف دارید... انشالله دیگر حال و هوای نت داشته باشید...

می آیم...
یاعلی

سلام با پست جدید به روزم

پاسخ:
سلام

در اسرع وقت می آیم...

سلام

واااااااااااااای...

اینجا چقدر تغییر کرده

نکنه شده سایت؟؟؟

ببخشید که دیر اومدم

ولی اومدم

لطفا توضیح بدین که این تغییر تحولات چیه قضیه ش

مرسی

پاسخ:
سلام
خوش آمدید...
نه سایت نشده...

فقط بارو بُنه مان را برداشتیم و از بلاگفا کوچ کردیم به بیان...

سلام
مرسی که به من سرزدی بازم منتظر قدمهای مبارکت هستم
پاسخ:
سلام
لطف دارید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی