برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

ســ ـلام

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۰۱ ب.ظ


یادتــــــــ باشد؛

مـــــــــن اینجا،

کنار همین رویاهای زودگذر،

به انتظار آمدن تـــــــو،

خط های سفید جاده را می شــــــــمارم…!



-------------------------

 >  باز هم جمعه است دلتنگم آقا... خودت به این دل سیاه، نیم نگاهی بفرما آقا...

 

  < از این پس اینجا می نویسم، دیگر خسته شده بودم از محیط بلاگفا، اما حیفم می آمد خاطراتم و دوستانم را رها کنم و از نو خانه ای بسازم، که دوستی عزیز ما را با اینجا آشنا کردند و گفتند می توانی همه داشته هایت را جمع کنی و بیاوری اینجا... ما هم بار و بُنه را برداشتیم و کوچیدیم...


> همین جا از عتید عزیز تشکر ویژه دارم، ب خاطر راهنمایی هایشان...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۴
تـــ ـارا

نظرات  (۶)

سلامممممممممممممممممممممم. خانه ی نو مبارکــــــــــــــ. نزدیک عید شد و شما هم خانه تکانی اساسی کردی. انشالله به آرامش و هرچه که دوست داری برسی در این خانه ی جدید، تارای مهربانم.
در پناه حضرتش...
یا علی
پاسخ:
سلاااااااااااام
تشکر... ممنون از دعایتان
دلتان نورانی...

یاحق

سلام تارا خانم

منزل نو مبارک است انشاءالله. از اینکه قابل دانستید و نشانی را با پیک صبا ارسال فرمودید سپاسگذارم. برای من که استطاعت زمانی ساختن خانه در این وادی مجازی را ندارم و همچون آوارگانم، آشیانه ی شما همچون زائر سراست، هرگاه که پس از اذن دخول وارد حریمتان می شوم، سهم من محبت و آرامش معنوی، جای دنجی و اطعمه ای لذیذ و اشربه ای گواراست.......... شرمنده ام که دست خالی آمده ام، اما دلم آکنده از محبتی زلال به این خانه و صاحبخانه است. پاینده باشید و مستدام. ما هم به سهم خودمان از عتید خانم بزرگوار متشکریم که اسباب رونق مجدد این خانه را فراهم ساختند. حیف بود اثاثه تان را نیاورید....... ما هم با آنها خاطره داریم........

پاسخ:
سلام بزرگوار
خوش آمدید...
تشــــــــــکر... از لطف شما بسیار سپاســــگزارم...
لحظاتتان توام با آرامش الهی..
پاینده باشید
یاحق
سلام
مبارک باشه این منزل نو!

الحق که بلاگفا شایسته ی حضور شما نبود..
خوشحالم دوستان ارزشمندم در بیان ارزشها قلم می زنند!

قلمتون استوار
دلتون گرم یاد خدا

در پناه حق...
پاسخ:
سلام
خوش آمدید...
اینجا را با قدومتان متبرک و عطرآگین کردید سید بزرگوار...
به خود می بالم دوستان ارزشمندی چون شما دارم

لحظه هاتان گرم عشق الهی...
یاحق
سلاااااااام
مبارک باشه.به سلامتی.
فکر کردم حالا کجا میخواهید کوچ کنید.
خیالم راحت شد خیلی راه دوذی نرفتین.
ایشالا در این محیط مثل قبل فعال و شاد باشید.
پاسخ:
ســـــلام
خوش آمدید...
دیدی گفتم هستم در همین نزدیکی...
تشکر

روزگارتان خوش باد در پناه ایزد منان
یاحق
سلام علیکم ورحمة الله
بح بح ب ب بح بح :)
مبارک است انشالله!
بقول خودمان چرخش بچرخد :))
ما ک کاری نکردیم بانو.
امیدوارم کوچ و ماندن در این سرا بخیر باشد برایتان!
پایدار باشید...
در پناهش...
پاسخ:
علیک سلاااااااام
خوش آمدید... اینجا را منوّر فرمودید...

تشــــــکر...
روزهایتان الهی...
یاحق
چ زیبا رقم زدید اولین زیبا نوشتتان را!
با یادی از یار...
پاسخ:
زیبا میبینید...

زیر سایه الطاف یار باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی