برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

Title-less

پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۱ ب.ظ

میخواهم بر تک تک چروک های صورتت بوسه زنم، که هریک نشان از خاطره ای دور دارد... خاطراتی که دیگر شاید به راحتی به یادشان هم نمی آوری...

همچنین بر دستان پینه بسته و لرزانت...

و پای  نحیف ات...

دوستت دارم در هر حالی که هستی...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۹
تـــ ـارا

نظرات  (۱۱)

سلام
این دستها بوسیدنیست!
این بوسه ها قیمتیست!
این موجود دوست داشتنیست...
سایشون مستدام...
در پناهش...


پاسخ:
سلام
تشــــکـــر دوست عزیز...
قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را...

این باران است که باعث رشد گلها می شود نه رعد و برق..


پاسخ:
بـاران، رحمت الــهــــــــی ســـــت...
سلام

این دوستت دارم های عمیقتان خیلی دوست داشتنی ست...
آفرین به شما که کنج دلتان مخفی شان نکردید و بخشیدنش را خوب میدانید..

هوای سالم اینجا، محترم است برایم

در پناه حق...

پاسخ:
سلام
خیلی لطف دارید... لطفتان بی پایان است و دلشادم میکنید...

آسمان دلتان آفتابی...
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
سایت قشنگی داری به ما هم سر بزن
نظریادت نره
برای تبادل لینک هم امادم خاکیان افلاکی اسم وب هس
موفق باشی
http://abi021.blogfa.com

پاسخ:
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
ممنون
با افتخار لینک شدید
پاینده باشید
سلام
و بوسه ای دیگر بر چشمان کم سویت......... به یاد اولین دیدارمان که رعد واژگان پر از احساس "عزیزم" را بر لبانت و برق شوق و باران اشک های شکرت را در نگاهت دیدم........
و بوسه ای دیگر بر زبانت........ که نخستین ابیات الهی را در گوش هایم زمزمه کردی..... و...... باران بوسه ها نثارت
خدانگهدارتان

پاسخ:
سلام
تشکر از نثر زیبایتان...

در پناه حق باشید...
سلام.....آره واقعا" باید این عزیزان رو از صمیم قلب دوست داشت....من که الان تصمیم گرفتم امروز دست مادرم رو ببوسم و بهش بگم دوستت دارم


پاسخ:
سلام
چه تصمیم خوبی گرفتید... بهترین تصمیم!...
سلام عزیزم ، خیلی زیبا بود ، به احترام این پستت سکوت می کنم !!!



پاسخ:
سلام عزیزم
تشکر... لطف داری شما...
ممنون که سرزدی
چروک های دوست داشتنی...

پاسخ:
و قدر دانستنی...

به به چ عجب!... ازین ورا خانوم خانوما منور فرمودید!...
فقیر به دنبال ثروت غنی...و ثروتمند به دنبال آرامش فقیرست

کودک به دنبال آزادی بزرگتر...وبزرگتر به دنبال سادگی دنیای کودکست

پیر به دنبال قدرت جوان...و جوان در پی تجربه ی سالمندست

آنانکه رفته اند در آرزوی بازگشت و آنان که مانده اند ،در دل رویا و سودای رفتن دارن

یارب! کدامین پل درکجای دنیا شکسته است ک هیچ کس به مقصد خود نمیرسد؟!!!


پاسخ:
از قدیم گفتند مرغ همسایه غازه... هرکسی هرچه دارد قدرش را نمیداند و چشمش به دنبال داشته های دیگران است...
زیبا بود...

پاسخ:
تشکر بانو...
و همین دوست داشتن است که زیبایت میکند ...


پاسخ:
و اینطور زیبایی هاست که زیبنده آدمی ست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی