برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

بارانی بفرست...

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲ ب.ظ
خـــــــــــــــــداوندا !

خسته ام !

از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهایِ پاک

بارانی بفرست،

چتر گناه را دور انداخته ام !



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۷
تـــ ـارا

نظرات  (۸)

سلام

من عاشق بارانم

از خیس شدن

با آب پاک آسمان

لذت می برم

به قول سهراب:

زیر باران باید رفت!

وبــلاگ زیــبایی داریــــد


پاسخ:
سلام
باران یعنی نقطه چین تا خدا...

تشکر بزرگوار
۱۸ بهمن ۹۱ ، ۱۱:۲۴ یکی که میشناسیش
سلام
کاش واقعا چتر گناه را دور انداخته بودیم!........ دقیق تر که نگاه کنیم به نظر میرسه که ما اون رو موقتا جمع کردیم و گذاشتیم کنار......... حتی تو عکس این پست میشه دید که ما دورش نمی اندازیم......... فقط وقتی که دست دلمون از نگه داشتنش خسته میشه اون رو میذاره یه گوشه برای روز گناه!
هرچند حقیقت اینه که ما دوست نداریم دوباره برداریمش ولی واقعیت زندگی ما تا به امروز اینو نشون داده که دست ما مجددا به سمتش دراز میشه و اگه چشم بصیرتی باشه درست در همون لحظه میشه برق چشمان ابلیس رو مشاهده کرد و اگر گوش جان باز باشه میشه قهقهه های مشمئز کننده اش رو شنید............
امان از حلاوت ظاهری گناه............ کاش چتر گناهم رو به باد یقین سپرده بودم...


پاسخ:
سلام
کاش برای همیشه دور بیندازیمش...

دلتان به دور از برق چشمان ابلیس...
سلام

بارانی که از هرچه نباید پاکم کند که آن شوم که باید!

دلتنگ بارانم!

اگر بارید یادم می کنید؟..


دلتون سرای آرام یاد خدا!

در پناه حق...


پاسخ:
سلام

الهی همه آن شویم که باید شویم...

اگر قابل باشیم و باران ببارد... چشم...

این را بگویم که همیشه بیادتان هستم...

دلتان گرم یادش...
یاحق
سلام

اینطور صدایش میکنی:

یَا مَنْ سَبَقَتْ رَحْمَتُهُ غَضَبَه

ای کسی که رحمتش بر غضبش پیشی گرفته

خیس بارانش باشی تا همیشه...

در پناهش...

پاسخ:
سلام

یا ارحــــــــم راحمیـــــــن...

تشکر...

خیس باران رحمت او...
نمیدانم کجایی

در وجودم نهفته شدی...

در بین دستانم...

در قلبم...

در گوشه چشمانم...

در آسمان ایمانم...



در کجا نشسته ایی

کنار ساحل آرامش من

آنجا که تپش قلبم به شماره میفتد

شاید آنجا که شاپرکی بر گل آرام مینیشیند



کجا تو هستی که اینگونه به وجودم ملحق میشوی

در بی خوابی هایم

در شبهایه بی قراریم...

در متن تمام تنهاییم

چگونه تو آرام گرفتی در این آشوب



تو کجا آشکار اینگونه پنهان شده ایی

در زیر پوست من

چه لطیف میجهی...

تو در فراسوی هر زمان

در هر جای این مکان

با منی...

طوری روحم با عشق تو آمیخته شد که انگار

تو خود منی...
__________
سلام. ممنون که به وبلاگم اومدی و دیدن کردی. بازم بهم سر بزن. راستی لینکت کردم.وبلاگ قشنگی داری


پاسخ:
سلام
تشکر از شعر زیبایتان...
و نیز تشکر از حضورتان...
منهم لینکتان کردم...
الهی آمین......
خدایا دوباره به ما بندگان گنهکار کمک کن و دست مون رو بگیر....سعادت دنیا و آخرت رو به حق بی بی دو عالم به همه عنایت فرما به خصوص جوانان.......سید و مولای جوانان اهل بهشت کمکی کن.....من گنهکارم رو سیاهم.....هزار با ر توبه کردم و دوباره توبه ام رو شکستم.....این بار توبه ام از ته دل هستش خودت کمکم کن......یا ارحم الراحمین....من ضعیف و ناتوانم...به نازکی پوست و ضعف استخوانی ام رحمی کن من تحمل شعله های آتش رو ندارم....اگر آتش جهنم رو هم تحمل کنم.....چطور بر دوری تو صبر کنم....خدایا کمکم کن...تو را می خوانم تنها معبود من


پاسخ:
آمــــــــیــــــــــــــن.....
سلام تارا جان خوبی به منم سربزن وبت خیلی قشنگتر از قبل شده


پاسخ:
سلام
ممنون.. حتما میام..
لطف داری خانوووم...
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
ممنونم از حضورتون من با افتخار لینکتون کردم
ودر قسمت تبادل لینک در قسمت منو ابی قرار گرفتید
واگر مقدور هست لوگو مارو هم در وبتون قرار دهید
موفق باشی
http://abi021.blogfa.com

پاسخ:
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
تشکر شما هم لینک شدید بزرگوار

پاینده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی