برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

تبــــــ ـریک

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۱۹ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۰
تـــ ـارا

نظرات  (۹)

خورشید، محمد است و صادق ماه است

خورشید همــیشه با قمـر همـــــراه است

یعنی که ولادت امام صادق ، در روز ولادت رسول الله است

” عید شمــا مبارک “
سلام

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را انیس و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

بغمزه مسئله آموز صد مدرس شد

میلاد رسول مهربانی و صادق آل نبی مبارکتان!

خیس باران عنایات حضرات باشید...

در پناهش...


پاسخ:
سلام
تشکر
بر شما نیز مبارک بادا...

در پناهشان باشید
ینی خودتون بگید چطور ازتون تشکر کنم؟
ممنون ک آپ کردی!
بی نهایت سپاس
درضمن این موسیقی دلنواز عجیب آرامش بخشه ها!!!
سلیقتون حرف نداره :)
تقدیمتان:


پاسخ:
خواهش می کنم بزرگوار...
کاری نکردیم...

قابل شما رو نداره... نوش جان گوشتان...

سلیقمون به شما رفته...

سلام
بر شما و خانواده محترمتان مبارک باشد
با آرزوی بهترینها برای شما
عیدیه من به شما جند شاخه گله






پاسخ:
سلام
ممنون بر شما هم مبارک...
تمام لحظه های زندگیت پر از رحمت و عنایت خدایی...


سلام

همیشه ی لحظه هاتون، روشن به روشنای الهی



در پناه حق...


پاسخ:
سلام
دلتان گرم به یاد خدا...

لحظه هاتان عید باشد...

من چه بگویم از این همه لطف و محبت شما




یاحق
سلام تبریک تبریک...
با پست به تماشای بزرگ مرد تاریخ به روز هستم.
راستی شما هم آپ میکنی خبر بده.
یاعلی.


پاسخ:
سلام و تبریک
در اسرع وقت خدمت می رسیم...
به چشم
یا علی
سلام خواهر عزیزمممممممم.
ایام مبارک باشه انشالله.
بهترین ها نصیبت در این ایام.
در پناه حضرت حق



پاسخ:
سلام به خواهر مهربونم
این ایام بر شماهم مبارک
همواره زیر سایه خداوند باشی...

نیاز دارم به شنیدن صدای تو
اشتیاق به بودن در کنار تو
شکیبایی، شکنجه ی من است
نیازی مبرم دارم به واژه هایت
به دست یاری دهنده ات برای زخم هایم نیاز دارم
دور از تو معبد اندیشه ام مدام در سجده ی دلِ توست

پاسخ:
دستان خدا یاری بخش وجودتان باشد...
سلام...
.
وبلاگم رو دوباره راه اندازی کردم......خوشحال میشم بیای...
.
به علت کلاه گذاشتن به سرم.........بروز نکردم....
.
بروزم با موضوع........اشاره خدا به وزن ابرها!!!(باورکن)

پاسخ:
سلام
بسلامتی... حتما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی