برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

آخر صفر چه دلگیر است...

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۶ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۱
تـــ ـارا

نظرات  (۴)

سلام
صفر سنگین بود همیشه...حتی برای رسول خدا!

عرض تسلیت دارم...

امیدوارم به حرمت صاحبان این ایام، عاقبت بخیر و رستگار باشید!

در پناه حق...


پاسخ:
سلام
عرض تسلیت من هم بپذیرید...

به همچنین...

یاحق
خورشید عشق را، ره شام و زوال نیست

بر هر دلی که تافت، در آن دل ضلال نیست

در آسمان دلبری و آستان عشق

نور جمال دلبر ما را مثال نیست

شهادت حضرت ختمی مرتبت و فرزند عزیزشان کریم آل الله تسلیت باد.
دلتان حریم همیشگیشان...

یا علی.


پاسخ:
سلام بانو
چه عجب...

منهم تسلیت میگم...
دلت گرم عشق به پیامبر و ائمه...

یاحق
یاعلی
سلام دوست گرامی ممنون از وبلاگ تون
الله تعالی خالق ما و خالق پدران و خالق زمین و آسمان و خالق پیامبران و امامان و خالق تمام خوبیها ونعمتهاست
دوست عزیز ما نطفه بیش نبودیم الله مارو بهترین خلق کرد ما هیچ وقت نمی تونیم برای الله خوب باشیم مگر زمانی که به تمام معنی بندگی اورا آنچنان بکنیم که پیامبران کردند
و شب روز نام زیبای اورا فریاد بزنیم یاالله یا رحمان یا رحیم یا مولانا . یا ربنا . ببینید چقدر زیبا هستند !
و به کلام نورانی او بپردازیم این کلام او قانون اساسی او برای ماست واقعا قرآن در بین ما یتیم است و ما فراموشش کردیم والله مون رو ناراض کردیم برماست توبه کنیم و بسوی این گنجینه سعادت بیائیم تا مولا دوست مان داشته باشه . یاالله ترا دوست داریم توهم مارا دوست بدار و مارا با ایمان از دنیا ببر . قربون محبت هات بریم


پاسخ:
سلام دوست گرام

درست میفرمایید...
الحق که ما بندگان خوبی نیستیم...

یاالله ترا دوست داریم توهم مارا دوست بدار و مارا با ایمان از دنیا ببر ....

الله ما را دوست میدارد، پس ما باید او را دوست بداریم و مخلوقاتش را نیز دوست بداریم...

ممنون از حضورتان
یاحق
کریم میدهد...
میبخشد...
فقط باید خاست...
دستت را که دراز کنی،
بارانی از کرامتش میبارد...
در پناه دستان رابع آل کسا...


پاسخ:
سلام
همیشه دستانتان پر از باران رحمت الهی
دلتان لبریز از عشق او...

یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی