برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

لالایی

يكشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۳۸ ب.ظ
خداوندا
دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست، با لالایی مهربان خود، آرام کن
تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۶
تـــ ـارا

نظرات  (۶)

سلام بانو

گهواره ام را که تکان میدهی،
لالایی که برایم میخوانی،
نگاه مهربانت، ای مهربانتر از مادرم!
جادویم میکند...
نگاهت را از من مگیر!...

پاسخ:
سلام
لالایی او بهترین لالایی دنیاست... این روزها زمزمه اش را می خواهم

نگاه او را در لحظه لحظه هایت آرزو میکنم...
ممنون از بروز شدن :)

پاسخ:
خواهش میکنم
احترام به گفته یه دوست بود...
سلام

در لبـــ تشنـــه ی ما بیـــن و مـدار آبـــ دریـــغ
بر سر کشته ی خویش آی و زخاکش برگیــر
«حضرت حافظ»

دستتان در دست خدا که دستش بالای همه ی دست هاست!
آرام باد دلتان به یادش!

در پناه حق...


پاسخ:
سلام


ترک درویش مگیر ار نبود سیم و زرش

در غمت سیم شمار اشک و رخش را زر گیر
«حضرت حافظ»

دست خدا سایه سرتان باشد

یاحق
سلام تارا ...
چه دعای زیبایی ...
اللهی آمین ...


پاسخ:
سلام حیرانم
ممنون
آمین...
سلام
آمین
بدون خواستن هم میتوان احساس کرد


پاسخ:
سلام
فقط کافیه چشمت را ببندی... مگه نه؟
خدا بذار حست کنم ...!!


پاسخ:
چشمانت را ببند حسش خواهی کرد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی