برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خطا...

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۱۴ ق.ظ

خطا از من است، می دانم.

از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد"

اما به دیگران هم دلسپرده ام.

از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین"

اما به دیگران هم تکیه کرده ام.

اما رهایم نکن...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۵
تـــ ـارا

نظرات  (۱۲)

سلام

من، خطاکار قبول...
اما تو چه؟؟؟

من اگر بد باشم تو را بنده های خوب بسیار...
اما تو اگر خدای من نباشی دیگر مرا الاهی نیست!...


پاسخ:
سلام

هرچه هم خطاکار باشم باز هم چشم امیدم بزرگی و بخشش خداست...
کرامت و کرم خدا شامل حالتان باد...
سلام
هم شعر زیباست هم متن!

من بنده ی عاصی م ، رضای تو کجاست
تاریک دلم، نور و ضیای تو کجاست
ما را تو بهشت اگر به طاعت بدهی
این مزد بود، لطف و عطای تو کجاست!
«خیام»

آری من شایسته ی رحمت تو نیستم، اما این رحمت وسیع همه چیز و همه کس را فراگرفته زیرا تو مهربان ترین مهربانانی!

خدای ارحم الراحمین پناه لحظه هاتون

در پناه حق...
۱۶ آذر ۹۱ ، ۰۰:۳۷ شیشه ی عطر
همیشه منظر دریا و کوه، روح افزاست
و منظر تو تلاقی کوه با دریاست

نفس ز عمق تو و قله ی تو می گیرم
به هر کجا که تو باشی، هوای من آنجاست

دقایقی است تو را با من و مرا با تو
نگاه ثانیه ها مات بر دقایق ماست

من و تو آینه ی رو به روی هم شده ایم
چقدر اینهمه با هم یکی شدن زیباست

خوشا به سینه ی تو سر نهادن و خواندن
که همدلی چو من، آنجا گرفته و تنهاست

بدون واسطه همواره دیدمت، آری:
درون آینه ی روح، جسم ناپیداست

همیشه عشق به جرم نکرده می سوزد
نصیب ما هم از این پس لهیب تهمت هاست

بیا ولی که بخوانیم بی هراس، از هم
که همسُرایی مرغان عشق بی پرواست
سلام
خدا کند دوباره زاده شوم - عاری از گناه -
آمین...
رهایم مکن که بی تو در ازدحام خلق تنهایم ... تنهایِ تنها .
خداوندا! اگر در کار تو چون و چرا کردم
خطا کردم

و گر در ناامیدی ، تکیه جز بر کبریا کردم،
خطا کردم

اگر اسمی به جز اسم تو آمد بر زبانم،
من پشیمانم.

و گر در نیک روزی، غفلت از شکر و دعا کردم،
خطا کردم.

اگر لغزیده گاهی ذره ای پایم، ببخشایم
و گر از فرش زیرم اندکی پا را فرا کردم
خطا کردم
نفهمیدم
که عشق اول و آخر تویی عشق آفرینا
من خطا کردم...
خدا نکند بانو!
خدا نکنــــــــــــد...

پاسخ:
:(
خطا همیشه از من بوده و هست ...

پاسخ:
خدا کند خطاکار نباشیم...
سلام
روزهای شیرینی را براتون آرزو میکنم



پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم
سلام

روزهای تلخ را خواندم... ان مع العسریسرا...

خیلی وقت ها، فقط باید چنگ زد به ریسمان محکم خداوند تا از پا ننشینی تا نشکنی...

دست خدا، پناه لحظه هاتون!

در پناه حق...

پاسخ:
سلام
دعا کنید ریسمان محکم خداوند از دستم رها نشود...

تشکر از دعای زیباتون...

در پناه الطاف الهی.. همراه با لحظه هایی خدایی
یا حق
زیبا بود!

پاسخ:
تشــــــکر!
سلام.....
خطا از من است میدانم.....ولی تو مهربانی ،تو پناه دل دردمندانی،تو همه چیز من هستی،کمکم کن.....
واسه این بنده حقیر هم دعا کنید.....دل من خریداری نداره.....

پاسخ:
سلام
خدا یارتان باد...
اگر قابل باشیم و مقبول واقع شود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی