برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

از زبان حضرت زینب(س)

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۲ ق.ظ

دلی در خون نشسته دوست داری؟
بگو قلبی شکسته دوست داری؟
تورا ای عشق ! بی سر دوست دارم
مرا با دست بسته دوست داری؟
 

نه تنها تیر و تیغ و سنگ بوده
سر پیراهن تو جنگ بوده
ولی شرمنده زینب دیر فهمید
که انگشتر به دستت تنگ بوده

سیدحمیدرضا برقعی


---------------------------------

> دلم میگیرد وقتی می بینم دیگر از فردای عاشورا خبری نیست، مردم ما دیگه نه حرمت اسراء و بازماندگان عاشورایی رو نگه میدارند و نه حرمت امام بزرگشان را، نه احترام سوم و هفتم امام عزیزمان را...

یادشان می رود چقدر بر سر و سینه کوفتند و گریه کردند...

افسوس.... باز همان آش و همان کاسه....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۸
تـــ ـارا

نظرات  (۷)

سلام

همه چیز از همان ظهر عاشورا شروع میشود...
و رسالت ما نیز...


پاسخ:
سلام
ای کاش بتوانیم در رسالتمان پیروز شویم.... و این رسالت را قدر بدانیم
امیری حسین و نعم الامیر....


پاسخ:
یا حسین
افسوس که حالمان پایدار نیست ..!


پاسخ:
افسوس و صد افسوس...
زبانم

میان بغضم قفل است...


پاسخ:
و اشک....
سلام
و افسوس... باز همان آش و همان کاسه!
یعنی شور بود نه شعور!

امیدوارم ارادت ما مانا باشد، نه گذرا!

در پناه حق...


پاسخ:
سلام
افســـــــــــوس!...

من هم امیدوارم...

حق نگهدارتان باد
یاحق
سلام
عمرتان با برکت...
عشقتان پایدار...
ما هم تبریک نمی گوییم اما برایتان بهترینها را آرزو میکنیم...
پیشکشتان:




پاسخ:
سلام و تشکر از لطفتان....
سلام تارای عزیزم. ایام به کام

انشالله هدیه ی این روز تولدت دستگیری حضرت عباس باشد از دل مهربانت.
بهترین ها نصیبت نازنین

یا علی


پاسخ:

سلام باران نازنینم
ممنون از دعای خوبت...
این دعای تو بهترین هدیه امسال منه
زیر سایه آقا عباس باشی همیشه...

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی