برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

انـــ ـار

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰ ب.ظ
لیلی زیر درخت انار نشست.

درخت انار عاشق شد، گل داد، سرخ سرخ.

گلها انار شد، داغ داغ. هر اناری هزارتا دانه داشت.

دانه ها عاشق بودند، دانه ها توی انار جا نمی شدند.

انار کوچک بود. دانه ها ترکیدند. انار ترک برداشت.

خون انار روی دست لیلی چکید.

لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید.

مجنون به لیلی اش رسید.

خدا گفت: راز رسیدن فقط همین بود.

کافی است انار دلت ترک بخورد.


 عرفان نظرآهاری




---------------------------------------

> همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست، برایت کافیست!
> با عشق باریدم، اما چه حیف که با چتر آمدی ...
> جای قول و قرارهایمان امن است، زیر پاهای تو!!!!!!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۳
تـــ ـارا

نظرات  (۷)

....


سلام

لیلایی ترین لیلی، سیب دستان تو، شیرین ترین وسوسه ی دنیاست!

دلتون پر از محبت آسمونی..زمین کوچک است برای شما

در پناه حق...


پاسخ:

سلام
زندگی خالی نیست

مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست.

دلتان پر ز ایمان به خدا، سیب مهربانیتان همیشه سرخ...

حق نگهدارتان...
لیلی نام تمام دختران زمین است
نام دیگر انسان.

تارای من!
برای انار دلم دعا کن...
کال کال است...


پاسخ:
خدا مشتی خاک در بر گرفت. میخواست لیلی بسازد.
از خود در او دمید و لیلی پیش از آنکه بداند عاشق شد
سالیانی است که لیلی عشق میورزد. لیلی باید عاشق باشد.
زیرا خدا در او دمیده است و هر که خدا در او بدمد عاشق میشود.
لیلی نام تمام دختران زمین است نام دیگر انسان.
است
سمیرا جان
دعا میکنم برای انار دلت...
اما بدان که انار دل من کال تر است... و به دعا محتاج تر...
۲۵ آبان ۹۱ ، ۰۲:۳۷ شیشه ی عطر
و مگر نه آن‌که گردن‌ها را باریک آفریده‌اند
تا در مقتل کربلای عشق
آسان‌تر بریده شود
ومگر نه آن‌که از پسر آدم
عهدی ازلی ستانده‌اند
که حسین را از سر خویش
بیش‌تر دوست داشته باشد ...

سید مرتضی آوینی

فانوس اشک هایتان را روشن کنید ، ماه غریبی شهید نینواست .
فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد


پاسخ:
کاش بودیم آن زمان کاری کنیم
از تو و طفلان تو یاری کنیم
کاش ما هم کربلایی می شدیم
در رکاب تو فدایی می شدیم

السلام علیک یا ابا عبدالله ...
مَن بَرای ِ تو چَتری بیش نبودم...
بـاران که تَمام شُد
فَراموشَم کَردیـــــــ !
تو تَنها هَم قَدَم ِ بـــــاران می خواستی!
اَما مَن
خودِ بــــــــــــاران شُدَم بَعد اَز آن !!!!!
webe ghashangi dari azizam be mnam sar bezan kho0shhal misham


پاسخ:
سلام
ممنون اما شما که آدرسی نگذاشتین چطور بیام؟
من اناری را
میکنم دانه
به دل میگویم
خوب بود این مردم
دانه های دلشان پیدا بود...
(سهراب)

پاسخ:
تشکر عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی