برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

عیــــ ـد قربــ ـان

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۱، ۰۹:۵۶ ب.ظ
خدایا؛ تو قصد نداشتی اسماعیل قربانی شود؛ بلکه او را بهانه کردی تا ابراهیم را به خود نزدیک‏تر کنی. تو می‏خواستی ابراهیم، همه تعلقات خویش را قربانی کند تا خلیل اللّه‏ شود؛ و ابراهیم علیه‏السلام، خود را از هر چه غیر تو، جدا کرد تا به تو بپیوندد. ای خدای ابراهیم؛ من هم قربانی آورده‏ام؛ می‏خواهم تمام بدی‏هایم را قربانی کنم. هوی و هوس، توان عروج را از من ربوده است، می‏خواهم هوی و هوس را ذبح کنم و با بال‏های ایمانم به سوی تو پرواز کنم. می‏خواهم از مرداب گمراهی به درآیم تا در دریای بی‏کران محبتت، غرق شوم. تو را به خودت سوگند مرا دریاب و بپذیر...
تبیان



صدای پای عید می آید.

عید قربان عید پاک ترین عیدها است

 عید سر سپردگی و بندگی است.

عید بر آمدن انسانی نو

           از خاکسترهای خویشتن خویش است.

 عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است

 که به قرب الهی رسیده اند.

 عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است



مبارک باد عید قربان، نماد بزرگ ترین جشن رهایى انسان از
وسوسه هاى ابلیس . . .




و امروز روز عرفــه بود...
روز معرفت، روز زدودن قلب از غبار عصیان و روز خدا و خدایی شدن...
روز رویش گلستان رحمت، روز نگین انگشتری ذی الحجه و روز دعا و استجابت دعا...
روز اشک و ناله، روز حسین و حسینی شدن و روز شکستن بت های درون...
روز بریدن از خاک و پیوند با افلاک و روز توسل به مقام ربوبیت حضرت حق...
دل در جوشش ناب عرفه، وضو می گیرد و در صحرای تفتیده عرفات، جای می شود. آن جا که ایوان هزار نقش خداشناسی است.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

یک نخ از جامه احرام تو ما را کافیست...
نه که ما را؛ همه ی خلق جهان را کافی است...
پسر حضرت نرگس به جمالت نازم؛
گوهر مهر تو ما را به دو دنیا کافی است...
در منی، یا به حرم، یا عرفات، یا مشعر...
لحظه ای یاد کنی از من شیدا، کافیست...
گر تو راضی شوی از من؛
همه روزم عرفه است...
نامه ای گر شود از سوی تو امضاء کافیست...

(اللهم عجل لولیک الفرج)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۴
تـــ ـارا

نظرات  (۹)

سلام تارا خانم
من هم عید قربان رو به شما تبریک عرض میکنم.
به خدا امروز تو دعای عرفه که تو تپه شهدای گمنام برگزار شد واسه همه دوستای فضای مجازی هم دعا کردم...
شما هم اولین نفری بودید که تو فضای مجازی عید رو بهم تبریک گفتید ....ممنون و سپاس فراوان
یا حق
محتاج دعای خیر شما

پاسخ:
سلام آقا مصطفی
ممنون... منهم تبریک می گم
شما لطف دارید بزرگوار... انشالله که دعای خیرتون مقبول حق قرار بگیره
خواهش میکنم

التماس دعا
یاحق
اللهم عجل لولیک الفرج
یا حق......زیباست...پیروز باشید و شاد


پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

پاینده باشید
یاحق
عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین»

و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین...

سلام خانوووووم
عیدت مبارکـــــــــــــــــــــــ


پاسخ:

عید قربان، جلوه‌گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است

و فصل قرب مسلمانان به خداوند در سایه عبودیت . . .

سلام عزیز دل
عید شمام مبارکـــــــــــــــــــــــ

سلام

عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین»

و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین...

عیدتان گلباران!




پاسخ:

سلام

خاک عرفات را , آب زمزم را , کوه حرا را , جرات ابراهیم را ,

طاقت اسماعیل را , وصال معشوق را صاحب کعبه نصیبت کند . . .

عیدتان مبارک .




و البته کامنت تکراری از دو عزیز...
سلام خوبی گلم بهم سربزن وبتم خیلی خوبه


پاسخ:

سلام دوست عزیز
حتما در اسرع وقت...
تشکر نظر لطفتونه
سلام

ملکوتی ترین احوال را برای لحظه هایتان آرزومندم
و عیدتان را با صمیمانه ترین واژه ها، تبریک عرض می کنم
دلتون گرم یاد خدا و وجودتون لبریز از آرامش الهی!

در پناه حق...


پاسخ:
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم . . .

عیدتان مبارک

بازهم با زیباترین واژه ها برگی از دفترم را مزین فرمودید.. بسیار بسیار تشکر

در سایه الطاف الهی باشید...

یاحق
سلام
ما کلا التماس دعای خیر داریم.............
مرسی به خاطر پیامای زیباتون...


پاسخ:
سلام
خواهش می کنم... محتاجیم به دعا خیلی...
قابل نداشت...
یا حق
چ کنیم :)
تله پاتیه دیگه !
خودت ک میدونی


پاسخ:
بعـــــله دیگه!
میدونیم تله پاتیمون همیشه به راهه دیگه
سلام
عیدتون مبارک باشد
ایشالا سال دیگه همونجا(مکه)باشید


پاسخ:
سلام عزیزم
عید تو هم مبارک
ممنون از دعای خوبت... انشالله تو هم بری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی