برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

...

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۷:۳۶ ب.ظ

من بــــــــــــــــــــــی تو

شعـــــــــــــــــــــر خواهم گفت...

تو بی مــــــــــــــــــــن چه خواهی کرد؟

اصـــــــــــــلا یادت هست که نیـــــــــــــستم...؟




و چقدر تازگی دارد برایم روزهایی که به امید آمدن کسی دلخوش نیستم

و شبهایی که از نیامدنش دلــگیر نمیشوم...بی کسی هم عالمــی دارد...




تنهایی یعنی ببینی گوشیت از خودت ساکت تره..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۴
تـــ ـارا

نظرات  (۷)

سلام

ما بی تو خرابیم...
تو بی ما چونی؟

پاسخ:
بی تو ما غرقه به خونیم...
سلام

یادت نه در ازدحام روز گم میشود، نه در خلوت شب!
"یاد میدارمت" روز و شب...

پس من چی کاره م؟


پاسخ:
سلام

قانعم به "یادت" پس یادت را ازمن نگیر
که یادت مهربانترین تصویر دنیاست

گلایه مکن که تو خود از آن مایی...
سلام
مرسی از نظراتتون
آهنگ پرین برا دهه شصتی ها که تو دهه هفتاد بچه بودنو کارتون میدیدن نوستالژیکه
شما مگه دهه شصتی هستی؟؟؟؟
بازم مرسی


پاسخ:

سلام
خواهش میکنم
ای یه جورایی!...
سلام

خدا که هست بیکسی واژه ی فاقد معنی لغت نامه هاست!
تنهایی غمگینی رو به تصویر کشیدید..
امیدوارم دلتون شاد و تنتون سالم باشه و شعله ی محبت گرمی بخشه لحظه های زندگیتون!



لحظه هاتون قرین آرامش یاد خدا
در پناه حق...


پاسخ:
سلام

خداوندا !
مگر نه‌اینکه من نیز چون تو تنهایم
پس مرا دریاب
و به سوی خویش بازگردان ،
دستان مهربانت را بگشا
که سخت نیازمند آرامش آغوشت هستم ...

تشکر از دعاهای خوبتون
و همینطور شما.... دلتان شاد و گرمی محبت الهی گرمابخش وجود پرمهرتان...

یاحق
۱۶ مهر ۹۱ ، ۰۱:۲۱ من عاشق(ستاره)
سلام دوستم
مطلب جدید و ترسناکی نوشتم که چندتا سوال هم آخرشه و اگر جرات خوندن کردی به سوالات هم جواب بده


پاسخ:
سلام دوست عزیز
میام
بیا با هم دوره کنیم ...

چند با از غمِ هم غصه خوردیم ؟

چند بار نگرانِ هم شدیم ؟؟

چند بار دلتنگ ؟؟؟؟

میبینی ... پس تنها نیستی... چون منه خاتون حداقل تا امروز به تعداد دفعاتی که

بهت سر زدم یا بهم سر زدی برای این سوالات جواب دارم.

همینــــکه آرزوهایــــم را خــــاک کــــردم
به آرامش رسیـــدم
چــــه ســــاده بود خوشبختــــی…

سلام سفربخیرعزیزم.

انشاا...که خوش گذشته.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی