برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

آغازی دگر

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۴۷ ق.ظ


تو زندگی...

یاد گرفتم وقتی راهی رو رفتم و به هر دلیلی از ادامه راه بازداشته شدم، به دید شکست نگاهش نکنم و از پا ننشینم.

یاد گرفتم اگر شده اون راه رو برگردم و راه جدیدی رو امتحان کنم و با عزمی جزم تر از پیش به راهم ادامه بدم.

یاد گرفتم هیچوقت از امتحان کردن راههای جدید نهراسم و هرچه فکر کنم درست تره با توکل به خدا انجامش بدم، و ایمان داشته باشم که خدا کمکم می کنه، اگر چه در ظاهر اینگونه نیست...

یادگرفتم که مطمئن باشم خدا همیشه همراهمه و اگر تو رسیدن به جایی به مقصد نرسیدم، مطمئناً به صلاح من نبوده و خیر و صلاح من توی یه راه دیگه مقرر شده و حکمتی داره این نرسیدن ها!

حالا! من دقیقاً در ابتدای راه جدیدی هستم که با امید به خدا و توکل به او شروعش کردم. و می خوام با انرژی تمام تا آخرش برم، تا تَهِ تَهـِش!...

دعام کنید....

 

پی نگاشت:

1-    وقتی دوستی نزدیکته، تو همین شهر و دیار، هرچند فرصت دیدارشو نداری، دلت قُرصه که هست... ولی وقتی میشنوی که میخواد بره یه جای دور، هر چند برای مدتی، یهویی دلت خالی میشه... تهی میشی...

 

2-    بوی خوشی میاد،

بوی بهشت!...

اصلا باورم نمیشه...

یعنی میشود که بشود؟؟؟...

 

3-      این روزها پر از حسهای گوناگونم....... خـــــوب... بـــــد...

4-      دوباره دانشجو شدن هم عالمی داره.... حسی شیرین....



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۰۴
تـــ ـارا

نظرات  (۱۲)

سلام تارای مهربانم
بلاگفا را منور نمودید با حضور گرمتان!

آرزو میکنم در راهی که قدم بر آن نهادی موفق تر باشی از پیش...



خدا کند که بشود...
بهشت را میگویم...



و اما رفتن عزیزی که...
بغضم امان نمیدهد...


پاسخ:
سلام سمیرای نازنینم
خواهش میکنم .... واقعا؟... یعنی من اینقدر نورانیم؟؟؟
ممنون از آرزوی قشنگت...



خدا کند که بشود...



نگو که بغض منهم سر باز میکنه...
باید دعاکنیم سفرش بی خطر باشد... مسافرمان...
سلام

مرحبا به یادگرفته هایتان

سفر دوستتون بیخطر...

همیشه دانشجو باشید که علم حرمتش آسمانی ست!



راستی...بلاگفای طرف ما هم منور شد! ممنونم

در پناه حق...


پاسخ:
سلام

لطفتان بی کران....

خدا کند فقط نامم دانشجو نباشد....



شما منور میبینید.... بزرگوار!

من چه بگویم که عطر قدومتان برگ برگ دفترم را معطر ساخته است....

همواره برقرار باشید
۰۴ مهر ۹۱ ، ۱۱:۴۷ رُزا جـ ـ ـــــ ـ ـون
سلام عزیزم.خوبی.انشاالله سفر دوستت بی خطر باشه ،دانشجو شدنتو هم تبریک میگم ،راستی چ رشته ای میخونی جیگر؟!منم همزمان با باز شدن مدسه ها دوباره دانشجو شدم،واقعا حس خوبیههمیشه موفق باشی عزیزم.
راستی اینورو هم منور کردی!!!عجب نورانی هستی تووو


پاسخ:
سلام رُزا جـ ـ ـــــ ـ ـون
تشکر... انشالله...
دانشجو شدن شما هم مبارک... موفق باشی

وااااای دوستان لطف دارند... یعنی ما اینقدر نورانی بودیم و خبر نداشتیم سرمان گیج رفت

راستی دوستان مراقب باشند نور ما چشمانشان را نزند
سلام
زائر امام رضام...
آپم


پاسخ:
سلام
زائر بهشت.... گواری وجودت بهشت...
التماس دعا
۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۴ شیشه ی عطر
چیست معجزه ی بازی؟
که کودکان قایم می شوند
و پیدایشان که می کنی
بزرگ شده اند

سلام تارا خانوم
منم بهتون دوباره دانشجو شدن رو تبریک می گم
یا حق

پاسخ:
سلام دوست گرام
سپاس از لطفتان
یاحق
۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۲ رُزا جـ ـ ـــــ ـ ـون
♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╗════════╔
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╝════════╚
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜
مـــات شــدم از رفـتنت هیــچ مـیز شطرنجے هـم ﬤر مــیان نـــبـوﬤ !

ایـن وســط فــقط یـک ﬤل بـــود ...

ڪه دیگــر نـیست ...!!!
...


پاسخ:
بمیرد آن "دل‏"‏
که خواهان غمت باشد‏!
سلام تارای نازنینم.
انشالله راهی که شروع کردی رو با موفقیت به پایان برسونی و مسیرت پر از بهترین ها باشه گلم.

بدون که اون دوست همیشه به یادته و دلش برات پرپر میزنه هرچند فاصله ها بهش فرصت دیدارتو نده.
خیلی عزیزی مهربون

خیلی خوشحالم که میری بهشت. سلام من رو هم به امام رضا برسون عزیزم.

در پناه حق
یا علی


پاسخ:
سلام عزیزدلم

ممنون از دعاهای خوبت...
الهی که اون دوست مهربون هرکجا هست سلامت و شاد باشه...
بدون که همیشه بیادتم...
دوستت دارم عزیزم

ممنونم عزیزم، کاش تو هم بودی باما.... دلم میگیره یادم میاد که نیستی همراهمون دعا کن که خدا قسمت کند...



یاحق
یاعلی
سلام

عطر یاس می پیچد در فضای آکنده از نام حضرت رضا(ع)...
دست ارادت بر سینه...رو به شرق خوبی ها...السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی...

عیدتون عید و دلتون گرم یاد خدا!




در پناه حق...


پاسخ:
سلام بزرگوار

طلوع زیباى شمس الشموس از مشرق کرامت و رأفت مبارک!

عید بر شما هم مبارک باشد...

خدا کند عطر معرفتش را دریابیم...




رضای خدا در رضای رضاست * چون رضا شد رضا * حق رضاست *

یاحق
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۳:۴۹ شیشه ی عطر
به موازات گلدسته هایت
دستهایم بلندند
چنگ التماسم
قفل است
بر پنجره فولاد
غزالی خسته ام
و تو ...
همان ضامنی آقا ...

حضرت امام رئوف میلاد نورانی ات مبارک

پاسخ:
سلام و تشکر
میلاد آقایمان بر شما هم مبارک بادا....
سلام

موج کرم به اوج تلاطم رسیده است

ناز و نماز و شوق و تبسم رسیده است

داوود عاشقی به ترنم رسیده است

کعبه کجاست؟؟؟ قبله هشتم رسیده است

میلاد شمس الشموس، خسرو اقلیم طوس، سلطان علی موسی الرضا(ع) مبارکت!
عاشقیت مستدام...




پاسخ:
سلام مهربانم

میلاد آقای رئوفمان، آقای خوبیها، سلطان عشق مبارک بادت!

۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۸ رُزا جـ ـ ـــــ ـ ـون
سلام تارای مهربونم.
عیدت مبارک
ایشالا قسمت بشه و برین پابوس آقا.
کاشکی میشد منم بیام تا روی ماهتونو ببینم.
ولی حیف کلاسام شروع شده.
حتما حتما اگه قسمت شد و رفتین منو دعا کنین.


پاسخ:
سلام مهربان
ممنونم
ایشالا یه روزی باهم بریم پابوس آقا...
اگه قابل باشیم... حتما حتما بیادتیم...

تارای عزیزم جای شما خالی روز میلاد آقا طلبید و رفتم به پابوسش. عیدی هم گرفتم.

آرزو می کنم ضامن آهو

ضامن زندگی تک تکمون باشه.

آمین

پاسخ:
سلام خاتون عزیز
واقعا خوش به سعادتتان... عیدیتان هم مبارکتان باشد...

آمییییین....

دعا کنید که قسمت بشه مارو هم بطلبن آقا...

لحظه هاتان سرشار از حضور و یاد آقایمان...
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی