برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

Title-less

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۳۰ ق.ظ


بویت را حس می کنم هر صبح...

وقتی با نسیم صبحگاهی می آیی، با آغوش باز استشمامت می کنم، می بویمت، لمست می کنم...

با تمام وجود حست می کنم...

حس خوشایندیست، بیدار شدن با نوازشت و خنکی ملایمت را روی گونه هایم حس کردن...

چه لذتی دارد با تو بیدار شدن و با تو آغاز کردن روزهای پر مشغله این روز ها...

زیبایی، پرنشاطی و رنگارنگ...

دوستت دارم پایـیــــــــــز...

می گویند پاییز فصل غم است، اما من احساس شادی می کنم در این فصل زیبا، با رنگهای گرم برگها، بادها و بارانت را دوست دارم. و لذت می برم از هوای مطبوعت...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۳۰
تـــ ـارا

نظرات  (۴)

سلام تارا جان
مبارکت باشدت پاییز رنگ رنگ قشنگ!
دلت گرم به عشق...
روزهای پاییزیت تا شب یلدا پر از خاطره هایی با طعم زعفران!



پاسخ:
سلام سمیرای عزیز
پاییز زیبا بر شما هم مبارک بادا
دلمان گرم عشق خدایی که این پاییز الوان را آفرید...
روزهایت زیبا....

پاییز نو، مهر نو مبارک

پاسخ:
پاییز و مهـــــــر برشماهم مبارک...
سلام
فرا رسیدن فصل سرد با رنگ های گرم، مبارکتان!

نقاش هنرمند فصل ها، قلم بر دست گرفت به اراده ی پاییز، سلطان رنگ ها!
زندگیتون سرشار از رنگین کمان شادی، سلامتی و امید!

پاییز مبارک!



در پناه حق...


پاسخ:
سلام
پاییز الوان بر شما هم مبارک بادا...

روزهایتان سرشار از گرمی و یاد خدا...

یاحق
آنقدر فریاد هایم را سکوت کرده ام..! که اگر به چشمانم بنگری ، کر میشوی ...!


پاسخ:
گاهی وقتها چاره ای جز سکوت نیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی