برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

هو الــمعشوق

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۲۴ ق.ظ

خدایـــا!

چه کردی با من امشب؟

پر شدم از تو

پر از عشقت،

به یکباره...

غرق شدم در دریای عشقت...



بعدا نگاشت:  خــدایـــا همــــواره این حس را در من تـــازه و مانـــا نگهدار...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۸
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

سلام
خوش بسعادتتان

لحظه لحظه هایتان قرین یاد خدا


در پناه حق....

پاسخ:

سلام
هنوز هم کم سعادتم، خیلی راه مانده تا بخدایم برسم...

ممنون از دعای زیبایتان... در آرامش همراه با یاد خدا باشید


حق نگهدارتان باد
یاحق
سلام
دل پاکی دارید من رو هم دعا کنید .چند مدت هستش که رابطه بندگی ام با خدا کم رنگ شده .
خدایا از آن عشقی که نسیب پیامبرانت کردی یک قطره هم نسیب من کن...
خدایا کمکم کن .
من الله التوفیق


پاسخ:
سلام
ممنون... محتاجیم به دعا... انشالله دلتان با نور الهی روشنتر از پیش شود...
و بایاد او به آرامش حقیقی برسید...
یاحق
سلام تارای مهربانم
هر روزت به رنگ آرامش و با طعم خدا...
حس خدایی شدن همیشگی باد در وجود پاکت...



پاسخ:
سلام سمیرای صبور من
ممنون از دعات، ممنون از لطف و مهربانیت،...
خدا کنه این حس همیشگی باشه...
دعام کن خیلی نیاز به این عشق خدایی دارم
خدایا
آن قدر بر پای طلب،تاول نامرادی نشسته است
که جز تو محبوبی را سراغ نگیریم
و آن قدر بر قلب عاطفه ، خنجر جفا خورده است
که سر به دامان دیگری نسپاریم . .
پاسخ:
تشکر...
۱۹ شهریور ۹۱ ، ۱۵:۴۳ رُزا جـ ـ ـــــ ـ ـون
سلام عزیزم.خوشا بحالت.مارو هم دعا کن...__________


پاسخ:
سلام عزیزم
اگر لایقش باشم...
کفترا پر بزنین به دور گنبد طلا دور گنبد بشینین نیابت از کرب و بلا

پر و بالهاتون رو با هم وا کنید دل به هم بدید همه آوا کنید

ذکر یا امام رضا امام رضا به زبون بگیرید و صفا کنید . . .

در وبلاگم میزبانت هستم دوست عزیز

پاسخ:
سلام سپیده جان
می آیم حتما.... دوست عزیز
خوش به سعادتتون که همچین حسی پیدا کردین
مارو هم دعا کنید




پاسخ:
فقط این حس رو داشتن سعادت نیست... کاش واقعا نزدیک به او باشیم...
همیشه لبخند زیبا بر لبانت
محتاجیم به دعا

انسان برای دیدن چهره اش به آب رونده نگاه نمی کند بلکه به آب ایستاده روی می آورد
زیرا آنچه که خود آرام است می تواند دیگران را به آرامش برساند ...


پاسخ:
تشکر
لحظه هایتان آرام و همراه با یاد خدا...
گاه سحر است خیز ای مایه ناز نرمک نرمک باده خور و چنگ نواز
که آنها که بجایند نپایند دراز و آنها که شدند کس نمی آید باز

پاسخ:

وقت سحر است خیز ای طرفه پسر

پر بادهٔ لعل کن بلورین ساغر

کاین یکدم عاریت در این کنج فنا

بسیار بجویی و نیابی دیگر
سلام خوبی عزیزم نمیدونم بهت گفتم یانه ولی میگم چون شایدنگفته باشم من تورولینک کردم توهم اگه خواستی منوبلینک.

راستی روزت هم مبارک

پاسخ:
سلام عزیزم
لینک میشوید...

راستی روز شما هم مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی