برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

تکــــ ـه...

پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۲۴ ق.ظ

وقتی در حال وابسته شدن به کسی هستید

که نبود شما برایش اهمیتی ندارد،

هرگز خودتان را نابود نکنید...


 ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿


وقتی کــه نیستی
شکـــــ دارم که بیایی
وقتی هم که می آیــــی
مطمئن نیستـــــــم که میمانی
وقتی هــــم که میروی
نمیدانم که باز میگردی یا نــه…
این دو دلــــــــی ها
دو راهـــــــی ها
دوگانگـــــی ها
مرا خواهد کشت..
بیـــــــــــا…
و یا
یک بار برای همیشه نیـــــــــــا…!


 ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿ ✿✿


پیـــــچـکـــــ مــــی شوم ، وحــشــــــــــــــــــــــی!!

مــــــــی پیــــــــــــــچم بـه پـــر و پـای ثانیه هـایـت ،،

تـا حتــــی نتــــوانــــــــی آنــــــــــــــــــــــــــــــــی !!

بـــــــــی “مـــن” ” بـــــودنـــــــــــــ” را...

زنــدگــــی کنـی!!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

پی نگاشت: کاش میتوانستم ذره ای از مهربانی بی دریغت را پاسخ گویم، همانی که ثانیه هایت را با من قسمت می کنی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۶
تـــ ـارا

نظرات  (۱۳)

سلام
زیبا نوشته ای بود

زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته ست
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته ست
...مرحوم مشیری...


لحظه هایتان در سایه سار لطف الهی
در پناه حق...



پاسخ:
دل من دیر زمانی است که می پندارد :

« دوستی » نیز گلی است ؛

مثل نیلوفر و ناز ،

ساقه ترد ظریفی دارد .

بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد

جان این ساقه نازک را

- دانسته-

بیازارد !
...مرحوم مشیری...

لحظه هاتان پراز یاد خدای مهربان
یاحق
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۱:۴۸ داداش مرتضی
برگرد که بر بهارمان میخندند
یک عده به حال زارمان میخندند
آنقدرنبودنت به طول انجامید
دارند به انتظارمان میخندند
فرجش 5صلوات
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
ای آخرین توسل سبز دعای ما آیا نمیرسد به حضورت دعای ما؟ شنبه،دوباره شنبه، دوباره سه نقطه چین بی تو چه زود میگذرد هفته های ما . .

ممنون از حضور سبزتان

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۰۲:۱۲ رُزا جووونی


سلام عزیزم.بسیار زیبا بوود




پاسخ:
سلام مهربونم
ممنونم... چشمانتان زیباست...
ای مطلع شرق تغزل،چشمهایت / خورشیدها سر میزنند از پیش پایت
ای عطر تو از آسمان نیلوفری تر / پیچیده در هرم نفسهایم،هوایت
آیینه موسیقی چشم تو،باران / پژواک رنگ و بوی گل،موج صدایت
بادستهایت پل زدی ای نبض آبی / بر شانه های من،پلی تا بی نهایت
پس دست کم بگذار تا روز مبادا / در چشم من باقی بماند جای پایت
قیصر امین پور


پاسخ:
روزگارت بر مراد
روزهایت شاد شاد
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پرسرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند!
سلام
تو خود بگو من چگونه پاسخگو باشم اینهمه لطف را؟
لطفی که خوب میدانم لایقش نیستم...

مگر بی تو هم میتوان بودن؟؟؟!!!

پاسخ:
سلام
هرچه کنم هرچه گویم جبران لطف و مهربانی تو نیست...
تو لایق بهترینهایی... من چه کنم نه می توانم آنچه باشم که لایقش هستی، و نه لایق مهر بی دریغت

تا زمین درگردش و تا آسمان درچرخش است
یاد خوبان چون شما برقلب ما آرامش است
سلام آپم میای ؟

پاسخ:
سلام
میام
زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد !
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد !
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان
زندگی باید کرد !
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
بر غمی بی پایان
لحظه هایت بی غم .....
روزگارت آرام .....

وب زیبا و احساسی داری.به منم سربزن...

پاسخ:
سلام نیلوفر عزیز
ممنون از شعر زیباتون
و تشکر، چشمهایتان زیباست...
حتما در اسرع وقت میخوانمتان
از زخم ها گفتم
تو گفتی ...
شعر خوبی است !!

سلام تارا خانوم ...
خیلی جملاتتون قشنگ بود
براتون آرزوی موفقیت دارم
یا حق

پاسخ:
سلام
تشکر
منهم آرزوی موفقیت برای شما دارم
یاحق
از دل گفتید...

نا گفتنی هایم را به یادم آوردید...


پاسخ:
گوارای دلتان...
۱۷ شهریور ۹۱ ، ۲۱:۰۰ ستاره خوشبختی
خیلی زیبا نوشته ای.

پاسخ:
ممنون عزیزم
چشمهایتان زیباست...
همیشه شنیده ایم که دلبسته باش اما
وابسته نباش...

چه دشواری تلخی است، وابسته نبودن به آنکه وجودت را از آن خود کرده...

باید پیچک باشم انگار...



پاسخ:
دلبستگی بدون وابستگی خیلی والاست...
ای کاش یاد خدا مثل پیچکی باشد در زندگی مان...
مثل همیشه زیبا و دلنشین بیان کرده بودین
همه منتظر هستیم
خیلی دلتنگتون هستم
به امید دیدارتون


پاسخ:

زیبا میبینی عزیزم
من هم دلتنگم
به امید دیدار
یاحق
این پستت فوق العاده بود...


پاسخ:
لطف دارید خاتون جان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی