برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

فرشتۀ بهشتی...

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ

دو سال است که رفته ای، بهترین جای بهشت...

ندیدمت، اما شواهد گواه آن است که فرشته ای بودی، آخر جای فرشته پیش خداست،... پس رفتی، سفر کردی، از بهترین جای زمین سفر کرده ای، تو در سفر بودی، سفری بهشتی، اما به یکباره کجا رفتی؟!... رفته بودی بهشت زمینی اما چه زود عزم بهشت خدایی کردی،... میدانم جایت بهترین جای بهشت است... خوش بحالت...

عکست را که دیدم، آن نگاه معصومانه ات، گریه می کردیم همه، اما در حقیقت نه به حال تو بلکه به حال خودمان، غبطه می خوردیم بهت، چرا که تو بهترین جا هستی و اما ما چه؟ ما کجاییم و تو کجا؟... باز هم می گویم خوشا به حالت عزیزم...


 


پی نگاشت:    الهی!... تشنه جانیم و سوخته دل،

                سیرابمان کن که از عطش نسوزیم،

                بینایمان کن، تا دیده به سراب ندوزیم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۱۲
تـــ ـارا

نظرات  (۲)

سلام
جای فرشته ها تو آسمونه...
هیچی نمیتونم بگم!
حالم خوب نیست تارا جان...

پاسخ:
سلام مهربونم
میدونی که منم حالی شبیه تو دارم....
سلام
کمی نوشته ها را می خوانم کمی به دستانم می نگرم! کاش واژه ی تسلایی بود!
شرمنده ی این فقر زمینی ام شده ام!
روحش شاد!

در پناه حق...

پاسخ:
سلام
گاهی وقتها، تو بعضی غمها، زبان الکن میماند از ابراز احساسش... حتی اشکها هم یاری نمیکند...
تشکر از ابراز همدردیتان، و تسلایتان..

یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی