برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

؟...

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۱، ۱۲:۲۱ ق.ظ
در عجبم از سیب خوردنمان...........

که از آن فقط چوبش میماند...

مگر این همه چوب که خوردیم

از یک سیب شروع نشد؟؟؟؟؟؟؟؟

عکس از: http://sibegazzade.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۹
تـــ ـارا

نظرات  (۱۴)

سلام
هنوز چه با لذت گاز میزنیم سیب را !!!
یادمان رفته قصه هبوط را ...


پاسخ:
سلام
افســــــــــــوس!...
دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت:
"او یقینا پی معشوق خودش می آید! "
پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود:
"مطمئنا که پشیمان شده برمی گردد! "
سالهاست که پوسیده ام آرام آرام !
عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز !
جسم من تجزیه شد ساده ولی ذراتم،
همه اندیشه کنان غرق در این پندارند:
این جدایی به خدا رابطه با سیب نداشت!
«جواد نوروزی»

پاسخ:
خیلی عـــــــالــــی بود....
تشکر...
سلام
زیبا بود و خواندنی!
احسنت به این حسن انتخاب!

لحظه هاتون سرشار از آرامش!
در پناه حق...

پاسخ:
سلام
تشکر که برگی از دفترم را ورق زدید... و نیز تشکر از یادگاری ماندگاری که حک نمودید...



آرامش و یاد خدا همراهتان باد...
حق نگهدارتان
نشناخته را محرم هر راز مکن
قفل دل خود بر همه کس باز مکن
در قلک دل برای آینده خویش
جز عشق خدا و دین پس انداز مکن

پاسخ:
تشکر از حضورتون
و ممنون از شعر زیباتون...
تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه
سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز
سال ها هست که در گوش من آرام، آرام
خش خش گام تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان
غرق این پندارم
که چرا
-خانه کوچک ما
سیب نداشت!

" حمید مصدق "

خرداد ۴۳
سلام
چقدررر جالب بود...
خوشمان آمد

پاسخ:
سلام
تشکر... خوشحالم که خوشتان آمد...
۱۰ شهریور ۹۱ ، ۰۰:۵۲ پایگاه اطلاع رسانی وااسلاماه
سلام دوست عزیز ما با مطالب جدید بروزیم خوشحال خواهیم مارا با نظرات تان یاری دهید . الله از شما راضی باشد

پاسخ:
سلام
در اولین فرصت می آیم..
الله یارتان باد
مثل همیشه زیبا بود
ممنون

پاسخ:
خوهش میکنم عزیزم
همه اش از پدر و مادر بی اراده امان آب میخورد...


ممنونم که به یادم بودی تارا جان

پاسخ:
عزیزم همیشه به یادتم... مثل خودت
کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد

کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد.


پاسخ:
کاش در باور هر روزه مان

جای تردید نمایان می شد

و سوالی که چرا سنگ شدیم

و چرا خاطر دریایی مان خشکیده ست؟

کاش می شد که شعار

جای خود را به شعوری می داد

تا چراغی گردد دست اندیشه مان

(سید جمال طباطبائی آزاد)
دلم میتپد برای دیدن شما سه خواهر

بی حوصلگیم رو به فرجامست..برای هم دعا کنیم...


پاسخ:
من هم خیلی مشتاق دیدارت هستم خواهر

همواره همنشینی فرجامی خوش باشی.... دعاگویت هستم...
سلام تارا خانم.
کی گفته فقط چوبش میمونه،من سیب رو با چوبش تا آخر می خورم چون سیب رو خیلی دوست دارم..اتفاقا خیلی خوشمزه هستش...(واسه خنده گفتم جدی نگیریا)
چه سیب های خوش مزه ای همین دو دقیقه پیش داشتم سیب می خوردم.

پاسخ:
سلام آقا مصطفی
هستند کشانی که از سیب چوبش را هم نمی گذارند...
نوش جانتان...
حسودیم شد !!!!!!!!!!!!!!!
این همه بازدید کننده !!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ:
ای جـــــــــــــــــانم.....
حسودیت نشه گلم.. مطمئنم روزی بازدید کننده های شما بیشتر از اینا میشه...
داد از این فراموشی....
قرار بود چوب بخوریم تا قدر عافیت بدانیم..........
سیب بهانه بود.


پاسخ:
ای کاش بدون چوب خوردن قدر بدانیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی