برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

...

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ
کم کم یاد خواهم گرفت با آدمها همانگونه باشم که هستند

همـانقـــدر

خوب ، گرم ، مهربان

و همانقـدر

بد ، سرد ، تلخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۳۰
تـــ ـارا

نظرات  (۱۰)

بعضی وقتها هم میشه یاد بدین مثل خودتون باشن
خوب.صبور.مهربان


پاسخ:
وای فدای تو بشم عزیزم اینها که همه صفتهای خودته
وقتی به هــــــــــــوای دیدنت
قلـــــــــــــــب ابرها هم
تند تند می تپد
یاد تو
مثل چیزی
... شبیه یک قطره بــــــــــــــــــاران
بر لبهای خشک و ترک خورده ام
لیـــــــــــــــز می خورد !!!!

پاسخ:
به یــــــادتم.....
سلام تارا خانوم ...
نوشته هاتون مثل همیشه زیبان و به دل می شینن!
اومدم عرض کنم خدمتتون که اگه لطف کنید وبلاگ جدید ما رو لینک بفرمایین ؛ ممنون میشم ...
براتون بهترین ها رو آرزو دارم ...
یا حق

پاسخ:
با سلام...
ممنون از لطفتان...
با افتخار لینکتان خواهم کرد...
با آرزوهای بهترین ها
یاحق
سلام
برای من بسی باعث افتخاره دوستی شما!
از اینکه زیر سقف آرامش با حضور مهربانتون معطر میشه به عطر محبت، سپاسگزارم!

برای شما و دوست مشترکمون آرزوی سلامتی، آرامش و سعادت دارم!
در پناه حق...

پاسخ:
سلام
برای من پرافتخارتر است دوستی با شما...
و جای بسی خوشحالی که با حضورتان خونه دلم را نور باران میکنید... لطفتان مستدام

ممنون از دعای خوبتان
آرزومند سلامتی و شدکامیتان هستم...
حق نگهدارتان باد
۰۲ شهریور ۹۱ ، ۱۱:۱۳ ستاره خوشبختی
سلام. باید همانگونه باشیم.

منتظرم


پاسخ:
سلام
ممنون از حضورت... میام عزیزم
سلام تارا جان ...
آره به نظر اینجور باشه بهتره ...
خوب بودن زیاد خوب نیست ؛ خوبه ها ؛ اما زیاد نه ...
مرسی که همیشه به من سر میزنی گلم :-*

دیدی که منم سنت شکنی کردم اومدم پیشت ؛گرفتارم ببخشم :)



پاسخ:
سلام حیران عزیزم
خوب بودن خوبه اما در مقابل بعضی افراد...
خواهش میکنم گلم

لطف کردی عزیزم.. خوشحالم کردی.. اشالا خیر باشه

خدایا .باور کن من هم بنده ی توام. یک نیم نگاه هم به من تنها ... بهشت مال بنده هات . جهنمت رو می خرم" عمدی نماز و روزه مو. به سمت کفر می برم" تو هر مسیر ساده ای. هی اشتباه میکنم"" واسه توجهت به من. عمدی گناه می کنم"" خدایی اما لحظه ای. تو هم یه اشتباه کن" گناهه دیدنم ولی. به سمت من گناه کْن..

پاسخ:
خدا باور دارد ما بنده اوییم مثل اینکه ما باور نداریم...
و بنده باید برای خوشنودی معبودش تلاش کند...

معبودا ! به بزرگی آنچه داده ای آگاهم کن تا کوچکی آنچه ندارم ناآرامم نکند....!!
۰۲ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۳۵ رُزا جووونی
-.▀██▀
──██────(▒)(▒)
──██───(▒)(♥)(▒)...
─▄██▄▄█─(▒)(▒)..
───.───▄███▄...
───.──███─███─(▒)(▒)
───.──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒)
───.────███───(▒)(▒)
───.─────── ▀██─██▀
───.──────── ██─██─(▒)(▒)
───.──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒)
───.──────────▀───(▒)(▒)
───.────────────██▀▀▀█
───.──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒)
───.─(▒)(♥)(▒)─────██▀█─(▒)(♥)(▒)
───.──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒)

▀██─.██▀─██──██──▀█▀▀█──▀▀██▀▀─▄▄▀▀▀
─██▅██──██──██───█▀▀█▄───██───▀▀─▄▄
▄██─.██▄─██▄▄██───█───█───██───▄▄▄▀▀

پاسخ:
──(▒)(▒)
─(▒)(♥)(▒)...
--─(▒)(▒)..
عــــــــزیـــــــزمی
سلام تارای عزیز

جواب خوبی رو با خوبی می دادم و جواب بدی رو هم با خوبی ولی دیگه باید یاد بگیرم با هرکس مثله خودش رفتار کنم

موفق و سربلند باشید

پاسخ:
سلام صبای عزیز
ممنون از حضورت
پاینده باشی...
آب نریختم که برگردد ...
آب ریختم تا پاک شود هر چه رد پای اوست ؛
از زندگی ام ...

پاسخ:
ای کاش با آب ریختن پاک شود... که گاهی نمی شود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی