برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

لیـــــــلــة الــقـــــــــدر

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳ ب.ظ

 

یارب چه بسی جرم و گناهم دیدی               رســوائی من به رحمتت پوشیدی

امید من است و بخشش روز جزا               جز درگه تو نیست مرا امیدی . .

امام صادق (ع) فرمودند:

مقدرات در شب نوزدهم ماه رمضان تعیین، در شب بیست ویکم تایید و

در شب بیست وسوم امضاء می شود.

~~~~~~~~~~~~~~~~

پی نگاشــت: میسر نگردد کس به این سعادت، به کعبه تولد و به محراب شهادت...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۲۱
تـــ ـارا

نظرات  (۷)

۲۲ مرداد ۹۱ ، ۰۴:۵۲ رُزا جووونی
تارا جوون،ببخشید اینقد دیر بهت سر میزنم،سرم خیلی شلوغه.
تو این روزا و شبای عزیز منو ک فراموش نکردی؟؟
من همتونو دعا کردم.
دوست دارم

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
مگه میشه فراموشتان کنم؟...
ممنون از لطف و مهربونیت... و دعاهای سبزت...
دوستت دارم و میبوسمت
سلام تارا جانم ممنون از لطفت.
خوشحالم که دوستایی دارم که دلواپسم میشن, دلتنگم میشن همونطور که من دلتنگ و دلواپسشون میشم. خدا رو شکر. دعام کن که در لحظه ی دلشکستگی به یادتم.

پاسخ:
سلام خاتون عزیز
من هم خوشحالم که دوستانی چون شما دارم...و شکرگزار...
دعایت میکنم... به یادم باش، به یادتم...
سلام تارای عزیز و دوست داشتنی ...
نماز و روزهات مورد مقبول حضرت حق ...
ممنونم از اینکه همیشه به حیران لطف داشتی و با حضور گرمت بهش دل داری دادی ...
امیدوارم تو این شب ها دوستت رو دعا کنی ...
موفق باشی ...



پاسخ:
سلام حیران عزیزمنماز و روزه های شماهم موردقبول حق تعالی...
خواهش میکنم عزیزم وظیفه ای بیش نیست...
دعاگویت هستم، دعاگویم باش..
یاحق

سازنده ترین کلمه" گذشت" است... آن را تمرین کن
پر معنی ترین کلمه" ما" است...آن را بکار ببند.
عمیق ترین کلمه "عشق" است... به آن ارج بنه.
بی رحم ترین کلمه" تنفر" است...از بین ببرش
پاسخ:
با تشکر......
سلام

خوبی آپم سر بزن

پاسخ:
سلام
خوبم... سر میزنم حتما
قربون دل پاکتون برم
براتون از خدا بهترین مقدرات و آرزو میکنم
میبوسمتون

پاسخ:
خدانکنه عزیزدلم... دل تو که پاکتر از برگ گله
ممنونم، من هم بهترینها رو برات آرزو میکنم...
منهم می بوسمت
سلام...

راستش فقط آمدم که آمده باشم...

که نگویی سیّدة نیامده نرفت...

که بگویم در آن شب های عزیز به یادت بودم...

پاسخ:
سلام...
ممنون که آمدی... دوست عزیزم
و باز هم ممنون که به یادم بودی... منهم به یادت بودم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی