برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

فُزت و رِبّ الکعبه ...

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۴ ب.ظ

امام علی(ع) :

هیچ گناهکاری را نا امید مکن، چه بسیار گناهکاری که عاقبت به خیر گشته
و چه بسیار خوش کرداری که در پایان عمر تباه شده و جهنمی گشته است . . .

 

امشب این دل یاد مولا می کند           لیلة القـدر است و احیا می کند
بشنو ای گـوش دلــها بی صدا          نغمه ی فـزت و رب الکعبه را

~~~~~~~~~~~~~~~~

چه غریب است امشب،

علی(ع)جان چه بیقراری امشب،

شب وصل است ومحراب تب دار است امشب، سجده گاهت محیا است تا فرق خونین ات را در آغوش بکشد، ندایت آسمان را می لرزاند:

 بسم الله و بالله و علی ملّه رسول الله، فزت و ربّ الکعبه؛... سوگند به خدای کعبه، که رستگار شدم...

امشب زمین به لرزه درمیاید و دریاها مواج و آسمان ها متزلزل میشوند،  درهای مسجد به هم میخورند و خروش از فرشتگان آسمان ها بلند میشود و باد سیاه می وزد و جهان را تیره و تاریک میسازد،

امشب جبرئیل امین در میان آسمان و زمین ندا داد و همگان ندایش را شنیدند:

تهدمت و الله ارکان الهدی، و انطمست أعلام التّقی، و انفصمت العروه الوثقی، قُتل ابن عمّ المصطفی، قُتل الوصیّ المجتبی، قُتل علیّ المرتضی، قَتَله أشقی الْأشقیاء؛

سوگند به خدا که ارکان هدایت درهم شکست و ستاره های دانش نبوت تاریک و نشانه های پرهیزکاری برطرف گردید و عروه الوثقی الهی گسیخته شد. زیرا پسر عموی رسول خدا صلی الله علیه و آله شهید شد، سید الاوصیا و علی مرتضی به شهادت رسید. وی را سیاه بخت ترین اشقیاء، (ابن ملجم مرادی) به شهادت رسانید.

آری... چنین شبی کامل ترین انسان برگزیده خدا، جانشین پیامبر(ص)، پیشوای شایسته، امام عادل، پدر یتیمان، به دست شقی ترین و تیره بخت ترین انسان روی زمین از پای درآمد، و خود را آمادۀ وصال ابدیت و لقاء الله و هم نشینی با پیامبران الهی و رسول خدا صلی الله علیه و آله میکند.

 

امشب نخستین شب از شبهای قدر است، همان شبی که هیچ شبی در تمام سال به خوبی و فضیلت  آن نمیرسد. در این شب قرآن به یکباره به اذن پروردگار بر پیامبر(ص) نازل میشود. و تقدیر امور سال رقم می‌خورد و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است، به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان علیه‌السلام مشرف می‌شوند و آنچه برای هر کس مقدّر شده است بر امام علیه السلام عرض می‌کنند.

باشد که تقدیرهای خوب برایمان رقم بخورد.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

پی نگاشــــت:  در این روزها و شبهای مقدس نیم نگاهی را محتاجم

که دوستی به پهنای قلب مهربانش به سوی کلبه ی ویرانه ی دل من بیندازد

پس ای مهربان التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۷
تـــ ـارا

نظرات  (۶)

خداجون ...میشه؟...میشه چیزی به روم نیاری؟


میدونم خیلی ناراحتت میکنما..


اما میدونم دوسم داری ...اخه من دوست دارم ...

پاسخ:
خدا خیلی بزرگوارتر از این حرفهاست... به روی ما نمیاره...
خدا ستارالعیوبه
۱۷ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۲۳ من عاشق (ستاره)
سلام آجی
خیلی واسم دعا کن
راستی منتظرت هستم که بیای و خاطرات من و عشقم بخونی.
منتظر کامنت های زیبات هم هستم.


پاسخ:
سلام آجی
چشم اگه قابل باشم... شما هم دعام کن
چشم میام در اسرع وقت...
۱۸ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۲۰ رُزا جووونی
مسافر پرواز از رمضان:
پروازت بی خطر!
امیدوارم توشه ات فراوان باشد و سهم سوغات من دعای شبهای قدر شما...
التماس دعا

پاسخ:
اگه قابل باشم عزیزم... شماهم دعایم کنید که محتاج دعایم
سلام

امام علی(ع): ای فرزند آدم ! زمانی که خدا را می بینی که انواع نعمت ها را به تو می رساند تو در حالی که معصیت کاری، بترس.(حکمت 25)


ممنونم که زیر سقف آرامش بودید! سپاس از مهربان حضورتون

طاعاتتون قبول درگاه حق!
بیادتان هستم..یادم کنید لطفا!

در پناه حق...

پاسخ:
ای کاش ترسمان قبل از انجام معصیت باشد....

تشکر برگی از دفتر زندگیم را ورق میزنید و با قدومتان نور بارانش میکنید...

طاعات و عبادات شماهم مقبول درگاه الهی!

منهم اگر قابل باشم به یادتان هستم و ممنونم که به یادم هستید...
حق نگهدارتان باد
سلام خوبی من هم به شما شهادت مولا علی را تسلیت میگویم تو هم برای من دعا کن تو این شب ها

پاسخ:
سلام
متقابلا تسلیت میگم...
اگه قابل باشم به روی چشم...
التماس دعا
سلام
عبادتهاتون قبول
در این شبها خیلی دعام کنید.

پاسخ:
سلام گل نرگسم
عبادات شما هم قبول
عزیزم محتاجم به دعا.....به روی چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی