برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

الهــی! ...

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۵۰ ق.ظ

الهــی ! ... از روی آفتــاب و مــاه و ستــارگــان شرمنده ام،

از انس و جان شرمنده ام، حتّی از روی شیطان شرمنده ام،

که همه در کار خود استوارند و این سست عهد، ناپایدار...

 

الهــی ! ... خودت می دانی که دریای دلم را جزر و مدّ است؛

« یا باسط » بسطم ده، و « یا قابض » قبضم کن.

 

الهــی ! ... چون تو حاضری چه جویم و چون تو ناظری چه گویم؟

 

الهــی ! ... اگر ستّار العیوب نبودی، ما از رسوایی چه می کردیم؟

(علامه حسن زاده آملی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۴
تـــ ـارا

نظرات  (۳)

سلام تارا خانم
وقت به خیر
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما
کلا" من همش می خندم خیلی خوش خنده ام به همین خاطر همش لبخند می زارم.

خدایا حالا با این پست تارا خانم که فکر شو می کنم می بینم که چقدر کریم هستی و ما رو دوست داری اگر گناهامون رو آشکار می کردی اصلا" نمی تونستیم زندگی کنیم.
خیلی پست به جایی بود از شما ممنونم.
یه عالمه گل تقدیم شما
موفق و شاد باشید
یا حق

پاسخ:
سلام آقا مصطفی
ممنون.... طاعات و عبادات شما هم قبول...
شاد و موفق باشید...
حق نگهدارتون
خدا نکنه شرمنده باشید
ولی
بارم شکر که ستار العیوب



پاسخ:
گاهی اوقات شرمندگی هم سودی نداره
یا ستار العیوب....
اللهم ثبت قلوبنا علی دینک...

پاسخ:
آمـــــــیـــــــن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی