برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

برگــــــ برگــــــِ دفتــر زندگــی مــن

قصـه نیستم تا بـگــویی
نغمه نیستم تا بخـوانی
صدا نیستم که بشـنوی
یا چیزی چنان که ببینی
یا چیزی چنان که بدانی...

˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

خسته ام!
خسته از این راه، از این جاده
این راه به کجا می رود؟
این جاده راه به کجا دارد؟
کاش می دانستم
ته این جاده کجاست؟
نفسم گیر افتاده است در حجم تنم
تـَوان پاهایم را از دست داده ام
گویی در حصاری گیر افتاده ام
اما چه کنم
باید بروم...
هوا گرم است
من عطش دارم
تشنه ام
تشنۀ جرعه ای آب
که گلو تازه کنم
اما مانده ام
بغض گلویم را چه کنم؟
اشک چشمانم را چه کنم؟
دیگر تاب ندارم
چه سخت و ناممکن شده است
ادامۀ این راه،
ای کاش دستی بود
آغوشی بود که مرا در خود میکشید و
با خود می برد
به سوی نور، به سوی ابد
و نمی ماند ردپایی از من.....


˜*°•.•°*"˜¯`´¯˜"*°•.•°*˜

چقدر دلم تنگ شده است!

شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۲۶ ق.ظ

چقدر دلم تنگ شده است برای سحرهایی که خیلی زود بیدار میشدی و چراغ آشپزخانه را روشن میکردی و آرام و بیصدا غذا را گرم میکردی، بیصدا سحری ات را می خوردی و آرام وضو میساختی و وقتی صدای دعای سحر از رادیو پخش میشد می فهمیدم سحری ات را خورده ای و نمازی خوانده ای و حالا مینشینی هم نوا می شوی با صوت دلنشین دعای سحر، و تازه ما بلند می شدیم و سفره چیده شده و غذا روی اجاق گرم و آماده..... همیشه عادتت این بود، ازوقتی که یادم میآید...

چقدر دلم تنگ شده است برای نجوای دلنشینت هنگام خواندن دعا، صدای رسایت هنگام خواندن نماز،...

چقدر دلم تنگ شده است برای نمازهای مستحبی قبل از اذان مغربت، برای نمازهای طولانیت، برای شب بیداری هایت...

چند سالی ست که دیگر خبری از آن نجواها نیست، از آن سحرهای زیبا،... شکر گزارم که هستی، اما از آن حادثه  به بعد دیگر ناخوشی، و با ناخوشی ات ما هم ناخوشیم... چند سالیست که دیگر بی حوصله شده ای و حتی نمازهایت کوتاه شده است و دیگر آن صدای رسای نماز خواندنت را نمی شنویم... دیگر سحرهای ما آن رونق را ندارد، دیگر کسی نجوای اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ مِنْ بَهَائِکَ... سر نمیدهد، دیگر رادیویی روشن نمیشود، صداها درگلو حبس میشود، از بیم آنکه بیدار شوی و غصه دار که نمی توانی روزه بگیری...

پدرم بدون که در هر حال که باشم آرزوی سلامتی ات را دارم، آرزوی دوباره تجربه کردن خاطرات شیرینی که برایم ساختی... آن خاطراتی که تبدیل شده به یک حسرت.... و حاضرم هر چه دارم بدم برای یکبار دیگر تکرار شدنشان...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۷
تـــ ـارا

نظرات  (۲۱)

سلام من شما رو لینک کردم

مرسی که اومدی

شما هم به نام روزهای بی خاطره لینک کن

پاسخ:
سلام
شما هم لینک شدید...
سلام
چقدر دلتنگیهامان به هم رفته اند!
برای پدر مهربونت آرزوی سلامتی و طول عمر دارم عزیزم.


پاسخ:
ممنونم عزیزم...
خدا حفظشون کنه.
امیدوارر از دل غبار گرفته ام خدا قبول کند ارزوی سلامتی و عاقبت بخیریشان را

پاسخ:
ممنونم نرگس عزیزم
قربون اون دل پاک و مهربونت...
التماس دعا
ای به داد من رسیده

تو روزای خودشکستن

ای چراغ مهربونی

تو شبای وحشت من

ای تبلور حقیقت

توی لحظه های تردید

تو شب و از من گرفتی

تو منو دادی به خورشید

اگه باشی یا نباشی

برای من تکیه گاهی

واسه من که غریبم

تو رفیقی جون پناهی...

یاور همیشه مؤمن

تو برو سفر سلامت

غم من مخور که دوری

برای من شده عادت...

ناجی عاطفه من

شعرم از تو جون گرفته

رگ خشک بودن من

از تن تو خون گرفته

اگه مدیون تو باشم

اگه از تو باشه جونم

قدر اون لحظه نداره

که منو دادی نشونم...

وقتی شب شب سفر بود

توی کوچه های وحشت

وقتی هر سایه کسی بود

واسه بردنم به ظلمت!

وقتی هر ثانیه شب

تپش هراس من بود!

وقتی زخم خنجر دوست

بهترین لباس من بود

تو با دست مهربونی

به تنم مرهم کشیدی

برام از روشنی گفتی

پرده شب و دریدی!

یاور همیشه مؤمن

تو برو سفر سلامت

غم من مخور که دوری

برای من شده عادت...

ای طلوع اولین دوست

ای رفیق آخر من

به سلامت سفرت خوش

ای یگانه یاور من

مقصدت هر جا که باشه

هر جای دنیا که باشی

اون ور مرز شقایق

پشت لحظه ها که باشی

خا طرت باشه که قلبت

سپر بلای من بود!

تنها دست تو رفیق

دست بی ریای من بود

یاور همیشه مؤمن

تو برو سفر سلامت

غم من مخور که دوری

برای من شده عادت....

پاسخ:
مرسی آجی جونی...
چه شبها که در حسرت تو تنها نشستم

چه شبها که ان خنده های زیبای تو جای بغض من نشستند

اما امشب با دیگر شب های من فرق دارد

امشب دیدم کسی را که دست تو در دست دارد

یعنی تو هم رفتی و منو تنها گذاشتی؟

نه نمیتوانم فکرش را بکنم

که رفتی

زندگی شیرین است اما دل من ....

شبهای دیگر عشق تو در دلم بود

اما امشب نفرت و کینه جای ان است

نمیتوانم فکرش را بکنم

فکر من عاجز از زیبایی تو

ز قد و قامت شیدایی تو

پاسخ:
ممنون از شعر زیبات...
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۵۸ رُزا جووونی
سلام تارای گلم.
ارتباط با خدا وابسته ب دل آدمه نه به جسم آدم.یه روز سحر سفره رو آماده کن و به پدرت کمک کن تا هر جور میتونه با خدای خودش راز و نیاز کنه وتو هم لذت ببر.
حتی اگه نتونه روزه بگیره.
پیامبر (ص)فرموده:ان الاعمال بالنیات.
با آرزوی سلامتی برای پدر عزیزت.حتما حتما در این ماه مبارک همه ی دوستان یادش میکنیم.
امیدورام همیشه زیر سایه ی پدرمادرهایمان باشیم
دوستت دارم

پاسخ:
سلام عزیییییییزم
ممنون از راهنماییت... و تشکر از لطف و مهربونیت و دعات...
انشاالله
منم خییییلی دوست دارم.. خییییلی
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۰۵:۰۰ رُزا جووونی
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***

پاسخ:
حتما... در اسرع وقت میام عزیزم
۰۸ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۰۶ ستاره خوشبختی
...........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ
با یه سوال که جوابش برام خیلی مهمه

پاسخ:
میام حتما عزیزم
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۳۷ رُزا جووونی


دوست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد، دوست آن است که هر لحظه به یادت باشد.



پاسخ:
فدای تو دوست خوبم....
سلام عزیز دلم...فدای تو آبجی
محتاجم به دعا
چشم اگه قابل باشم...التماس دعا

پاسخ:
سلام عزییییییزم... خدانکنه آبجی گلم
الهی حاجت روا باشی
در پناه حق
اللهم اشف کل مریض...
مهم اینه که هنوز حضورشون رو حس میکنی و این خیلی نعمت بزرگیه.
انشالله همیشه سایشون بالای سرت باشه عزیزم.
به امید بهبودیشون.
یا علی

پاسخ:
ممنون باران مهربونم
منم شکرگزار وجودشونم
تشکر از دعاهای زیبات... انشالله که سایه پدرو مادر شماهم همیشه مستدام و همیشه سلامت باشن...
علی یارت
تنهــا چیـز با کیفیــت تــو زنـدگیمــون ''درده"

هــر چــی مـی کشیمـش پــاره نمیشــه

اخ قربون دل اجی گلم بشم
ایشاالله سایه اش همیشه بالاسرت باشه

پاسخ:
خدانکنه گلم...
ممنون از دعات... فدات بشم آجی جونم
کوله بارم بر دوش،سفری تا ته تنهایی محض،

سازکم بامن گفت:

هرکجا لرزیدی ،

از سفر ترسیدی،

تو بگو از ته دل،من خدا را دارم

خدا سالهای سال سایه اشان را بالای سرتان حفظ کند که همین را هم باید کلی قدر دانست...
پاسخ:
ممنونم سیّدة عزیزم
ممنونم از دعای خوبت عزیزم
التماس دعا
۰۹ مرداد ۹۱ ، ۱۶:۲۵ رُزا جووونی

خدا همانی است که ما میخواهیم ، کاش ما هم همانی بودیم که خدا میخواست . . .


پاسخ:
ای کاش......





سلام
ممنونم که زیر سقف آرامش بودید!

اینجا حس آشنایی داشت برایم!
فهمیدم دوست مشترک عزیزی داریم!
خوشحالم که اینجام

سایه ی بلند پدرتان مستدام!
امیدوارم کنار لبخندهای یکدیگر سختی ها و ناملایمت ها را به زانو درآورید!

لحظه هاتون آرام
در پناه حق...
پاسخ:
سلام
ممنونم که برگی از دفتر زندگی ام را ورق زدید...
خوشحالم که دوست لحظه های مجازی دوستم خانۀ دلم را روشن کرده... شادم که اینجایید
تشکر از دعاهایتان
هر روزتان سرشار از یاد خدا
طاعاتتون مورد قبول حق پوزش میطلبم اصلا بیکار نیسم بیام ببخشید دیگه

پاسخ:
طاعات و عبادات شماهم فبول
خواهش میکنم، موفق باشید
سلام دوستم
وبلاگ فوقالعاده زیبایی داری به منم سر بزن
واگه دوس داشتی منو با اسم وبلاگم بلینک.
ممنون دوستم

پاسخ:
سلام
ممنون
شما از قبل لینک بودید
سلام وبت عالیه.
دوست داری بلینکیم.
یه سر بهم بزن.نوشته های خوبی داشتی.


پاسخ:
سلام و تشکر
در اسرع وقت میام
آنچه بر لوح زمان می ماند



راه ورسم سفر است


رهگذر میگذرد......

پاسخ:
تشکر......
۱۷ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۲۷ من عاشق (ستاره)
الهی فدای دل مهربون و پاکت
الهی سایه هرچی پدر و مادره بالا سر فرزنداشون باشه.
مواظب این دل پاکت باش گلم

پاسخ:
خدا نکنه عزیزدلم
الهی آمین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی